a kto tak potrafi? ;)

1. Data: 2005-01-04 12:12:58

Temat: a kto tak potrafi? ;)
Od: "rolins" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.karajishi.org/imageforum/public/img-10838
90463.jpg

2. Data: 2005-01-04 12:51:21

Temat: Re: a kto tak potrafi? ;)
Od: "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> szukaj wiadomości tego autora

potrafi każdy ale kto przeżyje to już inna sprawa ;)

Pozdrawiam
Sebastian

3. Data: 2005-01-04 18:52:29

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 4 Jan 2005 13:12:58 +0100, na pl.soc.inwalidzi, rolins działając w
porozumeniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> http://www.karajishi.org/imageforum/public/img-10838
90463.jpg

Raz - potrafi każdy, sztuką jest powtórzyć ten wyczyn :-P

Pozdrawiam
marder

--
Błogosławieni ci którzy spamerom życie zatruwają, zalewając ich skrzynki
śmieciem wszelakim i niszcząc ich strony, albowiem to tak jakby z samym

4. Data: 2005-01-05 05:12:00

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rolins" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> http://www.karajishi.org/imageforum/public/img-10838
90463.jpg

Mój znajomy tak potrafił, ale bez wózka.
Wózek dostał zaraz po tym, jak mógł usiąść.
Osobiście o mały włos nie wykonałem tego numeru, na skarpie.
Fart że mnie znajomy złapał, bo elektryk odmówił posłuszeństwa.

Skutery dla niepełnosprawnych...
Przepis na Nowy Rok
nieoficjalne ZPChr?
Re: Bill Clinton in lewd Sex act with prostitute
LOL..... I Just Found A Gwenyth Paltrow Sex Video Online. Take A Look....... 9FCK