Re: Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"

From: gazebo <g...@j...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"
Date: Mon, 2 Dec 2019 17:43:10 +0000

W dniu 02/12/2019 o 10:28, m...@g...com pisze:

> Cd walki tez czy homoseksualizm jest naturalny czy wyindukowany:

czy to ma jeszcze jakiekolwiek znaczenie? dalismy sobie wybor i tego sie
trzymajmy, jednak ja nie o tym, zwolniono, nie zwolniono, kiedys
nauczyciel wygral sprawe, a odmowil uczestniczenia w rekolekacjach,
jestem bardzo zainteresowana kaczka jak to wyglada teraz, ja musialem
przedstawic w przedszkolu i szkole informacje, drukowalem, aby wyjasnic,
ze nie ja mam zglosic niechec moja do uczestnictwa mojego dziecka w
zajeciach z religii tylko akces do takowych zajec, co jest teraz? bo nie
wiem

--
gazebo