Re: Żydowskie dominantki.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka,pl.soc.religia
Subject: Re: Żydowskie dominantki.
Date: Sat, 10 Feb 2018 21:28:11 +0100

W dniu 10.02.2018 o 18:25, silvio balconetti pisze:

> I z krotkiego filmu rozpracowal pan nie tylko malzenstwo premiera
> Izraela, ale historie Zydow jak i psychologie stosunkow mezczyzna -
> kobieta. Gratulacje! Nobla z psychologii niestety (jeszcze) nie ma.
> :-)

Mylisz się ludziku co do tego, że to tylko na podstawie jednego
krótkiego filmiku stawiam diagnozę. To lata obserwacji, doświadczeń i
misternego składania całości z okruchów informacji napływających z
różnych źródeł. Nie da się zbudować całościowej teorii zachowań ludzkich
na podstawie obserwacji tylko jednej pary lub tylko i wyłącznie jednego
singla. To jest żmudne obserwowanie i uzupełnianie budowli brakującymi
elementami z kolejnych obserwacji. A szkielet całej teorii, która
obecnie pozwala mi ocenić relacje panujące między dwojgiem ludzi na
podstawie jednej zaobserwowanej sytuacji, budowałem doświadczając na
własnym grzbiecie. Na początku zdarzało mi się przesadzać i przeginać w
jedną bądź drugą stronę ale każde nowe doświadczenie, w tym również
dyskusja, stabilizowały i utwardzały mój punkt widzenia. I teraz, gdy
stoję na szczycie tej piramidy wiedzy wystarczy jeden rzut okiem na
sytuację by dokonać błyskawicznie analizy. Wystarczy konsekwentnie
wnioskować stosując logikę.

> Polecam filmiki japonskie, koreanskie, afrykanskie itp. Na ich
> podstawie mozna rowniez sobie pofilozofowac. :-)

Mylisz się ludziku drwiąc sobie z filozofowania na temat tych
orientalnych społeczności niezrozumiałych dla człowieka
niezorientowanego w temacie. Moja teoria błyskawicznie rozkminia relacje
panujące nie tylko w rodzinach szeroko rozumianego Zachodu ale także
znakomicie sprawdza się w odniesieniu do całego Wschodu od Bliskiego
Wschodu poczynając a na Japonii i Syberii kończąc.

> A filmik z Netanjahu nadaje sie chyba dobrze na swego rodzaju test
> projekcyjny: opowiem wam o sobie, swoich lekach, pogladach i
> uprzedzeniach.

Lęków nie mam. Poglądy zmieniłem raz w życiu gdy mój mózg z homo- stał
się androgynicznym i rozumiem zachowania obydwu stron konfliktu
kobieta-mężczyzna. Oferuję antidotum, które stosowane profilaktycznie
uniemożliwi pojawianiu się i reaktywacji tego niszczycielskiego
konfliktu płci.

A przy okazji, ludziku. Czy wiesz coś na temat Teorii Krytycznej
stworzonej przez neomarksistów z grupy Horkheimera? Dzisiaj własnie
skorzystałem z wykładu Krzysztofa Karonia rozprawiającego na temat
tolerancji tolerującej i tolerancji represywnej (wg Marcuse'a). I
doszedłem do wniosku, że tolerancja tolerująca czyli taka, w której
większość toleruje różne, również patologiczne zachowania mniejszości,
jest charakterystyczna dla matriarchatu. W matriarchacie zjednoczone i
dominujące seksualnie kobiety łaskawie zgadzają się (tolerują) na różne
fiki miki rozdrobnionych mężczyzn - dla świętego spokoju - i w ten
sposób pozbawiają mężczyzn woli dokonania odmiany swego niewolniczego
losu. Dopiero tolerancja represywna wzmacnia w mniejszości ten
rewolucyjny napęd i prowadzi do jakiejś społecznej zmiany, nawet przez
eksterminację... większości. Oczywiście, że eksterminacja kobiet nie ma
sensu bo gdyby dokonać eksterminacji kobiet to w jaki sposób miałby
przetrwać rodzaj ludzki. Dlatego ja sugeruję represje, oświeconych w
stosunku do nieoświeconych, represje (w tym terror psychiczny) na
krawędzi ryzyka eksterminacji aby u nieświadomych mogła się dokonać
przemiana świadomości, by z nieświadomych osobników homo- przeciwności
zamieniły się w zjednoczonego androgyna, czyli osobnika, którego mózg
jest pozbawiony płci. I przypatrz się dobrze, to się chyba właśnie
dzieje...Strach lekarstwem na konserwatyzm i oportunizm....:)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018