Zyrtec dla rocznego dziecka?

1. Data: 2004-02-07 11:31:34

Temat: Zyrtec dla rocznego dziecka?
Od: SkunkWeed <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mój roczny synek ma przyjmować przez trzy miesiące (na razie, może zostanie
ten cas przedłużony do pół roku) Zyrtec - 2 razy dziennie po 5 kropli.
Podobno ten lek powoduje u dzieci otyłość (w każdym razie problemy z
nadwagą).
Czy po tak krótkim okresie przyjmowania (w założeniu, że to będą 3 miesiące)
mogą u niego wystąpić takie zaburzenia? CZy w ogóle dziecko w takim wieku
może przyjmować takie preparaty? Może jest jakiś inny lek o łagodniejszym
działaniu i podobnej skuteczności?

Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam,
Monika.

2. Data: 2004-02-07 14:42:36

Temat: Re: Zyrtec dla rocznego dziecka?
Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SkunkWeed" <n...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> ten cas przedłużony do pół roku) Zyrtec - 2 razy dziennie po 5 kropli.
> Podobno ten lek powoduje u dzieci otyłość (w każdym razie problemy z
Mój syn przyjmował mniejsza dawkę przez kilka miesięcy i nie było efektów
ubocznych (tych widocznych).
Odstawilismy jednak, bo w naszym przypadku akurat nie działał(al.
pokarmowa).
Na mnie natomiast działa świetnie (alergia wziewna). Nie tyję. Nie jestem
ospała.
Ola

3. Data: 2004-02-07 16:39:06

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:Xns94887F162C8F3SkunkWeed@193.110.122.80 tako rzecze SkunkWeed

> Podobno ten lek powoduje u dzieci otyłość (w każdym razie problemy z
> nadwagą).
Nic takiego u mojej dwójki nie zaobserwowałem i nigdy o takim działaniu
nie słyszałem. Czasem, bywa, że po Zyrtecu dzieciaki są jeszcze żwawsze
- o ile to możliwe ;-)

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

4. Data: 2004-02-08 09:30:53

Od: "Didlo" <didlo@USUŃ_TOgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...BezSpamu.pl> napisał w
wiadomości news:c03430.3vvakrb.1@to.robota.cypla.jest...
> W news:Xns94887F162C8F3SkunkWeed@193.110.122.80 tako rzecze SkunkWeed

> Nic takiego u mojej dwójki nie zaobserwowałem

Ja u mojego malucha tez nie zaobserwowałam.

i nigdy o takim działaniu
> nie słyszałem.

a ja owszem, ale tak jak powyżej napisałam u mojego synka (3l. bierze
zyrtec od 6m.ż.) nie wystapiła ani ospałosc ani otyłość.

--
Pozdrufy
Didlo

Ratunku! wykonanie szczepionki w Wwie ..
Ropne migdałki
praca lekarzy w Szwecji
recepta
lambioza