Zywoplot na jesien.

1. Data: 2002-06-24 12:16:29

Temat: Zywoplot na jesien.
Od: "Lusia" <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesmiewcy:)) Ja nie watpie ze pod wieczor najlepiej sadzic zywoplot gdyz o
poranku jest po prostu za wczesnie:)
Pytam powaznie. Bylam ostatnio w Traczu i tam sprzedawca powiedzial ze maja
sadzonki jakiegos tam krzaku (po1,50 za szt) i mozna go wysadzac w ziemie na
wiosne lub jesien.
Nie pamietam nazwy, w kazdym razie zdziwilo mnie zeby sadzic to na jesien.
Mozliwe czy nie?
pozdr.
L.

2. Data: 2002-06-24 12:50:09

Temat: Re: Zywoplot na jesien.
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lusia" <L...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiosne lub jesien.
> Nie pamietam nazwy, w kazdym razie zdziwilo mnie zeby sadzic to na jesien.

Możliwe, ze Cię to zdziwiło! Chętnie wierzę.
Natomiast powtórzę słowa znajomego ogrodnika, ktory mawia: jeżeli się sadzi
jesienią to się każe rosnąć, jeżeli sadzi się wiosną to się prosi, żeby
rosło... :-))))

Natomiast by Ci powiedzieć coś konkretnego to napisz sadzonki jakiego KRZAKU
po 1,50 zamierzasz posadzić???
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
I co to jest Tracz, w którym się bywa????
J.

3. Data: 2002-06-24 14:36:32

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał
> Natomiast powtórzę słowa znajomego ogrodnika, ktory mawia: jeżeli się
sadzi
> jesienią to się każe rosnąć, jeżeli sadzi się wiosną to się prosi, żeby
> rosło... :-))))

Wydaje się, ze znajomy ogrodnik nie słyszał jeszcze o wysadzaniu do gruntu z
pojemników.
A może trudno mu wyartykułować jakąś mądrość na ten temat?
"Z pojemnika sadzić możesz, nawet gdy śnieg na dworze." Chińskie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

4. Data: 2002-06-24 17:29:52

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> I co to jest Tracz, w którym się bywa????

Szkółka roślin niedaleko Bogusława.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

5. Data: 2002-06-24 18:35:38

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Too old...

>Szkółka roślin niedaleko Bogusława.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek

Powiem wiecej, wzory czerpal z mojego ogrodu :-))
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl

6. Data: 2002-06-24 18:48:07

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiem wiecej, wzory czerpal z mojego ogrodu :-))

Nie musiałeś tego mówić, to się czuło na kilometr. [nawet i więcej bo i w
Wawie]
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

7. Data: 2002-06-26 20:33:23

Od: "Lusia" <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Too old... napisał(a) w wiadomości: ...

>Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
>
>Szkółka roślin niedaleko Bogusława.

sklep ogrodniczy na Retkinskiej pt:Tracz (w Lodzi)
Ale w dalszym ciagu nie dowiedzialam sie czy rzeczywiscie mozna sadzonki
owego krzaku (nazwy nie pamietam) sadzic do ziemii na jesien?? Poniewaz nie
znam sie na ogrodnictwie zupelnie, a mam szalone ambicje sie poznac, musze
zaczac od podstaw, czy generalnie mozna sadzic cos na jesien??
pozdrawiam,
L.
L.

-

8. Data: 2002-06-26 22:16:19

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Lusia" <L...@g...pl> writes:

> czy generalnie mozna sadzic cos na jesien??

Generalnie zaleca się wszystko co kopane z ziemi (nie uprawiane w
doniczkach czy innych pojemnikach) sadzić na jesień lub wczesną wiosną
-- w jesieni rośliny szykują się do snu zimowego, wiosną z tego snu
się dopiero budzą. Sadząc jesienią należy się zastanowić nad jakimś
okryciem zimowym dla mniej odpornych roślin.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Limeryki, w druku ekonomiczne,