Życie po zbrodni

1. Data: 2006-11-04 14:55:46

Temat: Życie po zbrodni
Od: "j24" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W 2005 roku w niejasnych okolicznościach zgineła tragicznie w wieku
24 lat moja ukochana córka. Do dziś nie mogę się pozbierać, nie ma
dnia żebym o niej niemyślała.Szukam grupy z takimi problemami, może
to w jakiś sposób ukoi moj ogromny ból i pustkę. Ponieważ stało
się to za zranicą nie wiem co mam zrobić, żeby otworzyć śledztwo
w Polsce i dokąd się udać.

2. Data: 2006-11-05 11:01:23

Temat: Re: Życie po zbrodni
Od: *ZBIG* <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4 Nov 2006 06:55:46 -0800, j24 napisał(a):

>Ponieważ stało
> się to za zranicą nie wiem co mam zrobić, żeby otworzyć śledztwo
> w Polsce i dokąd się udać.

Nie wiem. Ale wiem że twoja córka już nie odzyska życia, a ty możesz
jeszcze odzyskać to co straciłeś.
Niech to nie ciąży na twoim sumieniu, bo to nie twoja wina.
Niech ten kto to zrobił myśli o tym każdego dnia, nie ty.
Sprawiedliwość jest na tym świecie i trzeba w to wierzyć,
ale jej wymierzanie na należy do ciebie.
Ty żyjesz i musisz po prostu robić swoje. To co możesz.
Martw się o to co masz, a nie o to co straciłeś.

Uraz kręgosłupa....
PIT
Dla wszystkich którzy odeszli...[i] [i] [i]
Parkowanie dla ON
Tramwaje Warszawskie