Życzenia świąteczne

1. Data: 2009-04-06 15:45:09

Temat: Życzenia świąteczne
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne życzenia: zdróweczka, smacznego jajka, uśmiechu i pogody, no i
koniecznie cierpliwości dla mnie na przyszłość, bo się we znaki dam temu i
owemu jeszcze nie raz i nie dwa
przesyła
XL //póki co 2 kg za dużo, a co tam, ale za to najdalej za jakieś dwa
miesiąceeeee.... echch, zobaczycie :-D

Tu'm wczorajsza - cobyście sobie mogli lepiej zwizualizować życzenia
(zwłaszcza o ten uśmiech, pogodę, zdróweczko i... jajeczko chodzi) :-D
http://mazam.fotosik.pl/albumy/615290.html

2. Data: 2009-04-06 17:54:22

Temat: Re: Życzenia świąteczne
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>
1fat2ftcy7czt$.11v4ftcmfpx8f$....@4...net

> [...]

> Tu'm wczorajsza - cobyście sobie mogli lepiej zwizualizować życzenia
> (zwłaszcza o ten uśmiech, pogodę, zdróweczko i... jajeczko chodzi) :-D

Tu dwa, tam dwa, ówdzie dwa po dwa? :)

Saulo (80,5 kg :)

3. Data: 2009-04-06 17:54:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tu'm wczorajsza - cobyście sobie mogli lepiej zwizualizować życzenia
> (zwłaszcza o ten uśmiech, pogodę, zdróweczko i... jajeczko chodzi) :-D

Jak zwykle piękna!

4. Data: 2009-04-06 18:17:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Tu'm wczorajsza - cobyście sobie mogli lepiej zwizualizować życzenia
> (zwłaszcza o ten uśmiech, pogodę, zdróweczko i... jajeczko chodzi) :-D
> http://mazam.fotosik.pl/albumy/615290.html

Nie widać tych dwóch kilogramów. :)
Zrobiłabym jednak coś włosami.

Ewa

5. Data: 2009-04-06 18:56:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Apr 2009 20:17:05 +0200, medea napisał(a):

> Nie widać tych dwóch kilogramów. :)
> Zrobiłabym jednak coś włosami.

A masz?
;-)

6. Data: 2009-04-06 18:57:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Apr 2009 19:54:43 +0200, Panslavista napisał(a):

> Jak zwykle piękna!

:-*
:-)

7. Data: 2009-04-06 18:58:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Apr 2009 19:54:22 +0200, Saulo napisał(a):

> Ikselka <i...@g...pl>
> 1fat2ftcy7czt$.11v4ftcmfpx8f$....@4...net

> Tu dwa, tam dwa, ówdzie dwa po dwa? :)

Summa summarum dwa :-D

> Saulo (80,5 kg :)

A to jest dużo???

8. Data: 2009-04-06 18:59:41

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>
1fr5i305nic25$....@4...net

[...]
> A to jest dużo???

Przy 173 cm tak.
Cel: do ok 75 kg.

Saulo

9. Data: 2009-04-06 19:01:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A masz?
> ;-)

Hie hie, spodziewałam się takiej odpowiedzi.
Po prostu na tym zdjęciu w ogóle nie widać Ci szyi - ABS.
Odsłoniłabym ją trochę.

Ewa

10. Data: 2009-04-06 19:01:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A to jest dużo???

No, przy wzroście 173 to trochę za dużo jednak.

Ewa

Szkoła ma rozwijać,ale w polsce jak zwykle jest odwrotnie.
Czarnobyl
PARCHY...
Piekło jest tutaj,na ziemi.
Z PSPolityka