Życiorys Panslavisty

21. Data: 2008-10-12 11:58:32

Temat: Re: Życiorys Panslavisty
Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mkarwan" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gcn5lu$mk9$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
>
> edukacja:
>
> od 1959 członek ZMP
> szkoła podoficerska w Wesołej i w Skierniewicach
>
> kariera:
>
> 1966 - wstępuje do ORMO
> 1967 - podejmuje pracę w wydziale B sekcji III w Szczecinie jako
> wywiadowca
> 1968 - bierze aktywny udział w pacyfikacji rozruchów na uczelniach
> wyższych
> 1990 do dziś - pobiera emeryturę przysługujacą byłym oficerom SB
> 1996-1998 - etat stróża nocnego w "Kształmet SC. Art. sanitarno -

Wcieło cie SB-ucu !?
Prawda wyszła na jaw i jakoś tak głupio znów pieprzyć gupości na grupie !?
A może już jesteś tylko pod innym nickiem ?
Znajdziemy cie !

22. Data: 2008-10-12 14:36:05

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jim-bim-ber pisze:

> Wcieło cie SB-ucu !?
> Prawda wyszła na jaw i jakoś tak głupio znów pieprzyć gupości na grupie !?
> A może już jesteś tylko pod innym nickiem ?
> Znajdziemy cie !

nie dam się wam GWno zjady

23. Data: 2008-10-12 18:39:59

Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

.

> nie dam się wam GWno zjady

Jakto powiadają, obaczymy, gnido sprzedajna.

24. Data: 2008-10-12 18:50:51

Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jim-bim-ber" <s...@d...to> napisał w wiadomości

.

> Jakto powiadają, obaczymy, gnido sprzedajna.

SB - kto by przypuszczał !? po tym co piałeś !

25. Data: 2008-10-12 19:25:30

Temat: Re: Życiorys Panslavisty OSWIADCZENIE
Od: "! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV !" <h...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]
c.googlegroups.com...

taplałeś sie w gorszym szambie -> http://tinyurl.com/49fkna

--
do czytania wiadomości APZ zaleca:
http://sumar.pl/NNTP.exe

26. Data: 2008-10-12 19:27:19

Od: "! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV !" <h...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV ! pisze:
.googlegroups.com...

c.googlegroups.com...

> taplałeś sie w gorszym szambie -> http://tinyurl.com/49fkna

panie kucharzu :)

27. Data: 2008-10-12 20:19:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV !" <h...@s...net> wrote in message
.

> [...]

To ta wasza GWno prawda...

28. Data: 2008-10-13 13:28:25

Od: "! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV !" <h...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV !" <h...@s...net> wrote in message
.

> To ta wasza GWno prawda...

ó, to niewiele masz na swoja obronę óbekó

29. Data: 2008-10-13 18:01:00

Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV !"" <h...@s...net> napisał w
wiadomości news:xv2dnZRutKNl0W7VnZ2dnUVZ8qLinZ2d@giganews.com..
.
.

> ó, to niewiele masz na swoja obronę óbekó

"To ta wasza GWno prawda..."
Jasne a w Nieporęcie mieszka 12 Jerzych Dabrowskich wszyscy mają ta samą
datę urodzin i tylko ty jeden biedny żuczku nie byłeś w SB. TAK?
Udowodnij że nie ty jesteś sprzedajną dwulicową gnidą mieniącą się Hrabią
Mikulskim !

30. Data: 2008-10-13 18:15:12

Od: "! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV !" <h...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

jim-bim-ber pisze:

> [...]
> datę urodzin i tylko ty jeden biedny żuczku nie byłeś w SB. TAK?
> Udowodnij że nie ty jesteś sprzedajną dwulicową gnidą mieniącą się

prędzej udowodni, że jego matka miała tylko jedno jajco
--
do czytania wiadomości APZ zaleca:
http://sumar.pl/NNTP.exe

Kto ma dosc sr.... na liscie