a czy ktoś dzierga na drutach?

1. Data: 2002-05-02 11:21:25

Temat: Re: a czy ktoś dzierga na drutach?
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:4clfdu8lahfh691hsck35r93tl8pmt1ig0@4ax.com...
(...)

> co do dzialki to proponuje PRZECZYTAC (w czasie robotek) jakies
> dzielo o delegowaniu ;))

Nie znajduję osób godnych oddelegowania na tak "ważny odcinek"
jak działka. A poza tym lubię pracować na działce i nikt nie zrobi tego lepiej
ode mnie.

Pozdrawiam Krycha.

1. Data: 2002-05-06 17:43:15

Temat: a czy ktoś dzierga na drutach?
Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie i debiutująco:-)
uwielbiam "miganie" drutami - bardziej dla odstresowania niż efektów
końcowych, ale mam wrażenie, że na tym forum głownie o haftowaniu rzecz
idzie. Czy się mylę?
pozdrawiam,
Anna

1. Data: 2002-05-06 18:06:01

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Anna" <q...@p...onet.pl> :

> Witam serdecznie i debiutująco:-)
> uwielbiam "miganie" drutami - bardziej dla odstresowania niż efektów
> końcowych, ale mam wrażenie, że na tym forum głownie o haftowaniu rzecz
> idzie. Czy się mylę?

Witaj Aniu :))

Faktycznie haftowanie jest jakby tematem dominujacym, ale osob
szydelkujacych, drutujacych i uprawiajacych inne rodzaj robotek recznych
tutaj nie brakuje :))

Pozdrawiam,
Monika

PS. No i ja sie jak na razie do nich nie zaliczam, ale mam zamiar to
zmienic w przyszlosci, juz nie tak dalekiej mam nadzieje :)

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-05-06 18:24:42

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna <q...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ab6fkd$e03$...@n...onet.pl...
> [...]
> uwielbiam "miganie" drutami - bardziej dla odstresowania niż efektów
> końcowych, ale mam wrażenie, że na tym forum głownie o haftowaniu rzecz

Witaj:)
Przyznaje sie:) Jestem maniaczka drutow, nie mam kiedy nosic swetrow, ktore
robie, ale uwielbiam robic:)
Ostatnio troche tez krzyzykuje i pod wplywem ambitnych i pracowitych
grupowiczek probuje skonczyc firanki szydelkowe, ktore zaczelam 2-3 lata
temu, moze nawet mi sie uda:)

Elzbieta

1. Data: 2002-05-06 19:15:10

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna"
| Witam serdecznie i debiutująco:-)
| uwielbiam "miganie" drutami - bardziej dla odstresowania niż efektów
| końcowych, ale mam wrażenie, że na tym forum głownie o haftowaniu rzecz
| idzie. Czy się mylę?

Wcześniej robiłam tylko na drutach. Są one niewątpliwie wygodniejsze, bo
przy tym mogę oglądać film czy czytać książkę. Ale ile można mieć swetrów
:-). Dla męża zrobiłam jeden i nosi go tylko kiedy jest bardzo zimno, bo to
gorący facet. Teraz oczekuję pociechy więc mogę sobie poszaleć i porobić dla
maluszka.
Ale szydełko mi się też bardzo podoba, a krzyżykami robiłam tylko małe
wzorki na serwetki. Nie da się ukryć, że pod wpływem grupy mam ochotę na
parę obrazków. Najpierw do pokoju dziecięcia. A potem chciałabym coś
bardziej ambitnego na ścianę, tylko przydałby mi się do tego naprawdę duży
pejzaż.
Aktualnie skończyłam obrazek na komunię i poszukuję ramki. I na zmianę robię
dziś sweterek dla maleństwa, bo wczoraj mi się skończyła włóczka na sweterek
szydełkowy dla mnie. W zasadzie mam kilka robót rozpoczętych i robię to na
co mam akurat ochotę. Pewnie zaraz zacznę jakiś obrus, tylko nie moge się
zdecydować czy mają być niebieskie kwiatki czy może różowe :-)

Pozdrawiam, Ewa

1. Data: 2002-05-06 20:42:20

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"ESka" <e...@w...pl> :

> jakiś obrus, tylko nie moge się zdecydować czy mają być niebieskie
> kwiatki czy może różowe :-)

Ja stawiam zdecydowanie na niebieskie :))

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-05-06 22:59:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 6 May 2002 20:42:20 GMT, Monga <m...@n...fm> wrote:

>"ESka" <e...@w...pl> :

>Ja stawiam zdecydowanie na niebieskie :))
>
>Pozdrawiam,
>Monika

tez glosuje na niebieskie

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-05-06 22:59:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

hej!
Ja robie na drutach!
i nie tylko ;)

Krysia

1. Data: 2002-05-07 07:08:08

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ESka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Anna"
>
> Wcześniej robiłam tylko na drutach. Są one niewątpliwie wygodniejsze, bo
> przy tym mogę oglądać film czy czytać książkę. (...)

Oglądać TV (bardziej słuchać) to rozumiem, ale czytać? Jak Ty to robisz?

Pozdrawiam Krycha.

1. Data: 2002-05-07 09:01:49

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" napisał w wiadomości

> Oglądać TV (bardziej słuchać) to rozumiem, ale czytać? Jak Ty to robisz?

:)))) Lata wprawy, palcami czuję co robię. Oczywiście musze kontrolować ale
spokojnie czytam.
Do tego dodam, żeby nie było wątpliwości, że nie lubię wzorków prawe - lewe
(chyba że wrabiane) zawsze kombinuję z warkoczami i innymi cudami.
Przy prostym wzorku na szydełko też tak można, ale już trochę wolniej to
idzie.

Pozdrawiam, Ewa

EMS....strona którą warto zobaczyć
Pytanie dot. Wrocławia.