Re: Zwarzona masa

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Zwarzona masa
Date: Thu, 01 Feb 2001 16:09:24 +0000

Nie wiem, dlaczego (moze Jednak te rozstajne drogi, koty i
nietoperze...), ale mnie sie 90% mas warzy.. tez probowalam
roznych metod i musze powiedziec, ze pare razy w zlosci (ruda
jestem...) wpakowalam w takie cos make, zamiast delikatnie
wmieszywac, strzelilam recznym robocikiem do konca, wrzucilam z
hukiem na blache, z jeszce wiekszym - do piekarnika, odwrocilam
sie mamroczac inwektyrwy, umylam gary, wyszlam, wrocilam a
ciasto... sie upieklo i bylo dobre... czary jakie, czy sie mnie
przestraszylo???

Podobno sie warzy, jak cos jest zimniejsze od czegos drugiego
(jaja trzymac nie w lodowce a maslo/marg wyjac z lodowki na dlugo
naprzod.... a czy ja PAMIETAM???). Unikam takich ciast, jak
diabel swieconej wody (zaczelam i zakonczylam czarna jakas
magia...)

Krysia

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!