a gdyby tak znów mieć 20 lat :)

11. Data: 2013-07-06 22:37:41

Temat: Re: a gdyby tak znów mieć 20 lat :)
Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-06 22:28, FEniks pisze:

> "W każdym wieku można być radosnym i szczęśliwym" - jak powiedziała tu
> jedna starsza pani.
>
> Nie chciałabym mieć znów 20 lat. No, owszem, może ciało i organizm
> dwudziestolatki tak, ale na głowy bym się nie zamieniła, nawet w zamian
> za to.
>
> Ewa

nie głowe a rozum i dwadzieścia lat

12. Data: 2013-07-06 22:42:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-06 22:37, Izunia pisze:

> nie głowe a rozum i dwadzieścia lat

Rozum obecny + dwudziestoletnie ciało?
Oj, działoby się, działo. ;)))

Ewa

13. Data: 2013-07-06 22:55:59

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 6 lipca 2013 22:42:56 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

> Rozum obecny + dwudziestoletnie ciało?
>
> Oj, działoby się, działo. ;)))
>

> Ewa

ale fajniej byłoby mieć pstro w głowie ;)

kiwiko

14. Data: 2013-07-06 23:10:11

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <51d87fd0$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>,
n...@n...pl says...

> eeeeeeeeeee głupio tak za każdym razem
> ci się przypominać. ale sprostuję, nie nie jestem
> tą izunią ;) :)

A to jest ważne. Jeżeli znałem kogo/odezwałem się do kogoś, to
taka osoba ma fory. Inne są nieznane.

PF

15. Data: 2013-07-06 23:52:56

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izunia" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> eh życie ucieka jak sen.... :((((((
>
> http://www.youtube.com/watch?v=govgsHc83aE

tak mi sie przypominiało w związku z ...
http://www.youtube.com/watch?v=qlxArbT11Vg
:)))

a ja już jedną nogą na....
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
ge&v=cKg9Qsv0Ij8
:))))

16. Data: 2013-07-11 00:34:48

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-06 21:48, Ikselka pisze:

> I co z tego? Wszystko (!!!) powtórzyłabym znów. Ale po co, przecież
> musiałabym dłużej czekać na to, co teraz jeszcze przede mną :-)
> Non, je ne regrette rien!
> http://tiny.pl/hsz7m

bez sensu. jak wszystko bylo tak zajebiscie to czemu nie
jeszcze raz? a to co przed toba i tak przyjdzie
nie ma co sie spieszyc.

17. Data: 2013-07-11 07:34:19

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 6 lipca 2013 21:42:27 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:

> Ciekawy wątek.

> (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
>
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
>
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

o, o, o, o!
jak mowi Andrzej Poniedzielski cztery wyrazy w jednym zdaniu. podmiot i orzeczenie, a
nawet rzeczownik i przydawka.

o, o ,o, o!
tak mowi mlody czlowiek kiedy uslyszy fragment nokturnu Chopina. on mowi jak uslyszy:
o, o, o, o! mialem taki dzwonek w telefonie

jak juz mial taki dzwonek to na cholere mu ortografia i takie tam? moze wystarczy
znajomosc wynikow ostatnich rozgrywek ligi powiatowej... plus aktualne ceny
hamburgerow w makdonaldzie.

http://www.youtube.com/watch?v=dd7F3RxOWnc

18. Data: 2013-07-11 14:41:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jul 2013 22:34:19 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
znajomosc wynikow ostatnich rozgrywek ligi powiatowej... plus aktualne ceny

Bingo :-DDD
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

Re: Toksyczne Programy Matrixa
google wsadź sobie dzidę w odbyt
Prewencyjne ogłupianie uzasadnione?
Indie wypędzają katolików.