Zycie i smierc

61. Data: 2006-08-01 00:42:09

Temat: Re: Zycie i smierc
Od: Radek <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej prześledź wątek i znajdź to miejsce - sam jestem ciekaw. :)

OK. Widzę już.

Takie utarczki też należą do dyskusji, zresztą jak chciałem. :)

Pozdrawiam,

Radek

62. Data: 2006-08-01 00:44:05

Od: Immon <"<tu wstaw nick>priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 Aug 2006 01:14:08 +0200, Radek napisał(a):

> Znowu kula w płot.

LOL - dlaczego *znowu*? Udowodnij najpierw, za co dostałem tamto *zero* :)

> Uściślę, że nie zamierzam brylować na tej grupie. Czasami mam tylko
> potrzebę napisać te kilka postów aby później zająć się czymś innym.

Masz prawo robić co zechcesz - wolna wola przecie... chociaż ten cholerny
determinizm...;)

--
Immon

63. Data: 2006-08-01 00:52:41

Od: Radek <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Immon napisał(a):

> No to pójdźmy dalej - dlaczego istnieje termin altruizm, skoro każde
> altruistyczne zachowanie można zawsze sprowadzić do egoistycznego motywu
> i/lub egoizmu genów?

Ponieważ można nazwać pewne zjawiska bez rozumienia ich przyczyn.
Więc dla takiej rzeczy jak altruizmu istnieje i nazwa (czyli "altruizm")
jak jego przyczyny (tu genetyczne czyli i też emocjonalne).

Bezinteresownie to można zdeptać mrówkę idąc przed siebie nie patrząc
akurat pod nogi. Napewno nie dokonać przelewu.

> P.S. Za moich czasów mowiło się "Proste jak drut" :)

Czasy się zmieniają. :)
Z butem jest o wiele bardziej "poprawnie politycznie". ;)

Pozdrawiam,

Radek

64. Data: 2006-08-01 01:32:04

Od: Radek <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Immon napisał(a):

> LOL - dlaczego *znowu*? Udowodnij najpierw, za co dostałem tamto *zero* :)

Czy aż tak trudno jest oddzielić ocenę własnej osoby od opinii na temat
oceny własnego zdania/postów?

Dlaczego było "zero"? Bo są przyczyny dlaczego to zdanie było nietrafione.

Uważam grupy dyskusyjne za miejsce wymiany samych poglądów i nic więcej.
Czyż nie mogą dla kogoś istnieć większy dylematy niż jego genitalia?

Sam dałem w tym wątku krytykę na myślenie "prozaiczne" choć biologicznie
naturalne. A tu się okazuje, że adwersarz w dyskusji w podstawowej
swojej odpowiedzi użył nie raz argumentu, który skupił się na czyiś
rzekomych problemach "genitalnych".

Jest to absurdalne bo jeśli ktoś udziela się na publicznym forum to
raczej nie oczekuje takiego podejścia jego uczestników. Od rzeczy
osobistych są psycholodzy, psychiatrzy czy też w szczególności
seksuolodzy. Jest tak chociażby z powodu potrzeby dyskrecji.

Pisałem bo chciałem "zabić czas" i czułem nudę. Czasami można się nudzić
czyż nie? Można sobie raz do czasu napisać posta choćby na pl.s.p.
Tym też jest ten wątek dla mnie.

Pozdrawiam,

Radek

65. Data: 2006-08-01 01:52:58

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 Aug 2006 02:52:41 +0200, Radek napisał(a):

> Ponieważ można nazwać pewne zjawiska bez rozumienia ich przyczyn.

Zgadzam się, ale wkraczamy na śliski grunt :) Wolałbym żeby zabrał tu głos
jakiś językoznawca.

Kiedyś używało się *naukowego* określenia: *"samogwałt"* :) Niezła bzdura -
prawda? Przecież masturbujący się osobnik sprawia sobie przyjemność, a nie
gwałt :) Ciekawe skąd się wzięło takie określenie? Może z pruderii?

> Więc dla takiej rzeczy jak altruizmu istnieje i nazwa (czyli "altruizm")
> jak jego przyczyny (tu genetyczne czyli i też emocjonalne).

W zasadzie tak chociaż nie jestem pewien, czy tych emocjonalnych nie dałoby
się również sprowadzić do genetycznych. Może Quasi to oceni, ale mu
podpadłem, zresztą on chyba już nie śledzi tego wątku.

> Bezinteresownie to można zdeptać mrówkę idąc przed siebie nie patrząc
> akurat pod nogi.

Hehe - już myślałem, że odkryłeś prawdziwy przypadek bezinteresowności,
ale:

1. Jeśli rozdeptujesz mrówkę *świadomie* to twoim interesem jest *wygoda*
(nie chcesz stawiać stopy w innym miejscu tylko ze względu na mrówkę)

2. Jeśli rozdeptujesz mrówkę *nieświadomie* to pojęcie interesowności w
ogóle *nie dotyczy* tego przypadku.

> Czasy się zmieniają. :)
> Z butem jest o wiele bardziej "poprawnie politycznie". ;)

Hmm... to ja już zaczynam po staropolsku gadać ;)

Pozdr.
--
Immon

66. Data: 2006-08-01 02:20:47

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisałeś:
> [...]
i nie odniosłeś tego do konkretnego zdania.

> Dlaczego było "zero"? Bo są przyczyny dlaczego to zdanie było nietrafione.

Zapewne jakieś tajemnicze ;)

Napisałem wtedy:
> [...]

Rozumiem, że odebrałeś to jako sugestię _twoich_ problemów erotycznych :(
Sorry - nawet do głowy mi nie przyszło sugerować, czy insynuować takie
rzeczy pod twoim adresem. Nie mam pojęcia czy masz dziewczynę i jak wam się
układa życie erotyczne.

> Pisałem bo chciałem "zabić czas" i czułem nudę. Czasami można się nudzić
> czyż nie?

Można, ale przyjemniej się *nie nudzić* :)

--
Immon

67. Data: 2006-08-02 08:52:35

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"Immon" <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl>
napisał w wiadomości news:1keh72yrtzngz.14v4qjvnrsqbp$.dlg@40tude.net...

[...]

Czy "Immon" oraz "Immon priv" to ta sama osoba, czy ktoś się
pod Ciebie podszywa?

--
Sławek

68. Data: 2006-08-02 10:21:39

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:1q81t1fcg5ubk.7f51t9yv505w.dlg@40tude.net...

> W zasadzie tak chociaż nie jestem pewien, czy tych emocjonalnych nie dałoby
> się również sprowadzić do genetycznych. Może Quasi to oceni, ale mu
> podpadłem, zresztą on chyba już nie śledzi tego wątku.

Sam tego nie potrafisz ocenić? Podobno wszystkie (a przynajmniej
psychologiczne) mądrości wysrałeś z mlekirm matki.

Nie wszyscy podzielają Twój zachwyt nad intelektualnymi możliwościami
Quasi. Niektóre głupie dziewczyny (Kasa/Himera albo goha) ośmielają się

Pizdrawiam.

--
Sławek

69. Data: 2006-08-02 10:28:52

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic>
napisał w wiadomości news:eapubl$sbu$1@news.onet.pl...

> Pizdrawiam.

No popatrz, też jestem bezbłędny, a w poprzednim poście
popełniłem aż trzy literówki. Zacytowałem jedną z nich.

--
Sławek

70. Data: 2006-08-02 13:57:28

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Aug 2006 10:52:35 +0200, Slawek [am-pm] napisał(a):

> [...]
>
> [...]
>
> Czy "Immon" oraz "Immon priv" to ta sama osoba, czy ktoś się

Używam tylko nicka "Immon", a Immon priv bierze się z maila

Było:

From: Immon <"<tu wstaw nick>priv"@wp.pl>

Teraz jest:

From: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl>

Pozdr.
--
Immon

relatywizm a dogmatyzm
Jaka ksiazka z dziedziny psychologii religii?
Kto żyw... :-))
Tylko hasła
Lamus