Zupy dla małego smakosza

11. Data: 2006-11-03 12:43:27

Temat: Re: Zupy dla małego smakosza
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...pl napisał(a):

> O rosole jako taki wiem, ale jakie wobec tego wywary powinny stać się bazą
> dla zup "dzieciowych"?

Żadne.
Gotujesz zupę z warzyw na maśle, osobno gotujesz mięso. Wywar z mięsa
wylewasz a samo mieso dorzucasz do zupki warzywnej. Do tego możesz
wrzucić troche kaszki manny do zagęszczenia. I żadnych weget tudzież
kucharków - glutaminian tez potrafi uczulać.

> W sumie najnowsza edycja krostek na buzi może nie być po zmienionym mleku, a
> po zupkach! Dzięki!

Może.

E.

12. Data: 2006-11-03 13:08:50

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E." <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Żadne.
> Gotujesz zupę z warzyw na maśle, osobno gotujesz mięso. Wywar z mięsa
> wylewasz (ciach)

MARNOTRAWSTWO !!!
Wywar miesny zostaw dla siebie :-)

13. Data: 2006-11-03 14:01:44

Od: "delf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie szukac:

http://kobieta.gazeta.pl/edziecko/0,55140,2083647.ht
ml
http://program.aupair.fm.interia.pl/zywienie.html
http://www.malyalergik.pl/
http://maluchy.pl/kuchnia_malucha/
http://hell.pl/sal/nutramigen-przepisy/
http://www.przepisy.org/kategoria88.html
http://www.tik-tak.pl/tt_lista.php?kat=4
http://www.mojeprzepisy.pl/Pl/MP/przepisy/dla_dzieci
/
http://puszkkka.spinacz.pl/dzieci.php3

Moj zajada sie zupa z dyni, ogorkowa z ziemniakami, rosolek z makaronem,
kalafiorowa z kasza, jarzynowa z kasza.

Odkryc nowe smaki, przypomniec sobie te z dziecinstwa i zaczac gotowac dla
dziecka- to sama przyjemnosc.

Powodzenia
J&J

14. Data: 2006-11-03 15:18:21

Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

delf wrote:

> [...]
> kalafiorowa z kasza, jarzynowa z kasza.
>
> Odkryc nowe smaki, przypomniec sobie te z dziecinstwa i zaczac gotowac dla

Dokładnie to przeglądałam - poza nutramigenem może. Ale mi jakoś nie pachną
te zupki. Dzisiaj dziecię wzgardziło zupinką a'la dzidziuś, zażądało zaś
porządnego krupniku z grubą kaszą jęczmienną.
--
Pozdrawiam, Truscaveczka
==

15. Data: 2006-11-03 15:19:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@g...pl> wrote in message

> [...]
> te zupki. Dzisiaj dziecię wzgardziło zupinką a'la dzidziuś, zażądało zaś
> porządnego krupniku z grubą kaszą jęczmienną.

Wie co dobre! Musi swojego ojca dziecko!

16. Data: 2006-11-03 15:39:53

Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> <t...@g...pl> wrote in message

> Wie co dobre! Musi swojego ojca dziecko!
Jakbyś znał Ojca Dziecięcia - mój mąż wręcz uwielbia wszelkie kasze. Na
śniadanie grysik, na obiad gryczana z gulaszem itp. - idealny jadłospis...
--
Pozdrawiam, Truscaveczka
==

17. Data: 2006-11-03 15:49:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@g...pl> wrote in message

> [...]
> śniadanie grysik, na obiad gryczana z gulaszem itp. - idealny jadłospis...

I zdrowy, znacznie zdrowszy niż ziemniaki...

18. Data: 2006-11-03 18:15:56

Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> I zdrowy, znacznie zdrowszy niż ziemniaki...
Prawdę powiedziawszy, dwa kilo ziemniaków starcza na nas troje na 2-3
tygodnie (a często wyrzucam zwiędłe ostatki).
--
Pozdrawiam, Truscaveczka
==

19. Data: 2006-11-03 20:46:53

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...pl napisał(a):
> [...]
> ==
> "Free speech includes the right not to listen, if not interested." Robert

<No to chyba do herbaty, to taki żart.
W mojej rodzinie też ich idzie bardzo mało.

Pzdr. Janusz

tylko sprawdzam
strona WKP umarla czy o co chodzi ??
mam reklamówkę gruszek
Mac vs. Linksys WAG200G (WPA2 Personal nie działa)
I medycyna jest bezsilna