Zwiazek na odleglosc...

1. Data: 2001-12-21 23:03:08

Temat: Zwiazek na odleglosc...
Od: "PasQdka" <p...@e...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

... czy cos takiego ma w ogole sens?

PasQdna

1. Data: 2001-12-21 23:09:06

Temat: Re: Zwiazek na odleglosc...
Od: "PasQdka" <p...@e...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ile jest szansa na skrócenie dystansu w niedalekiej przyszłości.

Nie ma takiej mozliwosci przez najblizsze kilka miesiecy

1. Data: 2001-12-21 23:12:00

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PasQdka" <p...@e...org.pl> wrote in message
> ... czy cos takiego ma w ogole sens?
>
> PasQdna

O ile jest szansa na skrócenie dystansu w niedalekiej przyszłości.

Saulo

1. Data: 2001-12-21 23:19:46

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma takiej mozliwosci przez najblizsze kilka miesiecy

Jeśli kilka a miłość gorąca to osobiście nie widzę problemu - życzę Wam tego
z całego serca (mnie sie kiedyś nie udało, ale tam nie było widoków na
zejście się w jednym punkcie czasoprzestrzeni w ciągu następnych kilku lat -
mimo to próbowaliśmy być ze sobą - do bólu (w końcu ból zwyciężył) :-)

Pozdri

Saulo

PS: Twoje pseudo skłoniło mnie do odpowiedzi - moją odległą pieszczotliwie
nazywałem Paskudą Wredną :-)

1. Data: 2001-12-22 00:11:49

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

PasQdka wrote:
> ... czy cos takiego ma w ogole sens?

Na krótką metę - tak.
W pozostałych przypadkach - to nie związek lecz męczarnia.

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2001-12-22 01:07:44

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PasQdka <p...@e...org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a00fk5$gur$...@n...tpi.pl...
> Nie ma takiej mozliwosci przez najblizsze kilka miesiecy

To chyba niewielka ilosc czasu w porownaniu z calym zyciem.
A co powiesz na kilka lat? :)

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-12-22 01:40:28

Od: baciu <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

PasQdka wrote:

> ... czy cos takiego ma w ogole sens?

Znałem jednš kobietę.... która była daleko, daleko.... na drugim
krańcu polski
od swojego kochanego.... Kochała go i była mu wierna.

On do niej dzwonił... co dzień... Mówił że jš kocha... a później
zaręczyli się, bo chciał się z niš ożenić...

Aż tu pewnego pięknego poranka, oznajmił jej, że jest z innš...
Nie pobrali się i żyli długo i szczęśliwie..... chyba....

1. Data: 2001-12-22 02:04:27

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PasQdka" > ... czy cos takiego ma w ogole sens?

jezeli chodzi o zwiazki majace na celu obcowanie cielesne w celu płodzenia
potomstwa i dalej wychowywaniu go, to nie. Wszelkie inne jak najbardziej.
Jak mi sie zdaje.
Marsel

1. Data: 2001-12-22 07:08:41

Od: "Witek" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PasQdka" <p...@e...org.pl> napisał w wiadomości
> ... czy cos takiego ma w ogole sens?
>
>Zależy czego się oczekuje. Tak w ogóle to oczywiście ma sens. O ile nie
jest "w zamian" na przykład.

--
Serdeczne pozdrowienia - Witek.

1. Data: 2001-12-22 11:20:00

Od: "PasQdka" <p...@e...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Saulo
>
> PS: Twoje pseudo skłoniło mnie do odpowiedzi - moją odległą pieszczotliwie

Hmmm pytanie moze infantylne ale czym wlasciwie kierowac sie wybierajac?

jedynacy
Święta
Toksyczna rodzina
Troszeczke zyczliwosci