Żyłka do podkaszarki - jak mierzyć grubość?

1. Data: 2013-07-25 22:01:03

Temat: Żyłka do podkaszarki - jak mierzyć grubość?
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z okrągłą żyłką nie ma problemu.
Chcę kupić teraz kwadratową i nie wiem, jaki wymiar jest właściwy.
Czy mierzy się po przekątnej, czy wzdłuż boku przekroju?
Zależnie od kierunku pomiaru moja żyłka ma albo 2,4 albo 1,6 mm.
Zna ktoś odpowiedź?
Jacek

2. Data: 2013-07-25 22:15:56

Temat: Re: Żyłka do podkaszarki - jak mierzyć grubość?
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 lipca 2013 22:01:03 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

> Zna ktoś odpowiedź?
Kogutek się doczeka;)

3. Data: 2013-07-25 22:18:47

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-25 22:15, Kris pisze:

> Kogutek się doczeka;)

OK
już nie szukajcie. Znalazłem opakowanie i z tego wynika, że mierzy się
po przekątnej.
Jacek

Wierzba - żywe ogrodzenia i budowle :-)
Znaczy melony.