Życzenia

1. Data: 2007-04-06 14:35:23

Temat: Życzenia
Od: "Krystyna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Życzę wszystkim grupowiczom Radosnych Świąt, odpoczynku od codziennych
obowiązków,dużo dobrego humoru i zdrowia oczywiście.

Monika

2. Data: 2007-04-06 18:15:29

Temat: Re: Życzenia
Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna wrote:
> Życzę wszystkim grupowiczom Radosnych Świąt, odpoczynku od codziennych
> obowiązków,dużo dobrego humoru i zdrowia oczywiście.
>
> Monika

Dziękuję i wzajemnie.

Alkmina

3. Data: 2007-04-06 19:25:49

Od: "Mały Szu" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję i wzajemnie.
>
> Alkmina

to i ja sie dopisze. Jest to mój pierwszy post - chce sprawdzić czy dobrze
outlooka skonfigurowałem :)

4. Data: 2007-04-06 21:56:22

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Życzę wszystkim grupowiczom Radosnych Świąt, odpoczynku od codziennych
> obowiązków,dużo dobrego humoru i zdrowia oczywiście.
>
> Monika

dyskretnie sie podlaczam do zyczen:-)))))

casus

5. Data: 2007-04-06 23:10:38

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Kwi, 16:35, "Krystyna" <a...@g...pl> wrote:
> Życzę wszystkim grupowiczom Radosnych Świąt, odpoczynku od codziennych
> obowiązków,dużo dobrego humoru i zdrowia oczywiście.

Dziękuję :)
Również życzę wszystkim grupowiczom i ich najbliższym spokojnych i
radosnych Świąt Wielkanocnych.
I duuużo zdrowia!!!

Pozdrawiam,
Maja

6. Data: 2007-04-07 04:07:33

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

casus napisał(a):

> dyskretnie sie podlaczam do zyczen:-)))))

A ja tu mam dla Ciebie karteczkę:
http://bajarka.fotolog.pl/
Bo choć nie śledzę tej grupy jakoś pieczołowicie i przesadnie, to jak
było trzeba - zawsze gnałam do Casusa. I zawsze była niezawodna, dobra
pomoc. Dziękuję!
Wszystkim życzę Wesołych Świąt!
--
B.

7. Data: 2007-04-07 07:13:10

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzeba - zawsze gnałam do Casusa. I zawsze była niezawodna, dobra pomoc.

:-)))))

cium!

casus

8. Data: 2007-04-07 08:19:22

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Życzę wszystkim grupowiczom Radosnych Świąt, odpoczynku od codziennych
> obowiązków,dużo dobrego humoru i zdrowia oczywiście.

Radosnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych życzy wszystkim na forum
Jurek Mierzyński

9. Data: 2007-04-07 21:25:03

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne pozdrownienia dla Wszystkich Grupowiczów :)

regen

soczewki protetyczne
Zaczerwienienie szyi
chuda