Życzenia noworoczne

1. Data: 2006-12-31 11:16:50

Temat: Życzenia noworoczne
Od: "Ola S" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

wszystkim paniom zafascynowanym robotkami recznymi pragne zyczyc wspanialego
roku 2007. Wielu pomyslow i czasu na wykonywanie cudeniek. A takze czasu na
sciaganie nowych slicznosci i wiele miejsca na dysku :)

Wszystkiego najlepszego!

Ola s

2. Data: 2006-12-31 11:22:41

Temat: Re: Życzenia noworoczne
Od: "Galeria 'Się porobiło...'" <s...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> roku 2007. Wielu pomyslow i czasu na wykonywanie cudeniek. A takze czasu na
> sciaganie nowych slicznosci i wiele miejsca na dysku :)

I Panom rowniez !
Niech 2007 spelni te marzenia i oczekiwania, z ktorych nie wywiazal sie
2006 ;-) Niech da sile tworzenia nie tylko w swerze artystycznej.

Asia (JotHa)
www.sieporobilo.acubenes.net

3. Data: 2006-12-31 11:24:45

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wszystkiego najlepszego!

I Panom rowniez !
Niech 2007 spelni te marzenia i oczekiwania, z ktorych nie wywiazal sie
2006 Niech da sile tworzenia nie tylko w sferze artystycznej.

4. Data: 2006-12-31 11:27:44

Od: "Galeria 'Się porobiło...'" <s...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ze podwojenie poslane, ale wczesniejszych anulowac jakos
nie moge, a wkradl siw 'orcik' ...upsss...

Asia

5. Data: 2006-12-31 13:48:55

Od: "boroofka" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja się dołączam do życzeń. Życzę wam dużo czasu na robótki i tanich nici czy
innej wełny :)

6. Data: 2006-12-31 18:03:26

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

boroofka napisał(a):
> Ja się dołączam do życzeń. Życzę wam dużo czasu na robótki i tanich nici
Przyjmijcie i moje życzenia - żebyśmy wszystkie miały ten
upragniony czas, inwencję, cierpliwość i ...figurę do tej ładnej
kiecki, o której było niedawno :-)

Obrus owalny, haft krzyżykowy
wzor na ananaskowa chuste
[haft+szydelko] Widzialyscie tą kiecke?