aborcja

41. Data: 2002-06-06 17:45:13

Temat: Re: aborcja- moje kontrowersyjne poglądy
Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
news:adnq9c$kbs$1@opat.biskupin.wroc.pl...

> kogoś
>
> Ale tu nie chodzi o zemstę tylko leczenie/zapobieganie.
> A kastracja nie polega na "obcinaniu fiuta" :)

Jak zwał, tak zwał. I nie chodzi o zemstę. Chodzi o karę adekwtną do czynu.
Variete.

42. Data: 2002-06-06 17:53:40

Temat: Odp: aborcja- moje kontrowersyjne poglądy
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Variete <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:adnoc2$op$...@n...tpi.pl...

> A ja jednak z satysfakcją patrzałabym na obciętego fiuta (przepraszam)
kogoś
> kto zrobił krzywdę mojemu dziecku albo mi. Zresztą nie tylko nam...

Niestety obciecie fiuta(sorki) nic by nie pomoglo,bo pedofili kreci nawet
gmeranie palcem lub czymkolwiek innym.Najlepszym rozwiazaniem byloby
leczenie,ale u nas czegos takiego sie nie praktykuje :(

Magda

43. Data: 2002-06-06 17:56:54

Temat: Odp: aborcja- sterylizacja-moje poglady...
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oleńka <o...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:adnkvu$hmn$...@o...biskupin.wroc.pl...
> Ja nie piszę o sterylizacji "na życzenie", tylko wykonywanej z jakiegoś
> powodu na alkoholiku, narkomanie, osobie chorej. Kto miałby o tym
decydować?
> Narkoman może przestać brać, alkoholik przestać pić...nie można ich
> przekreślać.

Tylko ze zanim taki alkoholik przestanie pic to zdazy splodzic kupe dzieci
ktore potem sa pomiatane i mieszkaja w domach dziecka,przez nikogo nie
kochane :(
Wg.mnie powinno dac sie szanse np.alkoholikow:wyslac na przymusowe
leczenie,nie pomoze ,wtedy sterylizowac.

Magda

44. Data: 2002-06-06 18:38:27

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrowka <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ado878$3k8$...@n...onet.pl...
> Wg.mnie powinno dac sie szanse np.alkoholikow:wyslac na przymusowe
> leczenie,nie pomoze ,wtedy sterylizowac.

Madziu w Polsce nie ma przymusowego leczenia.
Sandra

45. Data: 2002-06-06 18:40:59

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:adoa5c$t3m$...@a...dialog.net.pl...

> Madziu w Polsce nie ma przymusowego leczenia.

A szkoda,szkoda ....

Pozdrawiam.Magda

46. Data: 2002-06-07 05:50:58

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "laura" <l...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "tweety"

> Rownie sluszne jest np.obcinanie rak zlodziejom, kamieniowanie
niezameznych
> kobiet, ktore zaszly w ciaze....

Nie zgodzę sie z tobą, bo zajscie w ciąze niezamęznej kobiety nie jest
przestepstwem, to po pierwsze, po drugie kradziez a gwałt to dwie rózne
sprawy. A jesli ktos je wrzuca do jednego worka to chyba sam nie wie jaka
jest miedzy nimi różnica. Rozwodzenie sie na ten temat nie ma sensu bo juz
kolezanki próbowały ci powiedziec, ze to jednak nie jest to samo.

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

47. Data: 2002-06-07 08:09:40

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Variete" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Jak zwał, tak zwał. I nie chodzi o zemstę. Chodzi o karę adekwtną do
czynu.

Hmmm...ale kastracja to nie jest kara!
Tu chodzi o to, że pozbawienie faceta tych, a nie innych gruczołów
dokrewnych, powoduje zmianę zachowania i zanik popędu. Część pedofilów sama
o to prosi, wiedząc, że więzienie ich nie wyleczy, bo nad sobą po prostu nie
panują.
Ola

48. Data: 2002-06-07 08:12:01

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:adnngp$bdv$...@n...ipartners.pl...

> Dlaczego ?
> Jedno i drugie jest karą za przestępstwo.
> Jedno i drugie jest okaleczeniem.

Basiu....
Zajście w ciąże przez kobietę niezamężną jak na razie nie jest w naszym
kraju przestępstewm....
Przynajmniej mam nadzieję, że nic się w tej kwestii nie mieniło ;-)

pozdrawiam

Monika

49. Data: 2002-06-07 09:17:28

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:adnngp$bdv$...@n...ipartners.pl...

A gdzie tolerancja .Ja osobiście chce mięc dziecko nie będąc w związku
Ukarałabyś mnie za to ?
Sandra

50. Data: 2002-06-07 10:02:19

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zajście w ciąże przez kobietę niezamężną jak na razie nie jest w
naszym
> kraju przestępstewm....
> Przynajmniej mam nadzieję, że nic się w tej kwestii nie mieniło ;-)

Przepraszam, trochę faktycznie przesadziłam z tym porównywaniem.
Ale jak już wyżej napisałam kilka razy - jestem zdecydowanie przeciw
wszelkim nieodwracalnym okaleczeniom, nawet przestępców, bo uważam to
za barbarzyństwo.
Mamy jako ludzie cywilizowani dość innych srodków aby ich izolować.

Pozdrowienia

Basia

dla dzieci, młodzieży, dorosłych - warsztaty literackie
Żonki
"Zona ulegla"
[OT] Moj syn i wypadki
Test - zapytanie