Re: Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 2 Dec 2019 14:17:12 -0800 (PST)
Subject: Re: Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"
From: m...@g...com

> Cd walki tez czy homoseksualizm jest naturalny czy wyindukowany:

czy to ma jeszcze jakiekolwiek znaczenie? dalismy sobie wybor i tego sie
trzymajmy...
---
Czego sie mamy trzymac bo nie chwytam. Relatywizmu? A znaczenie ma.

... ze nie ja mam zglosic niechec moja do uczestnictwa mojego dziecka w
zajeciach z religii tylko akces do takowych zajec, co jest teraz? bo nie
wiem
---
Nie wiem, nie mam problemu z (nie)zglaszaniem dzieci na religie, jesli dzieciak jest
inteligentny nie da sie zmanipulowac nawet chodzac na katecheze a moze sie dodatkowo
wyrobic w dysputach a jeszcze moze sie okazac ze POmoze rodzicowi cos ciekawego
odkryc na starosc, jesli nie jest (inteligentny) lepiej zeby jednak nabyl bardziej
religijnosci chrzescijanskiej niz np islamskiej czy masonskiej (czyli lgbtowskiej ;)
bo go te inne ideologie zjedzom na ament ;)