aborcja w przypadku gwałtu

20. Data: 2017-07-16 06:12:21

Temat: Re: aborcja w przypadku gwałtu
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
> przepraszam, troche zle napisałem.
> zabronic tego nigdy nie mozna, bo jesli bylibysmy na poly aniolami,
> to gwaltow by prawie wogole nie bylo. i prawie wogole by nie bylo kobiet,
> ktore nawet w takim przypadku chcialyby usunac ciaze.
> natomiast gdybysmy juz byli jak Aniolowie, to sprawa bylaby calkiem
> bezprzedmiotowa.

Jak myślisz, dlaczego zgwałcona kobieta może chcieć usunąć taką ciąże?

22. Data: 2017-07-16 06:33:52

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 16 lipca 2017 06:16:17 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> Skąd Twoja pewność?

Bóg jest istota która źle czynić nie może, bo jest Dobra.

-rep-says-rape-and-incest-are-the-will-of-god-in-abo
rtion-bill-hearing/

skoro tak mysla, jak napisales, to wiem:)

> Cieszy mnie, że tak myślisz.

lubię po prostu myśleć:) zwłaszcza czasami?

pozdrawiam,
jacek

23. Data: 2017-07-16 06:38:35

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Jak myślisz, dlaczego zgwałcona kobieta może chcieć usunąć taką ciąże?

przecież wiesz, ze powodów może być wiele.
zarówno wewnątrz niej, tych urazowych, zwłaszcza psychicznych, powiedzmy,
jak tez ze względu na otoczenie, dalsze i bliższe.

jacek

24. Data: 2017-07-16 14:47:14

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> Bóg jest istota która źle czynić nie może, bo jest Dobra.

To teza wynikająca z założenia o fikcyjnej postaci, że postać jest Dobra...
ok.

A czy ta fikcyjna postać, Twoim zdaniem, jest też Wszechmogąca?

-rep-says-rape-and-incest-are-the-will-of-god-in-abo
rtion-bill-hearing/

> skoro tak mysla, jak napisales, to wiem:)

No tak :-) Szach mat :-)

> lubię po prostu myśleć:) zwłaszcza czasami?

To się chwali.

25. Data: 2017-07-16 14:47:14

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> przecież wiesz, ze powodów może być wiele.
> zarówno wewnątrz niej, tych urazowych, zwłaszcza psychicznych, powiedzmy,
> jak tez ze względu na otoczenie, dalsze i bliższe.

A gdybyś Ty był kobietą, był w stanie być w ciąży, urodzić dziecko - czy Ty
chciałbyś urodzić ?

Innymi słowy: czy Ty i Twoje dobro byłoby dla Ciebie ważniejsze czy dobro
poczętego płodu postawiłbyś ponad swoim dobrem?

26. Data: 2017-07-16 17:34:32

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jivanmukta" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ci którzy są szczerze spragnieni prawdy, dojdą do tego że Sai Baba to
> awatar. Awatar jest karmicznym lustrem - każdemu pokazuje kim jest on sam.
> Oszusta oszuka, zboczeńcowi zagra podofila. Każdy dostaje od niego to na
> co
> zasługuje. Znasz prawdę wiary: "Bóg jest sędzią sprawiedliwym, który za
> dobro wynagradza i za złe karze."?

Avatar to emanacja Boga. Sam inkarnował na świat- aktem własnej woli. Nie
musiał- jego Karma dawno się wypełniła. Zrobił to, bo tak chciał. Według
tego (to przecież buddyjska filozofia i także- starohinduistyczna)- Avatarem
był Jezus, a także Buddha.Trudno sobie wyobrazić, by Avatar kłamał- no bo
jak to inaczej nazwać? Nie będzie się więc uciekać do kuglarskich sztuczek
(co najmniej 2 uchwyciły kamery- w tym państwowej TV Indii). No i trudno
zrozumieć, dlaczego miałby uwodzić nieletniego synka jednego ze swoich
wyznawców- nawet gdyby- jak twierdzisz- ten był pedofilem. Per analogiam-
mógłby zamordować z zimną krwią dziecko mordercy? Coś nakręciłeś, i to
ostro.

--
Chiron

27. Data: 2017-07-17 04:43:43

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-16 o 00:32, Pszemol pisze:
> "Jivanmukta" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> A skąd wiesz że to bóg jest sprawcą tej "karmicznej kary"?

> Skąd u Ciebie przekonanie o istnieniu reinkarnacji?

Bo wierzę że Bóg jest sprawiedliwy. Jeśli są ludzie dobrzy którym się
źle wiedzie i źli którym się dobrze wiedzie, to reinkarnacja i karma to
tłumaczy.

28. Data: 2017-07-17 05:28:45

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Bo wierzę że Bóg jest sprawiedliwy.

A skąd w ogóle pewność, że jakiś Bóg istnieje i się nami przejmuje?

> Jeśli są ludzie dobrzy którym się źle wiedzie i źli którym
> się dobrze wiedzie, to reinkarnacja i karma to tłumaczy.

No ale to tylko może być hipoteza. Wymyślił sobie ktoś taki pomysł...
Czy masz jakieś potwierdzenie istnienia tej reinkarnacji czy nie?

Bo wiesz, uczepiłeś się tej sprawiedliwości a może tej sprawiedliwości
nie ma, ani boga nie ma, i to że ludziom dobrym spada sopel na głowę
albo jakiś rak trzóstki ich zabija za młodu to zwyczajny przypadek,
zbieg okoliczności? Ani winy ani kary tam nie ma - ot, losowanko...

29. Data: 2017-07-17 05:32:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> chrzescijanie nigdy w takiego boga nie wierzyli.
> oko za oko zab za zab, to bylo chyba za Hammurabiego.

I w Starym Testamencie.
Z którego przypadkiem pochodzi Dekalog Chrześcijan.
A Dekalog sobie z jakichś niejasnych powodów zachowali...
A oko za oko ząb za ząb już im się nie spodobało i wywalili :-)

> wykresl z tego litosc, a bedzie prawdziwe.

Czemu mam wykreślać?
http://www.milosierdzieboze.pl/litosc.php?text=64

> nie masz racji:)
> litosc to wstretota jakas, o ktora mozna oczywiscie prosic
> jakies zle istoty, ale Boga to jakby nie wypada. o milosierdzie
> prosic juz moze i wypada, ale naprawde nie trzeba;
> to jest po prostu jedna z cech Boga.

Czyli zgadzasz się ze mną, że nie ma sensu o nic prosić boga?
Że modlitwa u wiernego jest zbędna, że jest wręcz przejawem
zachwiania wiary w bożą pomoc i opiekę?

> co do sprawiedliwosci, to ona nie polega na tym, abys Ty
> zabijajac kogos byl za to zabity, ale na doprowadzeniu ciebie,
> abys nigdy wiecej juz tego nie zrobil.

No dobrze kombinujesz, ale nie mówimy tu nauczaniu tylko karceniu.

30. Data: 2017-07-17 10:57:25

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Bo wierzę że Bóg jest sprawiedliwy. Jeśli są ludzie dobrzy którym się źle
> wiedzie i źli którym się dobrze wiedzie, to reinkarnacja i karma to

Zakładając, że istnieje wolna wola- a mam przekonanie, że tak- Karma i
reinkarnacja może tylko częściowo to tłumaczyć
--
Chiron

W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze
Z czego wynika?