a ty zabierz mu wszystko co jego...

111. Data: 2009-02-02 17:48:49

Temat: Re: a ty zabierz mu wszystko co jego...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" napisał:

> O jakiego prezia chodzi

Najlepszego od czasów Mieszka I.

> i ze co podpisał?

No ustawę chyba, nie?
Etapy procesu legislacyjnego nie są Ci znane czy nie doczytałeś tego,
co sam podlinkowałeś?
Uwielbiam jak za dyskusje o polityce biorą się dyletanci.

--
Pozdrawiam - Aicha

112. Data: 2009-02-02 18:20:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2009 18:35:55 +0100, bazyli4 napisał(a):

> A to sorry... ale na osobowościach psychopatycznych się nie znam...
>
> Pzdr
> Paweł

Masz rację - gejostwo jest bardzo niezdrowe :->

113. Data: 2009-02-02 18:23:41

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> Masz rację - gejostwo jest bardzo niezdrowe :->

doprowadza cię do szaleństwa, nie? :)

saulo

114. Data: 2009-02-02 18:29:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2009 19:23:41 +0100, Saulo napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>
>
> [...]
>
> doprowadza cię do szaleństwa, nie? :)

To, co odczuwam w zw. z ich manifestowaniem swego tyłka (dosłownie) chyba
nie kwalifikuje się do psychiatry...

115. Data: 2009-02-02 19:44:38

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to okurat nie było o gejach... moni akurat wolą adoptować niż zabijać ;o)

Pzdr
Paweł

116. Data: 2009-02-03 00:27:16

Od: "Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Proste: nie wpuszczać byle kogo.

Hehehe, chcialabys glupolu.
Jezeli sad nakaze komornikowi czynnosc odebrania dziecka, np. z tego powodu,
ze przyzna prawa rodzicielskie drugiemu rodzicowi, to komornik moze wejsc do
mieszkania i odebrac dziecko.
Jak jest problem - to wzywa policje.
Jak sa psy na posesji, moze wyciagnac gnata i je zajebac, jezeli beda
utrudniac wykonanie wyroku zagrazajac zyciu.
Proste.

Bluzgacz

117. Data: 2009-02-03 00:40:49

Od: "Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Do czego???
> U mnie jest na takie "upoważnienia" prosty sposób: zamknięta brama i dwa
> ogromne psy, które jej o mało nie przeskoczą...

Ooo, widze ze slub bralas.
Te dwa psy ida do odstrzalu jak urzednikowi beda przeszkadzac w wykonywaniu
czynnosci/zagrazac jego zyciu. Hhuj kogokolwiek obchodzi twoje zdanie
przyglupie - tak samo jak i tutaj, w usenecie.
I wtedy umra i bedziesz musiala im pogrzeb wyprawic.

Bluzgacz

118. Data: 2009-02-03 01:00:47

Od: "Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@g...com> napisał(a):

> Zostaniesz Kieleckim Ogniem? Jemu UB zamordowa=B3o =BFon=EA i dzieci.
> A te prawa s=B1 jeszcze bardziej =BFydokomusze ni=BF tamte.
> I tam cz=B3owiek mia=B3 bro=F1 w r=EAku - m=F3g=B3 m=B6ci=E6.
> Trzeba nam, Polakom zniszczy=E6 system =BFydowskiego prawa
> implementowanego w Polsce i pogoni=E6 jego parchatych nosicieli. Inaczej
> Polska przestanie by=E6 krajem Polak=F3w.

Najbardziej tragiczne jest to, ze te slowa pisze bezgraniczny fan Ukraincow,
czyli narodu, ktory nienawidzil Polski oraz jej mieszkancow.
Tacy zgorzkniali pojebancy jak ty w pierwszej kolejnosci szli do UPA, a jezeli
udawalo im sie przezyc wojne, to w calym zamieszaniu wyrabiali sobie polskie
dokumenty i stawali sie mieszkancami nowej Polski.
Znam taki przypadek - mojego dobrego kolegi dziadek, mieszkaniec Wolynia -
ktory musial z rodzina uciekac przed takimi zbrodniarzami, gdy pare godzin
wczesniej zajebali mu 17letniego brata - uzdolnionego muzyka i ponad
przecietnie zdolnego ucznia. Kiedy pewnego dnia okolo 25 lat pozniej czekal na
pociag w jakims wiekszym miescie (Krakow albo stolica) to zauwazyl jednego z
tych oprawcow, ktory byl....... oficerem LWP. Jak ten "oficer" tylko zauwazyl
tego, ktorego prawie zabil to spierdalal tak, az ludzi przewracal.
Skoncz zatem kurwo pierdolic te antysemickie i antypolskie teksty albo wracaj
do swoich kumpli w sotniach.

PS. Mysle, ze teraz nikt nie ma watpliwosci, dlaczego tepie tego pojebanca i
dlaczego tepie tez te zdzire xxxlke. Zeby bylo jasne - kazdy, kto popiera
takie postawy i kumpluje sie z takim dnem jak pansraka, nie zasluguje na
jakikolwiek szacunek i nie chodzi tu o mnie, ale o szacunek innych,
wyksztalconych i rozumnych ludzi. xxxlka taka osoba nie jest i tylko pozwala
na zaistnienie tego scierwa, sama nim sie stajac. Nadal dziwie sie, ze
niektorzy sa na tyle popierdoleni, ze tego nie widza i pozwalaja im na
egzystencje.
To oznacza jedno: Polacy teraz i wczesniej przymykali oko na nietolerancje i
nienawisc, chociaz byly okresy w historii, kiedy tak nie musialo byc.
Widocznie dzisiaj jest inaczej.
Wiec nie zalujcie sobie i uzywajcie - z takim towarzystwem to az MILO kurwa
porozmawiac.
Gratuluje.

Bluzgacz

119. Data: 2009-02-03 01:26:03

Od: "Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Mów za siebie. Ja jestem w samym Centrum :-D

Nie wlewaj sobie stepowa kobylo.

> Mam swojej dosyć, aby nie musieć należec do czyjejś.

Tego plebejsko-bazarowego chamstwa nie nazywaj kultura.

Bluzgacz

120. Data: 2009-02-03 01:26:33

Od: "Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Bylabym szybsza, spoko.

Bylabym
Zrobilabym
Zabilabym
Nie pozwolilabym

Ciagle bym i bym.
Duzo i najglosniej szczekasz, ale oczywiscie nic nie zrobisz, bo asekuracyjnie
gdybasz...
To tak jak z twoja osobowoscia: duzo biadolenia, a realizacji i ZWLASZCZA
prawdy nie ma w tym zadnej. Jakie to wschodnie...
I tak jest w kazdym twoim poscie. Klep glupku klep, a i tak chuja zrobisz hehe...

Bluzgacz

PARCHATE HAKI DO PRODUKCJI...
nie każcie mi w to wierzyć...
Zaburzenie zachowania...
Hm...
trener stracił robotę bo jego zespół wygrał