Życie jest piękne

1. Data: 2004-11-23 10:50:21

Temat: Życie jest piękne
Od: "tweety" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;
Was bardzo serdecznie;
Dzisiaj mam taki szczęśliwy dzień, że obdzwoniłam już wszystkich, wysłałam ze
100 maili i dalej roznosi mnie by wykrzyczeć wszystkim, że dzisiaj po raz 1-szy
od wielu miesięcy zawitała do mnie wiosna. Wreszcie wszystko zaczyna mi sie
układać. Spotkałam wspaniałego człowieka, który pomógł mi zawodowo. Moje
dziecko w szkole ma prawie same 5 i nawet jedną 6:-) Karola radzi sobie
nadzwyczaj świetnie, chociaz wiadomo, że mogłoby byc lepiej, ale ważne że lubi
sie uczyć. Przechodzi jakis kryzys 7 -latka na wszystkie moje tak ona jest na
nie, ale kiedyś to minie, na razie rozmawiamy, rozmawiamy, rozmawiamy i
osiągnęliśmy sukces, kończy sie na rozmowach a nie na zamykaniu w pokoju, czy
dawaniu klapsów. dochodzimy do kompromisów. Krzysiu jak to Krzysiu mały, ale
sprytny zaczyna być ;-) właśnie chodzimy juz od jakiegoś czasu bez pieluszki,
jedynie na noc zakładamy. Mąż ostatnio osiąga całkiem niezłe wyniki w pracy,
ale oczywiscie szefowa nie zauważa, zauważa to co źle by opier********. Mój
mały biznes rozkręca się pomalutku ale do przodu. Za oknem słońce, ptaki
śpiewają. A ja śpiewam cały dzień bo jestem poprostu szczęśliwa, pełna nadziei
na lepsze jutro. Niedługo święta. A co najważniejsze dla mnie realizuje sie
zawodowo, jeżdżę na szkolenia , seminaria i ktoś to zauważa. Kasa na razie mała
ale będzie większa i kto powie, że życie nie jest piekne?? Onka mam dalej nie
pomyte, ale co tam widac jeszcze przez nie, pranie sobie spokojnie soti i czeka
na moje natchnienie, ale czy to ważne??
Dziekuję wszystkim, którzy pomogli mi w tamtych trudnych chwilach, wysłuchali...
Życze wszystkim takiego nastroju jak ja mam teraz przez większość swoich dni.
Do zobaczenia/usłyszenia za jakiś czas.
------------
Pozdrawiam
Magdalena

2. Data: 2004-11-23 18:04:19

Temat: Re: Życie jest piękne
Od: "Kaja" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wysłuchali...
> Życze wszystkim takiego nastroju jak ja mam teraz przez większość swoich dni.

To wypada tylko pogratulować i trzymać kciuki:))
Pozdrawiam i życzę samych "wiosennych" dni.
Kaja

3. Data: 2004-11-24 08:42:48

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
1-szy
> od wielu miesięcy zawitała do mnie wiosna.

Gratulacje.
Ty to miewasz huśtawki nastrojów. Oglądałaś może Shreka 2? ;))))

Pozdrawiam
Andrzej

4. Data: 2004-11-24 10:42:28

Od: "tweety" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "tweety" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> ze
> 1-szy
>
> Gratulacje.
> Ty to miewasz huśtawki nastrojów.

jak "każda" baba :-)

>Oglądałaś może Shreka 2? ;))))

oglądałam, ale dawno temu :-) Widzisz bo trzeba zmieniać srodowisko jak się
przebywa w pesymistycznym tam gdzie narzekają, że źle, że biednie, że slońce
świeci, że pada deszcz to czas zmienić otoczenia na optymistyczne :-) i to
zrobiłam ja. Słucham tyko pozytywnych rzeczy i życie samo się jakoś układa :-)
------
Pozdrawiam
Magdalena

5. Data: 2004-11-24 11:38:21

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty tweety mnie niestety
powstrzymują:
> Dzisiaj mam taki szczęśliwy dzień, że obdzwoniłam już wszystkich, wysłałam ze
> 100 maili i dalej roznosi mnie by wykrzyczeć wszystkim, że dzisiaj po raz 1-szy
> od wielu miesięcy zawitała do mnie wiosna...

Muszę się jednak przyznać, że tego typu posty budzą jednak we mnie mieszane
uczucia (szczególnie, gdy ich nadawcą jest osoba wykazująca "dużą amplitudę
emocjonalną"). Z jednej strony żyje we mnie hasło 'carpe diem' z drugiej
zaś mam świadomość nietrwałości owych euforycznych stanów opartych (tak jak
w poscie tweety - może poza tymi niewymytymi oknami) na tym, co zdarza się
na zewnątrz. Gdy układam sobie to wszystko w głowie wychodzi mi niechybnie,
że taka wielka radość jest równie "niebezpieczna" jak głębokie cierpienie.
(A może bardziej nawet bo zatraca się uważność?).

Marzy mi się taki stan, w którym moje dobre samopoczucie nie jest zależne
od takiej masy rzeczy w moim otoczeniu, które zwykłem odbierać jako
pozytywne. Zdaję jednak sobie sprawę, że taka postawa pozbawiłaby mnie
doznań euforycznych - sam się więc siebie pytam - warto czy nie?

puchaty

6. Data: 2004-11-24 11:55:02

Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" :

> [...]
> pozytywne. Zdaję jednak sobie sprawę, że taka postawa pozbawiłaby mnie
> doznań euforycznych - sam się więc siebie pytam - warto czy nie?

Mogę Cię zapewnić Puchaty że raczej należę do ludzi o stabilnych stanach
emocjonalnych (jestem przy tym raczej optymistką), co nie znaczy że czasem
nie dopada mnie chandra, np. gdy mi brak kasy, nie piszę jednak od razu o
tym na newsy.

Ale stany euforii tez czasem przyzywam, jak tak sobie leżę w trawie w słońcu
na pięknym górskim szczycie, albo obserwuję piękny zachód słońca (czynnik
zewnętrzny bądź co bądź).

Przy pięknej pełni księżyca na łące nie dawno fikaliśmy z synami koziołki.

Pozdrowienia.

Basia

7. Data: 2004-11-24 12:50:01

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak "każda" baba :-)

> oglądałam, ale dawno temu :-)

Więc Ci przypomnę, osioł skarżył się że smoczyca też miała huśtawki
nastrojów ;)

Pozdrawiam
Andrzej

8. Data: 2004-11-24 13:25:37

Od: "tweety" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

oglądałam, ale dawno temu :-)

> Więc Ci przypomnę, osioł skarżył się że smoczyca też miała huśtawki
> nastrojów ;)
>
> Pozdrawiam
> Andrzej

dobre:-) ja i 3 dzieciaczek?? no co Ty ja musze najpierw wypracować sobie na to
zaplecze finansowe, wybudować wiekszy dom z ogrodem, wysłac Krzysia do
przedszkola :-D więc zagladając do swojego kalendarza menadzerskiego wolne mam
dopiero po czerwcu 2006 roku :-) więc wtedy pomyslę, a na razie parcuje na
awans i nie mam czasu na 3 dziecko:-).
Pomyslałam o tym od razu, ale nie smiałam sie przyznac.
PS. A dzisiaj nie jest równie piekny dzien jak wczoraj??
---------
Pozdrowienia
Magdalena

9. Data: 2004-11-24 18:10:25

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety wrote:

>Za oknem słońce, ptaki śpiewają.

Gdzie dają taki towar?;-)
Cieszę się, że Ci się los odmienił, bo to fajnie patrzeć, jak ktoś, kto
wczoraj był w dole jak Rów Mariański wychodzi na powierzchnię.
No, ale słońce i śpiewające ptaki w taką zawieruchę - to musi być naprawdę
dobry towar;-)

Justyna, bez różowych okularów, bo zmarzła dziś okrutnie
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

10. Data: 2004-11-25 03:31:49

Od: "Kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze
> 100 maili i dalej roznosi mnie by wykrzyczeć wszystkim, że dzisiaj po raz 1-

no i tak trzymaj.

a ja pojde tym czasem i podetne se zyly.

ten trzeci
Zima
Nowy na grupie i zaraz z problemami .[Dlugie]
Potrzebny "przodek"
forum dyskusyjne nie tylko dla ojców