Życzenia na Nowy 2019 Rok.

11. Data: 2019-01-08 09:42:22

Temat: Re: Życzenia na Nowy 2019 Rok.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Wszystko.

Dzieci od wieków płacą i tak najwyższą cenę za bezmyślność dorosłych w
rozkładającej się cywilizacji więc i tak prędzej czy póżniej będzie
musiało dojść do podjęcia ostatniej próby ratowania tejże. Poczytaj XL
tutaj http://psychohistory.com/books/the-origins-of-war-in
-child-abuse/.
Zresztą nie tylko to jest interesujące. Warto przejrzeć całą stronę
http://psychohistory.com/, która zaczyna się tak:

(...) Psychohistory, the science of historical motivations, combines the
insights of psychotherapy with the research methodology of the social
sciences to understand the emotional origin of the social and political
behavior of groups and nations, past and present. The center of
psychohistorical research around the globe is The Association for
Psychohistory, headquartered in New York City with branch
representatives in other countries. It is chartered by the State of New
York as a not-for-profit educational corporation, the Association for
Psychohistory, Inc., and for more than 40 years has published The
Journal of Psychohistory, as well as various books by The Psychohistory
Press. The Association for Psychohistory and the Journal of
Psychohistory are affiliated with the International Psychohistorical
Association, which holds annual June conventions.(...)

LeoTar Gnostyk

12. Data: 2019-01-08 10:37:02

Od: LeoTar Gnostyk <l...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> Psychohistory are affiliated with the International Psychohistorical
> Association, which holds annual June conventions.(...)

Można, i warto, zajrzeć również tutaj: http://www.psychohistory.us
LeoTar Gnostyk

13. Data: 2019-01-08 11:23:05

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

>>> Wszystko.

> Można, i warto, zajrzeć również tutaj: http://www.psychohistory.us

The Charlie Hebdo and other mass killings by jihadists are fueling a
"Clash of Civilizations" discourse in the West. Psychohistorians can
refocus the discussion onto underlying causes of public violence and
work towards prevention by promoting reform of child rearing throughout
the world. (...)

Cytat stąd: http://www.psychohistory.us/resources/IPA_spring_15_
2.pdf

Polecam również następujące książki: "Antymatki", Grzegorza Łęcickiego
oraz "Bóg i kobieta", Georga Baudlera. Ta druga jest dość trudna do
zdobycia - była dostępna do czytania na mojej stronie http://leotar.net
zanim tę stronę zlikwidował onet.pl. Ale ja cierpliwie ją odtworzę
chociażby na własny użytek.

LeoTar Gnostyk

14. Data: 2019-01-08 16:17:57

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-08 10:37, LeoTar Gnostyk wrote:

-child-abuse/.

> Można, i warto, zajrzeć również tutaj: http://www.psychohistory.us
>  --

A przeczytałeś to co Ci podesłałem?

Siergiej Nikołajewicz Łazariew, 'Diagnostyka karmy', cześc 1 i 2.
https://docer.pl/doc/xx111
https://docer.pl/doc/xn8c155

15. Data: 2019-01-08 18:53:13

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona pisze:

-child-abuse/.

> A przeczytałeś to co Ci podesłałem?
>
> Siergiej Nikołajewicz Łazariew, 'Diagnostyka karmy', cześc 1 i 2.
> https://docer.pl/doc/xx111
> https://docer.pl/doc/xn8c155

Tak. I myślę, że istnieje dość bliskie podobieństwo między tym co pisze
Sadow a tym co piszę ja. Główną różnicę między nami postrzegam w tym,
że ja piszę otwartym tekstem a On jest bardzo hermetyczny.

LeoTar Gnostyk

16. Data: 2019-01-08 21:04:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-08 18:53, LeoTar Gnostyk wrote:

> [...]
> Sadow a tym co piszę ja. Główną różnicę między nami postrzegam w tym,
> że ja piszę otwartym tekstem a On jest bardzo hermetyczny.

Niezmiennie polecam Siergieja Łazariewa.

https://www.google.com/search?q=Siergiej_%C5%81azari
ew_-_Diagnostyka_karmy__tom_1

//jesli nie pomoże, to na pewno nie zaszkodzi.

Znajdzie się w Niemczech pięćdziesięciu?
Dobra zmiana, rusycystka w NBP zarabia 65 tys. zł na miesiąc
Churchill miał rację!
Spodlenie kobiecolewackie.
Nie utrzymuję Owsiaka!