Żyjemy nadal w świecie niewolników.

11. Data: 2015-09-26 19:49:04

Temat: Re: Żyjemy nadal w świecie niewolników.
Od: andal <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Sep 2015 19:21:01 +0200, u2 wrote:

> zyjesz na niby w nibylandii:)

zostaw go, daj mu przezywac ;-)

12. Data: 2015-09-26 20:57:36

Od: "Mark Woydak" <m...@f...gmx.it> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andal" <a...@a...com> napisał w wiadomości

> zostaw go, daj mu przezywac ;-)

Po cholerę dyskutujesz tym suwalskim cymbałem?

Mark Woydak

13. Data: 2015-09-26 21:02:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Sep 2015 10:42:23 +0200, P03 napisał(a):

> Dzisiaj jest bardzo rozwinięta nauka i niewolnik ma tak dobrze sprany
> mózg iż nie zdaje sobie sprawy z faktu bycia niewolnikiem.
> No i nie bez znaczenia jest spora pozorna wolność posiadania dóbr np.
> może być posiadaczem 55 calowego TV

...do odbioru programu przeznaczonego dla niewolników...

> lub nawet niezłej fury na dojazdy
> do swojego zakładu pracy dla niewolników
> albo i mieszkania zakupionego
> na 30 letnie raty

...w banku obracającym pieniędzmi wypracowanymi w ww. zakładach pracy
niewolniczej...

> Powszechne wybory do różnych bardzo ważnych stanowisk i pozorne prawa
> wyborcze mamią demokracją i wolnością więc mało jest świadomych niewolników.

...ponieważ niewolnikami większość staje się od dzieciństwa, przejmowana od
rodziców w niewolę poprzez żłobki/przedszkola/szkoły dla niewolników.

14. Data: 2015-09-26 21:04:04

Od: andal <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Sep 2015 20:57:36 +0200, Mark Woydak wrote:

> Użytkownik "andal" <a...@a...com> napisał w wiadomości

> Po cholerę dyskutujesz tym suwalskim cymbałem?
>

> Mark Woydak

bo go lubie, jest wolnosc czy nie ma ?

15. Data: 2015-09-26 21:08:04

Od: andal <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Sep 2015 21:02:43 +0200, Ikselka wrote:

> [...]
>
> ...ponieważ niewolnikami większość staje się od dzieciństwa, przejmowana
> od rodziców w niewolę poprzez żłobki/przedszkola/szkoły dla niewolników.

porownujesz psa do niewolnika ?

16. Data: 2015-09-26 21:12:15

Od: "Mark Woydak" <m...@f...gmx.it> szukaj wiadomości tego autora

> bo go lubie, jest wolnosc czy nie ma ?

Alez to twój wybór. Moim zdaniem to stary dziadyga, komuch i to mundurowy.

Mark Woydak

17. Data: 2015-09-26 21:31:01

Od: <m...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

> [...]

> Powszechne wybory do różnych bardzo ważnych stanowisk i pozorne prawa
> wyborcze mamią demokracją i wolnością więc mało jest świadomych

100/100

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie
opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te
organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." --Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa

Pozdrowienia
matusm

Skąd się biorą kuce?
Atawizm zwierzęcy
Nie dostrzegam różnicy
Jak kobieta jest zepsuta to trzeba ją bić żeby się naprawiła.
Każda religia jest złem