Zwierzęta MAJĄ duszę!

71. Data: 2017-04-12 07:47:10

Temat: Re: Zwierzęta MAJĄ duszę!
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-11 o 19:45, Trybun pisze:

> Kto takich jak LeoTar chciałby zamykać do paki? Co on ci zrobił złego,
> nie chodzi zresztą o twoje szkody, ale w imię czego jak nie nowej wiary
> chciałbyś go prześladować mimo tego że nie robi nikomu nic złego?
> Poglądy jego sprawiają że chciałbyś go za nie karać.. Czym niby się
> różnisz od tych co spalili na stosie Bruno?

Debilu. W dupie mam jego poglądy.
Nic złego? Facet publicznie namawia do gwałcenia dzieci. Własnych dzieci
przez rodziców.
To jest karalne. A nawet jakby nie było, to tylko takie oszołomstwo jak
ty nie rozumie o co chodzi.

W innych wątkach już udowodniłeś, że nie ogarniasz elementarnych pojęć.
Można zauważyć ciekawą korelację, że jak trafia się taki półmózg jak ty,
to na pewno jest to sekciarz pislamski. Ewolucja to wiara... nie ma
dowodów na kulistość Ziemi... wybuch bezgłośnej, bezwonnej, bezdymnej
bomby termobarycznej, która rozerwała kadłub, ale okna oszczędziła...
eksperymenty na makiecie zbudowanej w/g planów, a na tych planach okna
na kadłubie namalowane były farbką... nie ma dowodów, że chemtrailse nie
są szkodliwe... szczepionki to samo zło...nie wiem co to GMO ale się
wypowiem i na pewno to trucizna... itd. itp. kretynizmy.

Skąd wy się bierzecie? Nie można wszystkiego zwalać na błędy w systemie
edukacji, bo jednak większość ludzi kończyła te same szkoły.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

72. Data: 2017-04-13 08:36:57

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-12 o 07:47, Kviat pisze:

> [...]
>
> Skąd wy się bierzecie? Nie można wszystkiego zwalać na błędy w
> systemie edukacji, bo jednak większość ludzi kończyła te same szkoły.

Faszysto. Facet do niczego nie namawia a tylko teoretycznie rozpatruje
alternatywy dla ogólnie obowiązujących zasad wychowawczych. To jest
karalne - nie sądzę, a jeżeli już, to nawet w ultra totalitarnych
krajach jest większa swoboda w wyborze metod wychowawczych niż w tym
zachwalanym przez ciebie ciemnogrodzie na miarę Polska XXIwieku..
Średniowieczny, zaślepiony inkwizytor przez ciebie przemawia,. Albo złe
doświadczenia z dzieciństwa, być może autentycznie byłeś gwałcony, i te
złe doświadczenia sprawiają że innych rodziców chciałbyś kratą odgradzać
od swojego potomstwa.

W pozostałych kwestiach - nie zdajesz sobie sprawy z tego że patrzysz w
lustro a piszesz o mnie? Ja na pewno w sposób niezwykle emocjonalny,
nasączony agresją nie bronię swojej wiary., bo w gruncie rzeczy nie
wierzę w nic co można by nazwać wiarą w dosłownym słowa tego znaczeniu
(bóstwa, nauka, cudy, manna z nieba itd). Naprawdę nie widzisz różnicy w
naszym podejściu i tego kto jest kim?

Zalecam jak najszybciej terapię w psychuszce i powrotu do stanu
poczytalności życzę.

73. Data: 2017-04-13 09:53:26

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-13 o 08:36, Trybun pisze:

> Faszysto.

LOL :)

> Facet do niczego nie namawia a tylko teoretycznie rozpatruje
> alternatywy dla ogólnie obowiązujących zasad wychowawczych.

Jesteś bez wątpienia debilem :)

> To jest
> karalne - nie sądzę,

Kolejny raz twoje "nie sądzę" jest oderwane od rzeczywistości.

> Średniowieczny, zaślepiony inkwizytor przez ciebie przemawia,.

LOL :)

> Albo złe
> doświadczenia z dzieciństwa, być może autentycznie byłeś gwałcony,

Już ci pisałem przy okazji twoich świnek w chlewiku, że twoje fantazje
erotyczne mnie nie interesują.

> W pozostałych kwestiach - nie zdajesz sobie sprawy z tego że patrzysz w
> lustro a piszesz o mnie?

Twoje urojenia również mnie nie interesują.

>Ja na pewno w sposób niezwykle emocjonalny,
> nasączony agresją nie bronię swojej wiary.,

Wcale :)
Sekciarski miłośniku świnek.

> bo w gruncie rzeczy nie
> wierzę w nic co można by nazwać wiarą w dosłownym słowa tego znaczeniu
> [...]

Widzę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

74. Data: 2017-04-14 14:09:37

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jivanmukta wrote:
> Sai Baba twierdzi że rośliny też mają duszę. I nawet kamień też.

Upaniszady stwierdzają, że Atman=Brahman (dusza=Bóg), a Sai Baba i inni
oświeceni mędrcy Indyjscy twierdzą, że prawdziwa jest filozofia adwajat-
wedanta, mówiąca, że wszystko jest Bogiem, tzn. istnieje tylko jeden byt:
wszechobecny Bóg.

75. Data: 2017-04-14 15:26:13

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 14:09:40 UTC+2 użytkownik Jivanmukta napisał:

> [...]
> wedanta, mówiąca, że wszystko jest Bogiem, tzn. istnieje tylko jeden byt:

I tu jest pewien problem, bo znowu atman/self to jest nasze wyobrażenie
abstrakcyjne nt. Boga, które jest projekcją cech gramatyki (strony zwrotnej)
indoaryjskich języków jakich używamy. Bardziej do natury czegoś, co niektórzy
z braku lepszych słów nazywają Bogiem pasuje termin buddyjski Śunyata, który
dosłownie znaczy Pustka, ale nie oznacza nicości, a raczej Pustkę Innego
tj. nieobecność/wolność od wszystkich atrybutów, które możemy poznać tj. dotknąć
zmysłowo lub sobie abstrakcyjnie wyobrazić, a w szczególności od
atrybutów rozróżniających. Wolność od tych atrybutów do Całkowicie Innego.

76. Data: 2017-04-14 15:31:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 15:26:15 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
zmysłowo lub sobie abstrakcyjnie wyobrazić, a w szczególności od
> atrybutów rozróżniających. Wolność od tych atrybutów do Całkowicie Innego.

PS. jednocześnie to Inne generuje wszystko pozostałe, co nie ma własnej
natury tylko naturę tego Innego i jako takie jest wolne od własnej natury
czyli "Puste Siebie" - dlatego Budda mówił: sarva dharme an-atman (żadna
rzecz nie ma atmana).

77. Data: 2017-04-15 11:48:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki

> co niektórzy
> z braku lepszych słów nazywają Bogiem

Nie martw się o słownictwo "niektórych". Albowiem powiadam Ci, że nie jest
ważne posiadanie bogatego słownictwa dotyczącego danego pojęcia, lecz jak
kto umie radzić sobie z desygnatem.
Ty zapewne możesz tu pożonglować terminami, ale opisz może raczej swoją
osobistą relację z Nim - Bogiem, Alfą i Omegą, Tym Który Jest itd.
Masz jakąś? Czy interesują Cię tylko słowa?

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

78. Data: 2017-04-15 12:49:10

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-15 o 11:48, XL pisze:

> Nie martw się o słownictwo "niektórych". Albowiem powiadam Ci, że nie jest
> ważne posiadanie bogatego słownictwa dotyczącego danego pojęcia, lecz jak
> kto umie radzić sobie z desygnatem.

Udało ci się napisać coś z sensem.

> Ty zapewne możesz tu pożonglować terminami, ale opisz może raczej swoją
> osobistą relację z Nim - Bogiem, Alfą i Omegą, Tym Który Jest itd.
> Masz jakąś? Czy interesują Cię tylko słowa?

Ty opisz swoją relację. I jak sobie z tym radzisz.
To może być interesujące... relacja z czymś, czego nie ma.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

79. Data: 2017-04-15 14:37:18

Od: xenia <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-15 o 12:49, Kviat pisze:

> Ty opisz swoją relację. I jak sobie z tym radzisz.
> To może być interesujące... relacja z czymś, czego nie ma.

udowodnij że nie ma. :-)

80. Data: 2017-04-15 15:18:11

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.04.2017 o 15:26, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
indoaryjskich języków jakich używamy. Bardziej do natury czegoś, co niektórzy

Brahman jest odpowiednikiem Boga a Atman to taka grupowa dusza -
odpowiednik szatana.

CzasJestBliski
Słowo o kłamstwie kobiet.
Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.