ach ta szwecja...

31. Data: 2008-06-11 13:28:18

Temat: Re: ach ta szwecja...
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel<e...@a...pl>
news:g2oh19$e5m$1@news.onet.pl

[...]
> właśnie, ale skoro elity nie chcą się mnożyć jak króliki, to ciężar
> rozmnażania spoczywać musi na marginesie społecznym, na szczęście
> każdy przyrost liczebności elit spowodowany innymi niż przyrost
> naturalny czynnikami powoduje powiększenia populacji marginesu
> w stosunku wielokrotnym, jednak prócz tego konieczne są zachęty
> do prokreacji, zwłaszcza łatwy dostęp do alkoholu (becikowe)
> i treści podniecających, oraz oczywiście zakaz aborcji

Dobrze mówi, dać mu becikowe.

Don

32. Data: 2008-06-11 13:30:10

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:
> Marek Krużel<e...@a...pl>
>
> [...]
>
> Dobrze mówi, dać mu becikowe.

i klapsa

--
"Nie będę Ci robił tutaj wykładu, co to jest demokracja, ale przecież możesz
zajrzeć do odpowiednich źródeł, żeby się dowiedzieć - zamiast błaźnić się na

33. Data: 2008-06-11 13:33:58

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> i klapsa

sorry, ale JA nie gustuję w chłopcach ;)

dg

34. Data: 2008-06-11 13:53:14

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:
> tren R<t...@p...pl>

> sorry, ale JA nie gustuję w chłopcach ;)

damski bokser :)

35. Data: 2008-06-11 14:11:34

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Wed, 11 Jun 2008 15:28:18 +0200, kto: Don Gavreone, co:

> Dobrze mówi, dać mu becikowe.

niedobrze... czy ja wyglądam na naiwnego? niech się sami mnożą...
coś słyszałem, że w samoobronie znaleźli na to patent, ale nie
wypalił, a wszystko przez to, że elity zmuszane są ze sobą walczyć,
przez co w niwecz obracają ogrom możliwości swoich i zabiegów...
patrycjusze wszystkich krajów łączcie się, i zrzućcie te kajdany!

36. Data: 2008-06-11 14:15:09

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel<e...@a...pl>

[...]
> czy ja wyglądam na naiwnego?
[...]

właśnie nie wiem, na jakiego wyglądasz

wstukiwałem w n-k i wstukiwałem, ale nic nie wyskakiwało

nie bądź egoista, założ profil

dg

37. Data: 2008-06-11 14:33:42

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Jun 2008 15:53:14 +0200, tren R napisał(a):

> damski bokser :)

Niektóre damy mogłyby go w tym względzie nieźle zaskoczyć, bardziej niż tak
nielubiani przez niego chłopcy. Chłopcy dziś, generalnie, to mięczaki, co
się nawet ruszać nie umieją, a damska drobna rączka też potrafi przetrącić
nos... przy użyciu odp. techniki.

38. Data: 2008-06-11 14:37:05

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<i...@g...pl>

> [...]
> mięczaki, co się nawet ruszać nie umieją, a damska drobna rączka też
> potrafi przetrącić nos... przy użyciu odp. techniki.

Normalnie suka Pawłowa :)

Don

39. Data: 2008-06-11 14:39:21

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Jun 2008 16:37:05 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> Użytkownik<i...@g...pl>

> Normalnie suka Pawłowa :)
>
> Don

Nie, krav maga. Nie używam suk obronnych.

40. Data: 2008-06-11 14:41:14

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<i...@g...pl>

> Nie, krav maga. Nie używam suk obronnych.

No to owocnej walki z żartami trenerka :)

Don

A co tam...
Re: Jaka roślina do łazienki?
IKB - dyskryminacja tkwi w nas
konsekwencje braku klapsów dla niegrzecznych dziewczynek :)
Zaspi mi, zaspi detence