abisynka

1. Data: 2006-06-22 18:45:01

Temat: abisynka
Od: tomeq <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ma ktoś niedrogo do odstąpienia pompę typu ABISYNKA?

2. Data: 2006-06-23 05:51:18

Temat: Re: abisynka
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2006-06-23 19:34:55

Od: tomeq <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> [...]
> napewno znajdziesz tam jakies abisynki
> jesli nie w cenie 1zl za kg wagi to i tak znacznie taniej niz w marketach

dzięki, w sumie to nie pomyślałem a rzeczywiście to jest najprostszy
sposób, zaraz jutro od rana popędzę i sprawdzą :-) Jeszcze raz dzięki :-)

4. Data: 2006-06-23 19:36:54

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomeq napisał(a):
> dzięki, w sumie to nie pomyślałem a rzeczywiście to jest najprostszy
> sposób, zaraz jutro od rana popędzę i sprawdzą :-) Jeszcze raz dzięki :-)

Najprostsze sposoby bywają czasami najdroższe, jedź prosto do GS-u.
pozdr. Jerzy

5. Data: 2006-06-23 19:49:53

Od: tomeq <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak napisał:

> Najprostsze sposoby bywają czasami najdroższe, jedź prosto do GS-u.
> pozdr. Jerzy

Dlaczego może to być najdroższe? Znam sklepową cenę pompy a co może być
w takiej złomowanej uszkodzone?

6. Data: 2006-06-23 20:01:55

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sposób, zaraz jutro od rana popędzę i sprawdzą :-) Jeszcze raz dzięki :-)

Najprostsze sposoby bywają czasami najdroższe, jedź prosto do GS-u.
na zlomowisku laduja stare sprzety
ktore maja znacznie lepsza wydajnosc niz marketowe zabaweczki
:)
cenowo wychodzi taniej kupic na zlomowisku
w cenie jednej marketowej 4-5 niesprawdzonych lub 2-3 sprawdzone
:)
i wcale nie trzeba chodzic po pryzmach
bo kazdy 'zlotnik' wie jakie to dobro
i ma to odlozone gdzies na boku
:)

7. Data: 2006-06-23 20:43:23

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomeq" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego może to być najdroższe? Znam sklepową cenę pompy a co może być w
> takiej złomowanej uszkodzone?

uszczelki do wymiany, na Grzybowskiej w Warszawie to wyjdzie ze 40 zł
sprawdź pęknięcia na poziomie tłoka
SJS

8. Data: 2006-06-23 21:15:44

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> uszczelki do wymiany, na Grzybowskiej w Warszawie to wyjdzie ze 40 zł
> sprawdź pęknięcia na poziomie tłoka
> SJS
:)
wymiana uszczelek to ostatecznosc
:)
uszczelki w abisynkach najczesciej sa skrzane
i czesto wystarczy je zalac woda/namoczyc aby pompa sie uszczelnila
:)
z pozdrowieniami i umiechami
smal

9. Data: 2006-06-24 18:43:12

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):
[...]
> i wcale nie trzeba chodzic po pryzmach
> bo kazdy 'zlotnik' wie jakie to dobro
> i ma to odlozone gdzies na boku

Chcesz powiedzieć, ze prawowici wlaściciele wiedzą gdzie mają swoich
pomp szukać?
;-)))
pozdr. Jerzy

10. Data: 2006-06-25 07:00:35