Zycie i smierc

71. Data: 2006-08-02 14:18:38

Temat: Re: Zycie i smierc
Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Aug 2006 12:21:39 +0200, Slawek [am-pm] napisał(a):

> Sam tego nie potrafisz ocenić? Podobno wszystkie (a przynajmniej
> psychologiczne) mądrości wysrałeś z mlekirm matki.

1. *wysrałeś* ? ;)
2. Może i potrafię, ale akurat w psychologii ewolucyjnej Quasi
na pewno ma wiele ciekawego do powiedzenia.
3. Moje mądrości psychologiczne? Jestem hobbystą, a poza tym wiem, że nic
nie wiem. Trochę czytam, trochę obserwuję i tyle. Z wiekiem nabiera się
pokory, a pozowanie na "eksperta" zostawiam *młodym wszechwiedzącym*.
Rozumiem, że podważanie kwalifikacji zawodowców rodzi pewne podejrzenia,
ale psychologię generalnie uważam za "sztucznie naukową".

> Nie wszyscy podzielają Twój zachwyt nad intelektualnymi możliwościami
> Quasi.

Ależ zdaję sobie z tego sprawę.

> Niektóre głupie dziewczyny (Kasa/Himera albo goha) ośmielają się

Hehe - Wikipedia nie posiada intelektu póki co... :)

Pozdr.
--
Immon

72. Data: 2006-08-02 15:13:06

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:1865b8iayfts6$.s7a2gbd77oin.dlg@40tude.net...

> Używam tylko nicka "Immon", a Immon priv bierze się z maila

Spoko, ja tylko sobie zażartowałem z Twojego:

--
Sławek

73. Data: 2006-08-02 19:38:09

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Aug 2006 17:13:06 +0200, Slawek [am-pm] napisał(a):

> Spoko, ja tylko sobie zażartowałem z Twojego:

Hehe, a wiesz, że pierwsze skojarzenie mnie nie zmyliło.
Jednak teraz zastanawiam się, czy w tym żarcie nie ma aby drugiego dna? :)

--
Immon

relatywizm a dogmatyzm
Jaka ksiazka z dziedziny psychologii religii?
Kto żyw... :-))
Tylko hasła
Lamus