a ten tez juz byl?

1. Data: 2002-07-02 01:27:46

Temat: a ten tez juz byl?
Od: "paola" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoje zadanie:
policz wszystkie "F" w ponizszym tekscie:

Gotowe? Czytaj ponizej, ale dopiero po policzeniu !

Jaki wynik ? pewnie trzy ? ;~)
To błąd, w sumie jest ich sześć - to nie żart !

bardzo rzadko ...
/ps.to nie jest moja interpretacja/
pozdrawiam P.

1. Data: 2002-07-02 01:49:11

Temat: Re: a ten tez juz byl?
Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem geniuszem.

Pozdrawiam
Marek

1. Data: 2002-07-02 02:25:33

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sens zdania do mnie dotarl. O czym to swiadczy?

1. Data: 2002-07-02 05:42:18

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

FFFFFFajnie!
Geniusz jezdem! No, niech mi sie teraz kto fffffftronci! Fszystkich
wygfizdam!
;)
Kaska

1. Data: 2002-07-02 06:59:10

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od razu 6 mi wyszlo :))))

Ale to budujace ;)

Dominika;)

1. Data: 2002-07-02 07:30:07

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki wynik ? pewnie trzy ? ;~)
> To błąd, w sumie jest ich sześć - to nie żart !

Moze i nie zauwaza, ale mozg angielskojezyczny ;) Polak, ktory
nie jest przyzwyczajony do czytania angielskiego tekstu oczywiscie
zauwaza "of", bo jak go nie zauwazyc?

JGrabowski

1. Data: 2002-07-02 07:52:20

Od: "katbiel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <p...@s...ca> napisał w wiadomości
..

> FFFFFFajnie!
> Geniusz jezdem! No, niech mi sie teraz kto fffffftronci! Fszystkich
> wygfizdam!
> ;)
> Kaska

Haha ja też jestem geniuszem
ps. Pewnie jak wszystkie Kaśki ;-)))

>--
Pozdrowienia,
mailto: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-07-02 08:41:34

Od: "PowerBox" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze i nie zauwaza, ale mozg angielskojezyczny ;) Polak, ktory
> nie jest przyzwyczajony do czytania angielskiego tekstu oczywiscie
> zauwaza "of", bo jak go nie zauwazyc?

- to ma dla mnie sens. Może dlatego, że też opuściłem wszystkie 'of :)
Jak rozumiem gdyby był jakiś idiom z off to pewnie by się go łatwo
wyłuskało. To ciekawe co lingwistycznie potrafi zrobić z człowiekiem
angielskie 'of'. Jak na to zwróciłem teraz uwagę, to tak na pierwszy rzut
oka taki 'operator' robi 'dziurę', powoduje oczekiwanie na to, co zaraz się
pojawi (of what?) samemu będąc niezauważonym. Inne słowa powodują
skojarzenia z konkretnymi pojęciami a jak się zastanowić nad 'of' to
powoduje on jedynie 'gotowość' i już umysł szuka jakiegoś konkretnego
pojęcia do zapełnienia dziury. Tak to widzę.

1. Data: 2002-07-02 10:26:10

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "paola" napisala:

> Twoje zadanie: policz wszystkie "F" w ponizszym tekscie:

Doliczylem sie 6 ale przyznaje, ze prawie ominalem pierwsze of. Szybko
jednak mi sie o oF przypomnialo i wrocilem pilnujac sie przy kolejnych.

W sumie czy to moze stanowic jakis dowod na umiejetnosc szybkiego
czytania? Czlowiek nie czyta po literce tylko "obejmuje" wzrokiem cale
wyrazy, linijki...

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-07-02 10:54:53

Od: "Konop" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe... ja się wprawdzie od razu doliczyłem sześciu (nie chwaląc się
;) ), ale z tym "of" zawsze był taki jakiś mały problem... Zawsze jakoś tak
"minąłem" ten wyraz a później się orientowałem, że tam przecież też było
"f"... Czy ktoś zna jakieś logiczne wytłumaczenie, czemu tak się dzieje??

cos dla relaksu :)
z SWPS na UW co Wy na to?
mobilizacja
Gdzie w Krakowie dobry psycholog.