Zwierzaki właśnie TAKIE są!

1. Data: 2017-09-13 10:17:18

Temat: Zwierzaki właśnie TAKIE są!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=eCfM41BuLVg&sns=em

Jak można źle się odnosić do tych pięknych, czujących Istot?!

--
XL

2. Data: 2017-09-13 19:54:26

Temat: Re: Zwierzaki właśnie TAKIE są!
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 13 września 2017 10:17:20 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> https://www.youtube.com/watch?v=eCfM41BuLVg&sns=em
>
> Jak można źle się odnosić do tych pięknych, czujących Istot?!

Iksi nabierasz zdrowego myślenia. Sarva mangalam ;)

3. Data: 2017-09-13 22:47:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Iksi nabierasz zdrowego myślenia. Sarva mangalam ;)

To moje odzawsiejsze myślenie. Mam zwierzaki. Kochane jak ta gęś. To Ty
nabrałeś zdrowego spojrzenia na mnie.

--
XL

4. Data: 2017-09-13 23:07:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> To moje odzawsiejsze myślenie. Mam zwierzaki. Kochane jak ta gęś. To Ty
> nabrałeś zdrowego spojrzenia na mnie.

Miałam koguta ozdobnego, o pieknym, kolorowym umaszczeniu, rasowca; nazywał
się Hendrix (z powodu czarnego pióropusza - kępy długich waskich
błyszczących przewisających piór na szczycie głowy). Hendrix zachowywał się
identycznie jak ta geś. Wskakiwał meżowi na ręce i tak razem chodzili i sie
tulili do siebie, przemawiając czule, kazdy w swoim języku...

--
XL

5. Data: 2017-09-14 03:58:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 13 września 2017 22:47:57 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> To moje odzawsiejsze myślenie. Mam zwierzaki. Kochane jak ta gęś. To Ty
> nabrałeś zdrowego spojrzenia na mnie.
>
> --
> XL

Wow! To jesteś jak najdalej od "bohaterów" tej piosenki:
https://youtu.be/V47Df0vjSYs

6. Data: 2017-09-14 08:31:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Wow! To jesteś jak najdalej od "bohaterów" tej piosenki:
> https://youtu.be/V47Df0vjSYs

Pająka w domu nie zabiję. Robaczki wychodzace z bukietów ogrodowych kwiatów
wynoszę tam, skąd przyniosłam kwiaty.

--
XL

7. Data: 2017-09-14 09:04:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> identycznie jak ta geś. Wskakiwał meżowi na ręce i tak razem chodzili i sie
> tulili do siebie, przemawiając czule, kazdy w swoim języku...

I był strasznie zazdrosny o mnie. Nie mogłam wyjść nawet do ogródka po
warzywa i z powrotem - zawsze wyrastał jak spod ziemi i szturmował, z
pełnego biegu, pazurami moje łydki. Dziś podejrzewam, że prowokowała go
raczej moja ulubiona kwiecista spódnica, której deseń, zwłaszcza w ruchu,
musiał działać jakoś denerwująco na niego. Nasze dziewczyny też ganiał,
kiedy wracały ze szkoły - więc przy bramie musiał stać dla nich specjalny
kij do obrony ?

--
XL

Imigranci to samo zło
Mołodcy!
(pani będzie proszę panią na zakręcie)
A psphome pamiętacie?
Czy psychiatria ma na to jakis fachowy termin? (re: KOD walczy!)