a właśnie...........

1. Data: 2002-04-04 08:17:33

Temat: a właśnie...........
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak już wcześniej pisałam, trochę szyję. I w związku z tym mam pytanie - czy
ktoś oprócz mnie robi jeszcze patchworki? takie klasyczne, recznie szyte i
pikowane, chociaż , przyznaję, kilka razy poszłam na łatwiznę i skorzystałam z
maszyny do szycia.....
Bardzo fajne rzeczy mozna zrobić, tylko trzeba być precyzyjnym jak zegarek
szwajcarski.....
Ulka

1. Data: 2002-04-04 08:24:57

Temat: Odp: a właśnie...........
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...
> [...]
> maszyny do szycia.....
> Bardzo fajne rzeczy mozna zrobić, tylko trzeba być precyzyjnym jak zegarek

Krysia T- starannie opakowana, wpada tutaj nieraz
poszukaj wczesniejszych postów, podawala też linki patchworkowe.

ula.

1. Data: 2002-04-04 12:53:58

Temat: Re: a właśnie...........
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulla" <u...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:0...@n...onet.pl...
(...)
> czy
(...)
> Krysia T- starannie opakowana, wpada tutaj nieraz
> poszukaj wczesniejszych postów, podawala też linki patchworkowe.

Wlasnie Krysia T buszuje po Polsce i pewnie nie ma dostepu do internetu.
Jak wroci do siebie, na wyspe, pewnie sie odezwie.
Pozdrawiam Krycha.

1. Data: 2002-04-05 08:37:45

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie taka pracowita. Ja wyłącznie na maszynie. Ale tak też można fajne
rzeczy zrobić. Co do precyzji to faktycznie jest niezbędna. Szczególnie jak
się robi, jak ja, obrazy do powieszenia na ścianę. Każdą nierówność widać z
3 km.
Gocha

1. Data: 2002-04-05 09:21:02

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>O kurka, to musi być coś, taki obraz....Do tej pory na to nie wpadłam. Czy może
mogłabyś jakiś wzorek podrzucić?
Jak się wyrobię z pracą zawodową mam zamiar zajść w ciążę i w komforcie
psychicznym zająć się robótkami, aż do całkowitego obrzydzenia...
To może bym uszyła jakiś obraz?
Pozdrawiam.

1. Data: 2002-04-08 05:30:30

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogę podesłać jeden z moich już wykonanych. Ja je sama projektuję, więc nie
mam kolekcji na zapas tak jak w krzyżykach, czy szydełku.
Na razie mam 3. Są do siebie dość podobne. Z tyłu górki, z przodu pola, po
drodze drzewka naszyte później aplikacją. Różnicę w stylu robi dobór
kolorów. Mam gdzieś zdjęcia 2 z nich, Jak znajdę to podeślę.
Gocha

iv.pl...

1. Data: 2002-04-08 12:30:53

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drodze drzewka naszyte później aplikacją. Różnicę w stylu robi dobór
> kolorów. Mam gdzieś zdjęcia 2 z nich, Jak znajdę to podeślę.

Podeslij tak, by wszyscy mogli obejrzec!
Ilona w nadzei, ze kiedys zobaczy Twe dziela autorskie

1. Data: 2002-04-11 12:44:10

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Jak ju? wcze?niej pisa?am, troch? szyj?. I w zwi?zku z tym mam pytanie - czy
>kto? oprócz mnie robi jeszcze patchworki? takie klasyczne, recznie szyte i
>pikowane, chocia? , przyznaj?, kilka razy posz?am na ?atwizn? i skorzysta?am z
>maszyny do szycia.....
>Bardzo fajne rzeczy mozna zrobi?, tylko trzeba by? precyzyjnym jak zegarek
>szwajcarski.....
>Ulka

ja. w domu prawie w ogole niczego niestety nie mam do pokazania,
wszystko po ludziach.
zapadlam na to pare lat temu i kapota, koniec....na to sie
zapada. jest tez zarazliwe - zdaje sie, ze udalo mi sie zarazec
ze dwie osoby w Pl juz!

Krysia

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-11 12:45:43

Temat: Re: a w?a?nie...........
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Apr 2002 07:30:30 +0200, "Gocha" <g...@i...pl>
wrote:

>Mog? podes?a? jeden z moich ju? wykonanych. Ja je sama projektuj?, wi?c nie
>mam kolekcji na zapas tak jak w krzy?ykach, czy szyde?ku.
>Na razie mam 3. S? do siebie do?? podobne. Z ty?u górki, z przodu pola, po
>drodze drzewka naszyte pó?niej aplikacj?. Ró?nic? w stylu robi dobór
>kolorów. Mam gdzie? zdj?cia 2 z nich, Jak znajd? to pode?l?.
>Gocha

Koniecznie!

1. Data: 2002-04-11 17:23:37

Od: "Sebastian Nowakowski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapadlam na to pare lat temu i kapota, koniec....na to sie
> zapada. jest tez zarazliwe - zdaje sie, ze udalo mi sie zarazec

trzy Krysiu, trzy. Ale ja na maszynie. Zrobilam juz 3 kwdraciki 30x30

sekutnica

Niewiele postow...
Serwerek znowu dziala ;)
wkn jestes nieziemska...