abażur szydełkowy - szukam

1. Data: 2007-08-22 08:43:24

Temat: abażur szydełkowy - szukam
Od: Pat <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jakiś czas tu nie pisałam, ale podczytywałam Was regularnie i naoglądawszy
sie wzorów i Waszych prac znowu wzięło mnie na robótkowanie, na ktore mam
nadzieję znaleźć czas tej jesieni:) W związku ze zmianami
mieszkaniowo-życiowymi muszę nieco popracować nad wystrojem domu w związku
z tym od razu zwracam sie z prośbą o linki do wzorów na abażury szydełkowe.
W swoich zasobach mam kilka z arabskiego forum, ale nie do końca mi
odpowiadają. Abażur bedzie z kordonka w kolorze ecru - przy okazji, z
którego jest robić najlepiej? - i bedzie wisiał w kuchni urządzonej w stylu
angielsko-rustykalnym. Będę wdzięczna za wszystkie linki i podpowiedzi, bo
w arcghiwum praktycznei wszystkie linki są już nieaktualne.Alternatywnie,
czy mogę np. przerobić na abażur wzór okrągłej serwety?

Z góry dziękuję!

pozdrawiam

Pat

--
Final countdown - 4 weeks to go:)

2. Data: 2007-08-22 08:57:51

Temat: Re: abażur szydełkowy - szukam
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

http://picasaweb.google.com/augusta2005/Lamps

Przegladnij ten album

Pozdrawiam z Krakowa

3. Data: 2007-08-22 09:22:17

Od: Mylum <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

u Maranty, między inny dobrem znajdziesz abażury: "Crochet d'art - 20
abat-jour au crochet" - gazetki są ułożone mniej więcej alfabetycznie;
o tu te gazetki:
http://maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?t=2784

gdybyś jednak była z tego pokolenia, które nie zna rosyjskiego i
miałabyś trudności ze ściągnięciem tych abażurów, to napisz do mnie na
priv, to ci podzrzucę do skrzynki :)

pozdrawiam
A.

4. Data: 2007-08-22 09:25:20

Od: Mylum <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

te w picasie to te same :)
więc odpada wysiłek ze ściąganiem

A.

5. Data: 2007-08-22 10:37:47

Od: Pat <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22 Aug 2007 10:57:51 +0200, b...@p...onet.pl napisał(a):

> http://picasaweb.google.com/augusta2005/Lamps
>
> Przegladnij ten album
>
> Pozdrawiam z Krakowa

Dzięki serdeczne Tobie i Mylum - pomysły świetne na pewno któryś wybiorę! A
jeszcze wrócę do nici: czy lepsze bedą miękkie typu Snehurka czy raczej
typowy, sztywniejszy i grubszy kordonek?

pozdrawiam,

pat
--
Final countdown - 4 weeks to go:)

6. Data: 2007-08-22 11:58:57

Od: Mylum <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy lepsze bedą miękkie typu Snehurka czy raczej
> typowy, sztywniejszy i grubszy kordonek?

może snehurka trochę za cienka i za miękka, ale dużo zależy od wzoru;
myślę, że z Maxi mogłoby ładnie wyjść, bo ona jest lepiej skręcona niż
snehurka, taka gładka i trochę z połyskiem

A.

7. Data: 2007-08-22 12:38:20

Od: julla bea <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sie, 10:43, Pat <p...@g...pl> wrote:
> [...]
> w arcghiwum praktycznei wszystkie linki są już nieaktualne.Alternatywnie,
> czy mogę np. przerobić na abażur wzór okrągłej serwety?

Zajrzyj tu
http://picasaweb.google.com/beajulla/Abazury

może cos Ci wpadnie w oko

Pozdrawiam Bea

8. Data: 2007-08-29 19:35:00

Od: Pat <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Aug 2007 04:58:57 -0700, Mylum napisał(a):

> [...]
> myślę, że z Maxi mogłoby ładnie wyjść, bo ona jest lepiej skręcona niż
> snehurka, taka gładka i trochę z połyskiem

Dzięki raz jeszcze - z opóźnieniem, bo ostatnio czasu brak na bieżące
czytanie grup:/
A w ramach pomysłu "płacenia" lnikami za udzieloną pomoc, który gorąco
popieram, link do nowego sklepu włóczkowo-kordonkowego: mam nadzieję, ze
jeszcze nei było:)

http://www.artnam.com.pl

pzdr.

Pat