Żydzi.

1. Data: 2022-04-12 23:05:08

Temat: Żydzi.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,W każdym narodzie musi się wyrobić ponad masy jakaś inteligencja i rodzaj
arystokracji. My jesteśmy materiałem gotowym, my zawładniemy krajem,
opanujemy już przez giełdy i przez wielką część prasy nad połową Europy.
Ale naszym właściwym królestwem, naszą stolicą, naszym Jeruzalem będzie
Polska. My będziemy jej arystokracją, my tu rządzić będziemy. Kraj ten
należy do nas, jest nasz ."
(S. Dider, "Rola neofitów w dziejach Polski," s. 111)

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

2. Data: 2022-04-13 08:50:45

Temat: Re: Żydzi.
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.04.2022 o 23:05, XL pisze:
> ,,W każdym narodzie

można znaleźć korwinów i takich jak ty.
Niestety.

Wypierdalaj w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj. Gnido.
Piotr

3. Data: 2022-04-13 09:41:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> Ale naszym właściwym królestwem, naszą stolicą, naszym Jeruzalem będzie
> Polska. My będziemy jej arystokracją, my tu rządzić będziemy. Kraj ten

Didier, oczywiście.

> ,,Rola neofitów w dziejach Polski," s. 111)

https://tezeusz.pl/didier-stanislaw-rola-neofitow-w-
dziejach-polski-1935-r-471927#

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

4. Data: 2022-04-13 10:44:07

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.04.2022 o 09:41, XL pisze:

> Didier, oczywiście.

> https://tezeusz.pl/didier-stanislaw-rola-neofitow-w-
dziejach-polski-1935-r-471927#

Kto to jest ten typ? Odpowiedź: to jest nikt. Kompletnie nikt.
Jakiś antysemita faszol grafoman. Zero dorobku. Oprócz tej jednej pozycji.

1934 - wydanie pierwsze nakładem Myśli Narodowej
(utrudniony dostęp, bo to wydanie historyczne i leży w zbiorach
specjalnych - będę miał w rękach jeszcze dzisiaj lub jutro - sprawdzę,
czy jest jakaś notka o autorze)
1935 - drugie nakładem Myśli Narodowej
1982 - bez wydawcy
1984 - bez wydawcy
1999 (odbitka drugiego z 1935) - wydawnictwo Wers
(w treści jakieś listy do biskupa z pretensjami, że biskup uważa, że ta
książka sieje nienawiść... LOL - tak na szybko zerknąłem)
2007 - wydawnictwo Hobbysta

Czyli wiadomo o co chodzi. Pewnie jakiś bąkiewcz tamtych czasów, czyli
dno intelektualne z umiejętnością czytania i pisania.
Tak jak ty.

5. Data: 2022-04-13 12:49:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Didier, oczywiście.

> https://tezeusz.pl/didier-stanislaw-rola-neofitow-w-
dziejach-polski-1935-r-471927#

,,A że cele przywódców Izraela nie były przyjazne dla narodu polskiego, to
łatwo się można przekonać, przeczytawszy okólnik kierowników politycznych
kół Żydowskich, wydany w listopadzie 1898 r. do Żydów polskich. Odezwa ta
brzmi: ,,Bracia i współwyznawcy! Trzeba, ażeby kraj (t. j. Galicja -
przypisek) został naszem królestwem... Starajcie się potrochu usunąć Polaków
ze wszystkich ważniejszych stanowisk i skupić w waszych rękach wszystkie
nici władzy społecznej. Wszystko, co do chrześcijan należy, powinno stać
się waszą własnością, związek izraelski dostarczy wam potrzebnych do tego
środków. Już zaczęto na ten cel zbierać potrzebne fundusze, a udaje się
lepiej, niż przypuścić było można. Dla doprowadzenia do skutku planu
wyrwania stanowczo Galicji chrześcijanom, wszyscy nasi wielcy i bogatsi
zapisali się na znaczne sumy. Da baron Hirsz (wkrótce potem umarł -
przypisek), dadzą Rotszyldzi, Bleichroderowie i Mendelsohnowie i inni
dadzą... Bracia i współwyznawcy! Dołóżcie wszelkich usiłowań, ażeby
doprowadzić do skutku to, co zamierzamy"... (L. Viel. ,,Le Juif secfaire"
str. 173).

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

6. Data: 2022-04-13 14:36:49

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.04.2022 o 12:49, XL pisze:

> ,,Bracia i współwyznawcy! Trzeba, ażeby kraj

tu wstawić dowolny kraj

> został naszem królestwem... Starajcie się potrochu usunąć

tu wstawić dowolną narodowość

> ze wszystkich ważniejszych stanowisk i skupić w waszych rękach wszystkie
> nici władzy społecznej.

I masz dowolną książkę napisaną przez dowolnego faszystę w dowolnym kraju.

A najśmieszniej jest, gdy w swojej książce jakiś faszysta piętnuje
faszystę z innego kraju i ma do niego pretensje, że jest faszystą.
Taki dziwny stan umysłu.

7. Data: 2022-04-28 11:43:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> Taki dziwny stan umysłu.
>
> Wypierdalaj w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj. Gnido.

,,Chcemy dialogu z Rosją, Taką, jaką ona jest. Jestem przekonany, że czas na
dobrą zmianę w tej kwestii właśnie nadszedł." - Donald Tusk 23 listopada
2007 r. w swoim pierwszym wystąpieniu w Sejmie w roli premiera.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

Ubezpieczenia.
Korwin rację ma.
Ludzie naprawdę czytają te pierdy ?
Chcieliście przecież do Unii!
Jak KGB eliminuje oporną wojskową wierchuszkę.