Zwierzęta MAJĄ duszę!

51. Data: 2017-04-08 09:32:36

Temat: Re: Zwierzęta MAJĄ duszę!
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-07 o 22:31, XL pisze:

> No - nie może :-)
> Idź dalej tym śladem :-)

Mogę prosić o jakieś koło ratunkowe?

52. Data: 2017-04-08 12:04:17

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-08 o 09:31, Trybun pisze:

> Ewolucja, a co to takiego?

Wystarczy się dowiedzieć.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ewolucja

> Dla mnie osobiście to taka sama szarlataneria
> jak inne religie.

Nie tylko dla ciebie. Dlatego takie partie jak pis wygrywają wybory.
Dlatego mamy ministra "ochrony" środowiska strzelającego do zwierząt,
wycinającego puszczę i wierzącego w chemtrailsy.

> Gdyby nie nasza umiejętność przelewania swoich
> doświadczeń na papier w czym byśmy byli mądrzejsi od ludzi pierwotnych,
> gdzie tu jakaś ewolucja? Gusła odprawiane nad kupką kości mają być
> dowodem że jednak ewoluujemy?

To też.
Gdybyś zajrzał na wiki, to dowiedziałbyś się, że dla biologicznej:
"Ewolucja ta polega na zmianach organizmu w czasie prowadząc do
powstawania nowych gatunków. Ewolucja wyjaśnia różnorodność form
biologicznych oraz ich przystosowanie do środowiska (zobacz też
adaptacjonizm)."

Zmiany ewolucyjne dostrzeżesz wyraźniej, gdy sięgniesz wcześniej niż do
"ludzi pierwotnych". Ziemia ma więcej niż 40 tys. lat. Poważnie.

Pozdrawiam
Piotr

53. Data: 2017-04-08 14:16:06

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-08 o 12:04, Kviat pisze:

> Wystarczy się dowiedzieć.
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Ewolucja

Znam definicję tego słowa. Wątpliwości dotyczyły użycia tego wyrażenia w
kontekście istoty ludzkiej.

> Nie tylko dla ciebie. Dlatego takie partie jak pis wygrywają wybory.
> Dlatego mamy ministra "ochrony" środowiska strzelającego do zwierząt,
> wycinającego puszczę i wierzącego w chemtrailsy.

Oddawanie ślepo hołdów tzw nauce na pewno nie sprawi że delikwent stanie
się mądrzejszy, analogiczne rzecz dotyczy oddawania hołdów innym bożkom.
I zwracam szanowną uwagę że p. Szyszko to jeszcze nie PiS, bo takimi
tekstami jak jakiś totalitarysta stosować odpowiedzialność zbiorową. Już
został przez współkamratów utemperowany w tych swoich zapędach i można
przypuszczać że wkrótce pożegna się na dobre ze swoim stanowiskiem.

> [...]
>
> Zmiany ewolucyjne dostrzeżesz wyraźniej, gdy sięgniesz wcześniej niż
> do "ludzi pierwotnych". Ziemia ma więcej niż 40 tys. lat. Poważnie.

Wiki zwyczajnie kłamie, wprowadza w błąd,. Prawda wg tego portalu jest
jak chorągiewka na wietrze, lansowane zawsze jest to na co w danej
chwili jest zapotrzebowanie. Przykładem choćby opinia tego o Che
Guevarze. Przed kilkunastu laty generalnie przedstawiany jako nie mający
sobie równych bojownik o sprawiedliwość społeczną - dzisiaj jako
bezlitosny zabójca.. Zaprawdę powiadam ci że nic tak nie ewoluuje jak
PRAWDA na tym portalu...

Mowa jest o istocie ludzkiej i domniemanej ewolucji jakim rzekomo ten
twór przeszedł na przestrzeni dziejów. Poważnie, zbyt poważnie to ty
podchodzisz do tego. Nie ma dowodów że "człowiek nowożytny", czyli taki
co i dzisiaj zamieszkuje miasta i wsie ma coś wspólnego z kościami z
wykopalisk sprzed lat. Paradoksalnie ale chrześcijanie mogą mieć rację
z tą swoją teorią o powstaniu świata. Może narodziny współczesnego
człowieka odpowiadają dacie podawanej w ich (naszej) wierze...

54. Data: 2017-04-08 14:37:06

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-08 o 14:16, Trybun pisze:

> Znam definicję tego słowa. Wątpliwości dotyczyły użycia tego wyrażenia w
> kontekście istoty ludzkiej.

Jakie wątpliwości?

> Oddawanie ślepo hołdów tzw nauce na pewno nie sprawi że delikwent stanie
> się mądrzejszy,

A kto tu mówi o hołdach?
Nauka to na nauka.

> analogiczne rzecz dotyczy oddawania hołdów innym bożkom.

Tu nie ma analogii.
To wyznawcy różnych religii chcieliby, żeby wiara była stawiana na równi
z nauką.

> I zwracam szanowną uwagę że p. Szyszko to jeszcze nie PiS,

Pis właśnie z takich osobników się składa. To jest właśnie pis.

> [...]
> został przez współkamratów utemperowany w tych swoich zapędach i można
> przypuszczać że wkrótce pożegna się na dobre ze swoim stanowiskiem.

Jakim cudem człowiek wierzący w chemtrailsy został ministrem środowiska?
To jest właśnie pis.

> Wiki zwyczajnie kłamie, wprowadza w błąd,.

To sprostuj kłamstwa i błędy. Możesz. Poważnie.

> [...]
> sobie równych bojownik o sprawiedliwość społeczną - dzisiaj jako
> bezlitosny zabójca.. Zaprawdę powiadam ci że nic tak nie ewoluuje jak

https://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Che_Gueva
ra&action=history

> Mowa jest o istocie ludzkiej i domniemanej ewolucji jakim rzekomo ten
> twór przeszedł na przestrzeni dziejów.

Robi się ciekawie.

> Poważnie, zbyt poważnie to ty
> podchodzisz do tego. Nie ma dowodów że "człowiek nowożytny", czyli taki
> co i dzisiaj zamieszkuje miasta i wsie ma coś wspólnego z kościami z
> wykopalisk sprzed lat.

No pewnie...
https://www.youtube.com/watch?v=AekFGksvuDU

> Paradoksalnie ale chrześcijanie mogą mieć rację
> z tą swoją teorią o powstaniu świata.

Nie mogą. Ich teoria jest z sprzeczna z faktami.
Nie z innymi teoriami. Z faktami.

> Może narodziny współczesnego
> człowieka odpowiadają dacie podawanej w ich (naszej) wierze...

Nie odpowiadają.
Zamiast zgadywać nie prościej sięgnąć do faktów?

Pozdrawiam
Piotr

55. Data: 2017-04-08 16:20:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Mogę prosić o jakieś koło ratunkowe?

http://mateusz.pl/pow/pow_980903.htm

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

56. Data: 2017-04-09 09:12:47

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-08 o 14:37, Kviat pisze:

> Jakie wątpliwości?

A chociażby tech - czy bezmyślne opieranie się na tezach
zapoczątkowanych przez Darwina jest słuszne.

> A kto tu mówi o hołdach?
> Nauka to na nauka.

Na ile rozumiesz to co stanowi nauka, i masz możliwość weryfikacji, a na
ile tylko ślepo dajesz jej wiarę? Przykład - udowodnij że ziemia jest
okrągła, a na Marsie nie ma życia.

> Tu nie ma analogii.
> To wyznawcy różnych religii chcieliby, żeby wiara była stawiana na
> równi z nauką.

Religijny fanatyk wychowuje swoje potomstwo w oparciu o swoją wiarę - to
samo dotyczy wyznawcy nauki, czyż z mądrą miną nie tłumaczy on dziatwie
o tym że ziemia jest okrągła, a na marsie nie ma życia?

> Pis właśnie z takich osobników się składa. To jest właśnie pis.

Wiem że PiS to żadna alternatywa dla PO, PSL czy SLD, ale żeby zaraz
wykazywać ich jakąś szczególną niższość..

> Jakim cudem człowiek wierzący w chemtrailsy został ministrem środowiska?
> To jest właśnie pis.

Akurat jego wiara w cokolwiek by nie była, to sprawa osobista.
Oczywiście dopóki nie zacznie jej uzewnętrzniać, a to z kolei będzie
kolidowało z obowiązującym w RP prawem. Osobiście, jak na razie mam
tylko krytyczne uwagi dotyczące nowej gospodarki w puszczy
Białowieskiej. Mordercze i godne napiętnowania instynkty w stylu
zabijanie zwierząt dla zabawy nie muszą automatycznie świadczyć że to
niewłaściwy człowiek na stanowisko ministra środowiska.

> To sprostuj kłamstwa i błędy. Możesz. Poważnie.

Daj już spokój z tym swoim "poważnie" - mówisz jak jak jakiś fanatyczny
kapłan, a jest to przecie w dużej mierze tylko wiara .., Gdybym chciał
prostować każde kłamstwo, przekłamanie i najprzeróżniejsze pobożne
życzenia wypisywane na tym portalu to przypuszczalnie brakło by mi życia
na to.

> https://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Che_Gueva
ra&action=history

Masz swoje zdanie na ten temat?

> Robi się ciekawie.

Do rzeczy, proszę.

> No pewnie...
> https://www.youtube.com/watch?v=AekFGksvuDU

> Nie mogą. Ich teoria jest z sprzeczna z faktami.
> Nie z innymi teoriami. Z faktami.

Jeszcze do niedawna faktem był brak kulistości ziemi. Teraz niby
osiągnęliśmy już szczyt mądrości w tym temacie?

> Nie odpowiadają.
> Zamiast zgadywać nie prościej sięgnąć do faktów?
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Nie ma faktów w tych tematach, na razie i nowożytny bożek - Nauka nie
doprowadził nas dalej niż wcześniejsze poziomy uświadomienia w
kluczowych sprawach - wiemy tylko tyle, że nic nie wiemy.

57. Data: 2017-04-09 09:13:45

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-08 o 16:20, XL pisze:

> http://mateusz.pl/pow/pow_980903.htm

Jejku, litości!

58. Data: 2017-04-09 11:52:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Nie ma faktów w tych tematach, na razie i nowożytny bożek - Nauka nie
> doprowadził nas dalej niż wcześniejsze poziomy uświadomienia w
> kluczowych sprawach

Nic dodać, nic ująć.

> - wiemy tylko tyle, że nic nie wiemy.

Tylko KVIAT VIE :D

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

59. Data: 2017-04-09 11:53:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Jejku, litości!

Ale to przed, czy po przeczytaniu?

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

60. Data: 2017-04-09 12:41:18

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-09 o 11:52, XL pisze:

> Nic dodać, nic ująć.

> Tylko KVIAT VIE :D

Czytając poglądy Kviata odnoszę wrażenie że on krytykując wiarę
chociażby Katolików nie robi tego z racjonalnych przesłanek, a tylko
dlatego że tezy głoszone przez nich nie zgadzają się z tym co on sam
wyznaje. A że jest człowiekiem głęboko wierzącym to i jego teksty często
są przesycone czystym fanatyzmem:-(

CzasJestBliski
Słowo o kłamstwie kobiet.
Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.