Re: Żurawie odleciały?

Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Sun, 14 Oct 2018 05:37:49 -0700 (PDT)
Subject: Re: Żurawie odleciały?
From: Kris <k...@g...com>

W dniu niedziela, 14 października 2018 10:52:53 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
> Hejka. Bardzo mało widać było w tym roku żurawi. Nieliczne mizerne
> klucze po kilka czy kilkanaście sztuk już odleciały. Zastanawiam się czy to
> długotrwała sucza a co za tym idzie brak pozywienia przetrzebiła tegoroczne
> lęgi.
> Za to wczoraj nad naszymi ogrodami przeleciało w kierunku zachodnim
> stado około 50 czajek.
> Pozdrawiam procedująco Ja...cki
>
> PS Objadam się winogronami, które wyjatkowo obrodziły w tym roku i są
> nadzwyczaj słodkie aż lepią się palce od ich soku.

Z jednego krzaka winogron- pergola ok 4x 2,5m2 zebrałem w tym roku 3 pełne taczki
owoców- nigda tak słodkie nie byy jak w tym roku
Aż musiałem petainery kupic
Nigdy tego nie miałemw tym roku pierwszy raz w nich wino nastawiłem
https://www.olx.pl/oferta/balon-na-wino-5-1gratis-ke
g-petainer-gasior-CID628-IDoVZXo.html#88db1be809;pro
moted

Robił ktoś w tym wino?
Borówki obrodziły tez super za to maliny kiepsko w porównaniu do lat ubiegłych