Re: Związek Sowiecki Unii Europejskiej!

Data: 2018-10-09 09:21:05
Temat: Re: Związek Sowiecki Unii Europejskiej!
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid>

> A po co tyle tych owczarków naraz?
> Nie można, po prostu powiedzieć, że chodzi o Miedzymorze, zamiast
> Mitteleurope.

Bedzie Trojmorze - Biale, Baltyckie i Kaspijskie, a jesli Azowskie w
miedzyczasie calkiem nie wyschnie, to Czwormorze?
Jest ciekawa ksiazka (pewnie niesluszna jak jej autor?) o Miedzymorzu:

> Bajdurzenie o Międzymorzu to świadectwo - nazwijmy to litościwie -
intelektualnej utraty kontaktu z rzeczywistością. To nasze osamotnienie
międzynarodowe, ten minister obrony, który robi wszystko, by Polska była
bezbronna, przypominają to, co się działo między 1935 a 1939 rokiem - z
tymi Beckami i innymi, którzy podejmowali błędne decyzje, a potencjalne
koalicje proponowane przez kraje ościenne odrzucali. Wymachiwali
szabelką i w końcu w trzy tygodnie było po ,,honorze", o którym tam
głośno prawili.<

I moje podsumowanie:

>Krotko mowiac, panstwa regionu bliskie sa moze systemami politycznymi i
tyle. Im bardziej peryferyjne tym bardziej nacjonalistyczne i
roszczeniowe. Szczerek publikuje mape roznych roszczen terytorialnych w
potencjalnym Miedzymorzu: co najmniej 19 roznych Wielkich Moldawii,
Bulgarii, Serbii, Polski, Wegier, Ukrainy, Czech, Slowacji, Bialorusi,
Litwy itd. A obok maja jeszcze marzacych o wielkosci Niemcow, Rosjan i
Turkow. ;-) Miejsca na mapie niestety nie ma...<

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej