Żydowsk(a mentaln)ość.

31. Data: 2018-02-09 20:07:49

Temat: Re: Żydowsk(a mentaln)ość.
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 3 lutego 2018 17:02:59 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> Woody Allen - ,,Alicja".
>
> Kobieta u hipnotyzera słyszy pytanie:
> - Co pani widzi?
> - Pingwiny.
> - Co pani o nich wie? Są katolikami?
>

> Klasyk.
> Tacy oni właśnie są.
> Żydzi są autorami własnego holocaustu.

nie jest to do konca tak.
jedni zydzi uznali Pana Jezusa,
inni go po prostu zabili.

tak jak w kazdym narodzie; sa ludzie i ludziska.

jacek

32. Data: 2018-02-09 22:56:55

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Jest do końca tak. Jest dokładnie tak.
Żydzi zabijali Żydów. Wysługiwali się Hitlerowi i Stalinowi. Potem wymyślili
holocaust - czyli że tylko oni ucierpieli i że ich cierpieniu są winni inni. I teraz
chcą nim obciążyć Polaków.

33. Data: 2018-02-09 23:46:38

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 lutego 2018 22:56:56 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> [...]
holocaust - czyli że tylko oni ucierpieli i że ich cierpieniu są winni inni. I teraz

zgoda, wuslugiwali sie hitlerowi i stalinowi. wielu polakow przed 41-wszym wydali
okupantom,
wielu polakow od 44 zostalo przez nich wyslanych na sybir.
zydzi tez sluzyli w jungenrat, czy jak to tam sie ich straz obozowa nazywala.

jednakze ich cierpieniu, bezposrednio, sa winni niemcy, a wlasciwie ta czesc,
glownie niemcow, ktora im obozy zaglady zgotowala.
polbezposrednio sa tez winni sami sobie, bo wiadomo, ze czesc z nich starala sie
zlupic ile tylko mozna tam, gdzie sie pojawili.
jednakze duzo bylo tez takich, ktorzy tylko chcieli spokojnie u nas,
najwspanialszym kraju swiata, spokojnie zyc.
i wlasnie prawie tych wszystkich wymordowano.

nie przyrownuj ikselkus zydow, ktorzy gojow uwazaja za robocze zwierzeta,
do tych, ktorzy w sercu Pana Jezusa maja.
naprawde, nie kazdy zyd jest zydem w potocznym, u nas i na swiecie, rozumieniu.

jacek

34. Data: 2018-02-10 00:03:45

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 lutego 2018 23:46:39 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
> do tych, ktorzy w sercu Pana Jezusa maja.
> naprawde, nie kazdy zyd jest zydem w potocznym, u nas i na swiecie, rozumieniu.

no dobrze, moze malo z nich mialo Pana Jezusa w sercu,
jednakze to i tak nie usprawiedliwia krematoriow i ludobojstwa.
to dopisuje po "rozmowie" z Panem Jezusem.

35. Data: 2018-02-10 00:31:35

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Przecież wiadomo, że POJEDYNCZY ludzie są różni. Jednakże istnueje coś takiego, jak
mentalność zbiorowa - narodowa, plemienna itp.
Czyli schemat ogólnych cech osobowości wspolnych dla jakiejś grupy ludzi - wspólnych,
czyli charakterystycznych najbardziej dla niej. Nie bez powodu mówi się ,,rosyjska
uczuciowość", ,,niemiecka karność", ,,polski szeroki gest" i ,,polska gościnność",
,,włoska ekspresyjność", ,,południowy temperament", ,,amerykańska infantylność"...
Mówi się też w całym świecie ,,żydowskie wyrachowanie" oraz ,,katolickie wychowanie"
(czyli surowe).

Żydzi nie popierają się wzajemnie w czasach najcięższych - tzn. nie są skłonni do
poczucia wspolnoty z tymi z nich, którym dzieje się gorzej lub którzy podlegają
eksterminacji. Są skłonni do kolaboracji dla własnego interesu.
W najbliższym otoczeniu Hitlera i Stalina przytłaczającą większość stanowili Żydzi!
I to oni byli stworzyli nazizm i komunizm - bo zbudowali rzeczywiste systemy
totalitarne i machinę represji i eksterminacji ludzi - w tym własnych pobratymców w
szczegolności.
Proby obarczania tym Polski są spowodowane chęcią pogrążenia jej jeśli nie ZAPŁACI
PIENIĘDZMI za spokoj - po prostu.

36. Data: 2018-02-10 02:14:51

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 10 lutego 2018 00:31:36 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> [...]
> W najbliższym otoczeniu Hitlera i Stalina przytłaczającą większość stanowili Żydzi!

nie wiem, czy w najblizszym otoczeniu, ale wiem, ze myslac o wlasnej pupie,
kolaborowali, nie pojedynczo, ale, powidzmy plemiennie, z okupantami.
widze, ze chyba musze post napisac, co mi sie przydarzylo w czasie,
kiedy zydzi i amerykanie zachneli sie na JAK NAJBARDZIEJ UCZCIWA I SPRAWIEDLIWA
ustawe (choc doprawdy nie chce mi sie o tym pisac).
i to az za bardzo wyrozumiala dla mozliwosci znieslawiania Polski.

> I to oni byli stworzyli nazizm i komunizm - bo zbudowali rzeczywiste systemy
totalitarne i machinę represji i eksterminacji ludzi - w tym własnych pobratymców w
szczegolności.

nie, ikselkus, az takimi skurwysynami nie byli. im chodzilo o cos calkiem
innego; tylko nie za bardzo przewidzieli, ze Hitler ich po prostu dyma,
a to oni mili innych, a najbardziej Polaków, najwspanialszy, przynajmniej dla nich,
narod swiata, wypieprzyć ze swych włości.

co i tak w zaden sposob nie usprawiedliwia zrywania paznokci, wyrywania
zlotych zebow, usmiercania jak zwierzat.

ikselkus, ci zydzi, co zyli juz w izraelu, przyjmowali swych pobratymcow
z nikczemnym usmiechem "mydlo". to wszystko wiadomo, i to wszystko boli,
bo jestem pewien, ze duza czesc naszej wspanialej, znamienitej europy,
dokladnie taka sama miala o nich opinie.

> Proby obarczania tym Polski są spowodowane chęcią pogrążenia jej jeśli nie ZAPŁACI
PIENIĘDZMI za spokoj - po prostu.

o tym to w internecie bylo wiadomo nazajutrz, a nasza TV dopiero z 4-5 dni pozniej
kapnela sie, o co chodzi.

rzad napisal jak najbardziej, i najdalej wyrozumiala i zrozumiala, ustawe.
to wszystko.

jacek

37. Data: 2018-02-10 04:14:11

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 10 lutego 2018 02:14:52 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
kapnela sie, o co chodzi.

> rzad napisal jak najbardziej, i najdalej wyrozumiala i zrozumiala, ustawe.

ojejku, uściślam.
nasza znamienita Europa wcale nie miała ich za mydło, jak domniemywałem.
uważała ich za największe zło, jakie mogło ją spotkać.
to tez wiem z "rozmowy". toteż przyjmuje, ze jest to prawda.

jacek

38. Data: 2018-02-10 07:46:04

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2018 o 20:07, j...@o...pl pisze:

> nie jest to do konca tak. jedni zydzi uznali Pana Jezusa, inni go po
> prostu zabili.
>
> tak jak w kazdym narodzie; sa ludzie i ludziska.

A powiesz może skąd te skrajności?

Bo gdyby w jakiś sposób wyeliminować przyczynę dla której ludzie
zabijają to nasz glob stałby się pięknym miejscem do życia.

> jacek

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

39. Data: 2018-02-10 10:05:40

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a to oni mili innych, a najbardziej Polaków, najwspanialszy, przynajmniej dla nich,

> narod swiata, wypieprzyć ze swych włości.

O tym się już nawet w świecie nie mówi - udało im się to już usunąć z przestrzeni
informacyjnej, szantażując ,,antysemityzmem" każdego, kto usiłował to
rozpowszechniać. I z Ustawą o IPN chcą robić to samo - tylko że my mamy wreszcie
prawdziwy Rząd, który reprezentuje nasze interesy. Rosnace z dnia na dzień notowania
PiS najdobitniej to pojazują - c
pokazują, ze rząd robi to, czego CHCĄ Polacy!

> co i tak w zaden sposob nie usprawiedliwia zrywania paznokci, wyrywania
> zlotych zebow, usmiercania jak zwierzat.

Nawet zwierząt tak się nigdy nie zabijało. Jedynie insekty - gazowało, truło.
Nie mowiąc już o traktowaniu ciała ludzkiego jak nawozu lub surowca...

> ikselkus, ci zydzi, co zyli juz w izraelu, przyjmowali swych pobratymcow
> z nikczemnym usmiechem "mydlo".

Wiem. Przeciez o tym piszę - że się nie solidaryzowali NIGDY z tymi ze swoich, którzy
byli biedni i w opresji. Odcinali się, teaktowali jak gorszych.

> to wszystko wiadomo, i to wszystko boli,
> bo jestem pewien, ze duza czesc naszej wspanialej, znamienitej europy,
> dokladnie taka sama miala o nich opinie.

I ma nadal. Ale powstała totalitarna UE i się nikt nue wychyla z tą opinią.

40. Data: 2018-02-10 14:34:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-09 o 22:56, i...@g...pl pisze:
> Jest do końca tak. Jest dokładnie tak.