Zycie oczekiwaniem?

111. Data: 2010-10-07 20:33:11

Temat: Re: Zycie oczekiwaniem?
Od: Kobieta <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-07 21:58, Sakujami pisze:
> Użytkownik "Kobieta" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Doprawdy? Czy to nie zarozumiałość? W każdej chwili możesz być
> przygotowana na nicość, ale czy jesteś gotowa w każdej chwili stanąć
> przed nawyższym Majestatem?

Oby jak najszybciej.

> To znaczy sensem życia jest rozprzestrzenianie swoich świetnych genów?

Chyba kpisz.... Ty i świetne geny....
Piszę o Twoim wieku. Dziadek już jesteś.

112. Data: 2010-10-07 20:47:04

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> Oby jak najszybciej.

> Chyba kpisz.... Ty i świetne geny....
> Piszę o Twoim wieku. Dziadek już jesteś.

Piszę o tym co Ty piszesz: dobry samiec to taki, który rozprzestrzenił swoje
geny, jakiś wódz, najlepiej taki który ma harem.
Skoro nazywasz mnie dziadkiem to pewnie jeszcze młoda jesteś. I już tak
spieszno spotkać Ci się z Majestatem?

113. Data: 2010-10-07 20:52:46

Od: Kobieta <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-07 22:47, Sakujami pisze:
> Użytkownik "Kobieta" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Piszę o tym co Ty piszesz: dobry samiec to taki, który rozprzestrzenił
> swoje geny, jakiś wódz, najlepiej taki który ma harem.
Ja nie pisałam nic o przekazywaniu genów - w Twoim wieku jest już na to
stanowczo za późno.

> Skoro nazywasz mnie dziadkiem to pewnie jeszcze młoda jesteś.
Ja też "teoretycznie" mogłabym być już babcią.

> I już tak spieszno spotkać Ci się z Majestatem?
A co mnie tu trzyma?!

114. Data: 2010-10-07 22:14:46

Od: Kobieta <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-29 17:17, Sakurami pisze:
> Zycie stało się oczekiwaniem na śmierć. Jestem niecierpliwy, mam
> dopiero 38 lat a czas tak wolno płynie. Nie mam jakiejś specjalnej
> depresji, ale można powiedzieć że mam anhedonię bo nic mnie od lat
> specjalnie nie cieszy. Wspominam tylko wielkie rzeczy sprzed 10 lat a
> obecnie jestem jakby na emeryturze.Niby nie jest źle ale mam
> świadomość że przez całe nasepne lata, całe dziesięciolecia nic się
> nie zdarzy, może być tylko gorzej.
Weź Ty się chłopie za swoje życie.
Idź do psychiatry albo do psychologa, bo inaczej ześwirujesz....
Jeśli już nie dręczy Ciebie jakaś choroba psychiczna....

115. Data: 2010-10-08 14:47:04

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> Weź Ty się chłopie za swoje życie.
> Idź do psychiatry albo do psychologa, bo inaczej ześwirujesz....
> Jeśli już nie dręczy Ciebie jakaś choroba psychiczna....

Poszedłem i się lecze, he he

116. Data: 2010-10-08 20:11:12

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Kobieta" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Poszedłem i się lecze, he he
a poza tym co u Ciebie?

kiwiko

117. Data: 2010-10-08 21:07:39

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> a poza tym co u Ciebie?

Przez internet rozmawiam na temat, co mnie spotkało na innym forum.

118. Data: 2010-10-09 07:30:24

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Przez internet rozmawiam na temat, co mnie spotkało na innym forum.

mam nadzieję, ze to nie było nic strasznego :)

kiwiko

119. Data: 2010-10-09 07:38:29

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> mam nadzieję, ze to nie było nic strasznego :)

Niejasno się wyraziłem. Na innym forum, a raczej na priv piszę o swoim
życiu, o tym co mi się wydarzyło 10 lat temu ;)

120. Data: 2010-10-09 07:52:25

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Niejasno się wyraziłem. Na innym forum, a raczej na priv piszę o swoim
> życiu, o tym co mi się wydarzyło 10 lat temu ;)
to dobrze, bo może z kimś się zaprzyjaźnisz i już nie będziesz taki smutny
bardzo mnie to martwiło

kiwiko

Partia Palikota
Rozpoznacie?