Re: Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"

Subject: Re: Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<8...@g...com>
<5de8c20c$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<5de8d734$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
From: Kviat
Date: Thu, 5 Dec 2019 12:53:45 +0100

W dniu 05.12.2019 o 11:41, m...@g...com pisze:

> Może kiedyś zrozumiesz, że ideologii nie miesza się z faktami, bo bzdury
> wychodzą. Religianci w zderzeniu z faktami doznają dysonansu poznawczego
> i dlatego mają taki bałagan w głowie.
> ---
> Noz jestem w Ciezkim Szoku -moja regula POdstawiania nadal dziala!!!!!11!

Najważniejsze, że zaczyna do ciebie docierać, że mam rację.

> Masz racje: bogowie nie istnieja -tylko demony sie za nich lewuskom POdstawiajom
;)))))

Demony też nie istnieją :)

> A Bog jest Jeden

Przecież wyżej napisałeś, że mam rację, że bogowie nie istnieją.
Znowu nie możesz się zdecydować?

> (choc w Trzech Osobach jak u 3Muszkieterow co to Jeden za Wszystkich a Wszyscy za
Jednego ;P

Za dużo filmów oglądasz i dlatego masz problemy z odróżnieniem zmyślonej
fikcji od rzeczywistości.

> A "lewak" dlatego ze to od biblijnej nomen-omen "lewizny"-
> ci co sie PO(d)stawiom Bogu (PO lewej) marnie Ponoc skonczom ;)

Nie, nieuku, lewak to sztylet trzymany w lewej dłoni.

A lewica i prawica nie pochodzi z biblii.
Pochodzi z czasów rewolucji francuskiej.
To, że wam religiantom uroiło się, że wszystko pochodzi z biblii, to nie
znaczy, że tak jest, to znaczy, że macie braki w edukacji (nic dziwnego,
skoro czytacie tylko jedną książkę).
https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawica
https://pl.wikipedia.org/wiki/Lewica

> Prawa Strona to Jasna (Strona Mocy)

Mam znajomych o poglądach prawicowych i też nie wierzą w bogów.
I znowu twój świat runął :)

> a Lewa (noga) Ciemna -zawsze z Tylu zostaje ;P

To powinieneś iść z tym do lekarza.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr