Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"

61. Data: 2019-12-17 19:09:09

Temat: Re: Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.12.2019 o 16:02, m...@g...com pisze:

> Jeszcze raz naPISze: ale ja o tym mechanizmie wiem i dlatego moge nie przenosic
> a ty Gaz (i Cviet) jeszcze tego nie przepracowaliscie

U was religiantów zawsze wszystko odwrotnie niż w samolocie.
Jak mówicie, że kochacie bliźniego to znaczy, że nienawidzicie ludzi
(np. innego wyznania, albo homoseksualitów). Jak mówicie, że swojej
nienawiści nie przypisujecie innym, to właśnie tak jest.
Uprawiacie projekcję w postaci czystej. To się nazywa hipokryzja.
O bezczelnym i pospolitym kłamstwie z litości nie wspominając.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

62. Data: 2019-12-17 19:12:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.12.2019 o 16:39, m...@g...com pisze:
>czyms zdrowym i POzywnym wypelnic (np Chrzescijanstwem)

Religianctwo nie jest zdrowe.
Możesz się o tym dowiedzieć z podręczników historii.

> bo inaczej wlezie tam zaraz siedem (razy wiecej) paskud(ztw) de-memami (demonami)
zwanych;P

Jakim cudem dorosły człowiek może wierzyć w demony? Twój rozwój umysłowy
zatrzymał się na etapie dziecka.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

63. Data: 2019-12-19 12:24:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

i jak cie wypunktowac to dajesz dupy, po raz kolejny
---
musi znasz to z wielokrotnej autopsji ale od mojej d... wara ;P

64. Data: 2019-12-19 12:26:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
Naprawde u was religiantow lewactwa tak jest? ;P

65. Data: 2019-12-19 12:31:16

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zwanych;P

Jakim cudem dorosły człowiek może wierzyć w demony? Twój rozwój umysłowy
Jak widac po twoim POziomie zdolnoszci czytania ze zrozumieniem
i checi do zrozumienia tego co czytasz to nie opusciles jeszcze
sam socjologicznie etapu piaskownicy co znow przenosisz na mnie ;P

66. Data: 2019-12-19 18:14:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.12.2019 o 12:31, m...@g...com pisze:
> [...]
> i checi do zrozumienia tego co czytasz to nie opusciles jeszcze
> sam socjologicznie etapu piaskownicy co znow przenosisz na mnie ;P

Weź niepierdol :)
Od razu widać, że wstydzisz się tego, że wierzysz w demony i teraz
próbujesz jak dziecko wybrnąć.
Ale to dobrze, że się wstydzisz. Przynajmniej ogarniasz, że coś z tobą
jest nie tak.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

67. Data: 2019-12-20 00:24:36

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
Co ja sie bede wyPOwiadac za siebie? ;P Np taki Pan Papiez Franciszek wierzy w
demony:
https://kosciol.wiara.pl/doc/5083135.Papiez-Uwazajmy
-na-demony-dzialajace-pod-przykryciem

Wiara w demony to pikus. Byle kto w nie wierzy, nawet one same w Pana Boga, "wierza i
drza".
Jak sie chcesz dla zabawy (baaardzo nie POlecam) przekonac ze istnieja, wystarczy
niewiele...
Wiara w Zmartwychwstanie Chrystusa o! To dopiero jest wyzwanie! On ci sie na byle
zawolanie
nie Objawi, za to demony zabawia sie z toba chetnie jesli juz dawno cie nie wziely w
obroty. ;P

"Czy człowiek może wierzyć w sposób demoniczny? W swojej bezkompromisowej i odważnej
książce Fabrice Hadjadj podejmuje trudny, lecz fascynujący temat moralnego opętania
oraz zwodniczego oblicza zła."

"Wierzysz, że jest jeden Bóg? Słusznie czynisz -- lecz także i złe duchy wierzą i
drżą." Jk 2,19

"Świat demonów jest niepokojąco blisko. Często prawdziwe zło kryje się tam, gdzie
najmniej się go spodziewamy -- w ,,pobożnych uczynkach" bez miłosierdzia, w
fanatyzmie tych, którzy z Boga uczynili slogan, w naszych własnych sercach. Wobec
takiej wiary -- pewnej swego, tryumfującej, pozbawionej wdzięczności, fałszującej
przesłanie Ewangelii -- nawet ateizm wydaje się mniej szkodliwy; ,,komu wiele dano,
od tego wiele wymagać się będzie" (Łk 12, 48). Taka jest właśnie wiara demonów, które
wiedzą, że Bóg istnieje, ale odrzucają Jego miłość, poszukując złudnej, piekielnej
wolności."

https://www.religijna.pl/wiara-demonow-takze-i-zle-d
uchy-wierza-i-drza-fabrice-hadjadj

Fabrice Hadjadj -- ur. 1971, pisarz i filozof, były ateista i anarchista, w 1988 roku
nawrócił się na katolicyzm i przyjął chrzest.

POlecam w temacie zaPOznania sie z tematem Zmartwychwstania (zaPOznanie z demonami
bowiem nadal stanowczo odradzam):
"Film ,,Sprawa Chrystusa"(2017r) jest oparty na autobiograficznej historii Lee
Strobla laureata Nagrody Pulitzera i autora bestsellerowej książki o tym samym
tytule, na podstawie której oparto scenariusz. Strobel był w latach 70-tych XX wieku
wojującym ateistą i chciał udowodnić świeżo nawróconej żonie brak racjonalności
Zmartwychwstania Jezusa, bez ktorego nie ma chrześcijaństwa, więc postanowił jako
rasowy reporter wykazać, że nie miało ono miejsca. Po rozmowach z teologami,
lekarzami, psychologami i antropologami zrozumiał, że..."

"Lee Strobel, uznany dziennikarz śledczy "Chicago Tribune", podejmuje dziennikarskie
śledztwo na temat zmartwychwstania Jezusa. Jako ateista jest przekonany, że obali
centralny punkt chrześcijańskiej nauki. Swoje działania prowadzi uczciwie, zgodnie ze
sztuką, wykorzystując te same metody, których używał przy tworzeniu najważniejszych
reportaży, przynoszących mu uznanie i prestiżowe nagrody. Im głębiej postępuje w
swoim dochodzeniu, tym bliżej jest szokującej dla niego prawdy..."

https://www.empik.com/sprawa-chrystusa-lee-strobel,p
1183837953,ksiazka-p
https://www.filmweb.pl/film/Sprawa+Chrystusa-2017-77
7884
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Lee_Strobel

68. Data: 2019-12-21 01:29:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.12.2019 o 00:24, m...@g...com pisze:

> [...]
> ---
> Co ja sie bede wyPOwiadac za siebie? ;P Np taki Pan Papiez Franciszek wierzy w

To żeś sobie autorytet znalazł... zdziwiłbym się, gdyby najpierwszy
religiant na świecie nie wierzył w demony :)
A w rzeczywistości to zwykły polityk, który wykorzystuje wiarę w demony
u takich owieczek jak ty. Do manipulowania.
Jeżeli ten facet jest inteligentny (a pewnie jest, skoro zdobył taką
władzę), to w żadne demony nie wierzy. Utwierdza tylko owieczki w takim
przekonaniu, bo z czegoś musi żyć, zamiast pracować.
Naiwność ludzka nie zna granic i kapłani to wykorzystują od tysięcy lat.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

69. Data: 2019-12-22 12:25:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

To żeś sobie autorytet znalazł..
---
To byla proPOzycja ostatniej deski ratunku dla ciebie ;P
Teraz POzostalo ci jedynie chwytac sie brzytwy ;)))))

70. Data: 2019-12-22 16:37:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2019 o 12:25, m...@g...com pisze:

> To żeś sobie autorytet znalazł..
> ---
> To byla proPOzycja ostatniej deski ratunku dla ciebie ;P

To nie była deska ratunku. To była deska, w którą napierdalasz
codziennie głową.
W tajemnicy ci powiem, że to ci nie pomaga.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Nawet Miller przeciw LGBT...
KObito! POzwol mi byc Ojcem TWOICH dzieci...
Slonski emeryt-POlicjant o POlpsychice, wierze i ekologii ;)
A gdybym wiedzial jak mozesz wyzdrowiec? :)
Kultura dyskusji