Życzenia

1. Data: 2003-04-18 06:22:33

Temat: Życzenia
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdrowych, spokojnych i szczęśliwych Świąt Wielkiej Nocy, smacznego
święconego jajka, bogatego zająca i mokrego (byle nie z nieba)
śmigusa-dyngusa
życzy wszystkim Hobbystom Gośka (Lublin)

1. Data: 2003-04-18 11:25:37

Temat: Re: Życzenia
Od: "Basia" <borbaska[nospam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja chciałam Wam życzyć, żeby przykicał do Was zajączek z koszyczkiem
pełnym mulinki. Wesołych Świąt!

Pozdrowienia Basia

1. Data: 2003-04-18 14:03:16

Od: "Anna Deregowska" <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja moze tez nie bede w nowym watku, tylko tu: cieplutkich, spokojnych i
wyspanych Swiat, abyscie mogly(li) robic tylko to na co naprawde macie
ochote, wiaderek czasu, pachnacego dyngusa (tak, tak - to nie pomylka,
kiedys w dobrym tonie bylo kropic panie perfumami;) ) i nie tuczacych
slodyczy
Aneczka (Kraków)
GG 155657

1. Data: 2003-04-19 06:32:24

Od: "Goska-Wroclaw" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zycze wszystkim Wesolych Swiat, smacznego jajka, mokrego smigusa-dyngusa i
przede wszystkim duzo czasu na nasze hobby!

Goska-Wroclaw

1. Data: 2003-04-19 13:37:16

Od: Kaila <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego co najlepsze, duzo odpoczynku przez Swieta i wiaderek czasu na
robotkowanie.

Kaila

k...@l...pl
http://www.kaila.linart.pl
http://www.koronki.art.pl/

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

szukam xxx
czapka-malina
Mam!! Szyłam!!
Zyczenia Swiateczne