Re: Zwiazki homoseksualistow

1. Data: 2000-11-15 07:23:26

Temat: Re: Zwiazki homoseksualistow
Od: "Bellatrix" <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Arek napisal:
Oczywiście, że takie związki są chore!
Dziecko MUSI mieć wzorzec męski i kobiecy - inaczej zawsze wychodzi uboższe niż
odpowiedni jego rówieśnik.

Nie zgadzam sie: zmienilam bym na wlasciwy wzorzec. Czesto mamusia i tatus daja taki
przyklad, ze mozna go zapomniec.
Chodzi mi o to, ze uklady w wielu na pozor "normalnych" rodznach sa chore. Dziecko
nie otzymuje wtedy rzadnych wlasciwych wzorcow a tylko niewlasciwe. Zdanie, ze tylko
rodziny heteroseksualne moga wychowac "udanych" ludzi (dla mnie szczescie osobiste
jest kryteriem sukcesu wychowawczego, w przeciwienstwie do wielu, dla ktorych tym
kryterium jest sukces zyciowy) jest moim zdaniem sterotypem.

_______
Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl

1. Data: 2000-11-15 14:25:44

Od: "Mechanik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bellatrix" <k...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
mnie szczescie osobiste jest kryteriem sukcesu wychowawczego, w
przeciwienstwie do wielu, dla ktorych tym kryterium jest sukces zyciowy)

Ale dlaczego porownujesz zwiazek homo do CHOREJ heteroseksualnej rodziny?
Masz racje, zawsze lepsza na glowie cala skarpetka niz dziurawy kapelusz,
tylko jak to wyglada? (skarpetka na glowie)??? Nie tam jest miejsce
skarpetki.

mechanik

1. Data: 2000-11-15 21:57:09

Temat: szczęście osobiste a sukces życiowy
Od: "Ewa po prostu" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bellatrix"
dla mnie szczescie osobiste jest kryteriem sukcesu wychowawczego, w
przeciwienstwie do wielu, dla ktorych tym kryterium jest sukces zyciowy

----------- proszę, wyjaśnij mi jaka jest różnica.
Nie kpię, pytam poważnie - bardzo mnie to interesuje.
Co to jest sukces zyciowy, czym rózni się od szczęścia osobistego
jakie cechy wykształcać u dzieci/młodzieży
Gdybym mogła również innych poprosić o odpowiedź , moja wdzięczność
ścigałaby Was.... długo. Serdecznie pozdrawiam Ewa

1. Data: 2000-11-16 17:25:24

Temat: Re: szczęście osobiste a sukces życiowy
Od: "lotnik" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem te dwa kryterium sa nieodzowne ,ale niewiem co ty uwazasz z
szczescie osoboiste (skonkretyzuj swoja wypowiedz) :).
Pozdrawiam !!

1. Data: 2000-11-16 19:14:43

Temat: Koleżanka głuchoniema
Od: p...@p...t19.ds.pwr.wroc.pl (piomia) szukaj wiadomości tego autora

Pracuje w firmie w, ktorej pracuje dziewczyna głuchoniema (pracuje tam okolo
50 osob).
Zadała mi dzisiaj takie oto pytanie: "czy mężczyżni zakładają na fiuta
skarpetkę, gdy fiutowi zimno"?
Koszmar!!!
Aga

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

Zarządzanie czasem
Jestem glupi
Re: Jestem glupi