a ja sie wesele

1. Data: 2003-04-11 13:06:12

Temat: Re: a ja sie wesele
Od: "Kocur" <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b76enu$mu0$1@foka.acn.pl...
> hej ludzie czy wam jest naprawdę aż tak źle???
> a ja się cieszę. mam wiele powodów.

Ja też :-)

Kocur

2. Data: 2003-04-11 13:07:21

Temat: a ja sie wesele
Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej ludzie czy wam jest naprawdę aż tak źle???
a ja się cieszę. mam wiele powodów. chociażby dlatego ze właśnie topnieje
śnieg, ze niedługo święta, że mój synek rośnie zdrowy i bałagani tak że
czasami ręce opadają, że mąż końcu powiedział co go gryzie i odkupił komplet
talerzy, że właśnie dostałam telefon od znajomych, że wy istniejecie. oj
dużo by wymyślać.
wiem że każdy ma lepsze i gorsze dni. mam nadzieje ze te szare chmury
niedługo przejdą z waszych twarzy i niedługo zaczną się posty "jak mi
dobrze". czego wam życzę z całego serca
--
pozdrowienia
Aneta

3. Data: 2003-04-11 13:15:01

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kocur wrote:

> Użytkownik "Aneta" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Ja też :-)

I ja :)
Nie ma sensu dodatkowo sie wyzalac i martwic na zapas ani nawet kiedy
jest zle- nic to nie zmieni poza dodatkowym zdolowaniem czlowieka. A
cieszenie sie przynajmniej daje pozytywnego 'kopa' i sile na zmierzenie
sie z tym wszystkim co gryzie.
pzdr
agi

4. Data: 2003-04-11 13:25:35

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest zle- nic to nie zmieni poza dodatkowym zdolowaniem czlowieka. A
> cieszenie sie przynajmniej daje pozytywnego 'kopa' i sile na

Przede wszystkim trzeba zacząć myśleć nad tym jak wyjść ze złej
sytuacji, opracować kilka wariantów i działać.

Co też ja staram się robić.

Pozdrowienia.

Basia
(z pracą ale też w długach)

5. Data: 2003-04-11 13:37:44

Temat: Odp: a ja sie wesele
Od: "pio" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja też się cieszę
z każdego dnia
choć zawsze coś tam coś tam
i życzę
wszystkim podobnie

6. Data: 2003-04-11 13:44:09

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Zygmańska wrote:

> zmierzenie
>
> Przede wszystkim trzeba zacząć myśleć nad tym jak wyjść ze złej
> sytuacji, opracować kilka wariantów i działać.

Oczywiscie. Ale to latwiejsze kiedy nie siedzi sie w kacie i kweka pt
"jestem biedna skrzywdzona, jest mi zle, jaki ten swiat jest zly, jak w
tej Polsce zle, nie ma szans, nie ma perspektyw..." ( nie pije
absolutnie do nikogo- to ogólna uwaga )
Chec do dzialania musi miec jakas sile napedowa- dla mnie tym jest
strumien pozytecznej energii i cieszenie sie z byle glupotki - wlasciwie
na przekór kopniakom od losu.
pzdr
agi
Ps nic mi nie mów o dlugach ;(

7. Data: 2003-04-11 13:46:33

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>pozdrowienia
> Aneta

nareszcie ktoś ....pozytywnie "zakręcony"

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sławek

8. Data: 2003-04-11 14:03:41

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <f...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Aneta" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> nareszcie ktoś ....pozytywnie "zakręcony"
>
> :-DDDDDDDDDDDDDDDDDD
>

> Sławek

bo ja strzelec jestem, taki niepoprawny optymista:))))

--
pozdrowienia
Aneta

9. Data: 2003-04-11 14:14:34

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hej ludzie czy wam jest naprawdę aż tak źle???
> a ja się cieszę. mam wiele powodów.

Ja też.
Mam gdzie mieszkać - ciasne ale własne, mam kochanego męża, cudne dzieci,
wszyscyśmy zdrowi, trochę pracy, dobrą książkę, pełno planów na przyszłość,
kilka postów do napisania do znajomych, pogadałam z przyjaciółką, opchałam
się smacznymi rzeczami....

I jeszcze Grześ zawsze napisze coś zabawnego. :)

Żyć nie umierać.
Sowa

10. Data: 2003-04-11 14:21:20

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Apr 2003 16:14:34 +0200 I had a dream that Sowa <m...@w...pl> wrote:
>I jeszcze Grześ zawsze napisze coś zabawnego. :)

Hehehehehe, to ja przepraszam :)

tweety podobne myśli :((((
co tu robić???
przywitam sie skoro tak:)))
Znowu się żegnam ale tym razem z innego powodu.
www o dzieciach