ad przeliczniki

1. Data: 2004-02-03 11:39:46

Temat: ad przeliczniki
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos z Was juz kozystal z tego przelicznika (Anch na DMC), czy to ma
rece i nogi?
http://www.findstitch.com/resources/

--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-02-03 12:15:19

Temat: Re: ad przeliczniki
Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "honorek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> czy ktos z Was juz kozystal z tego przelicznika (Anch na DMC), czy to ma
> rece i nogi?
> http://www.findstitch.com/resources/

Ja wczoraj wnikliwie przyglądałam się temu przelicznikowi i bardzo mi się
nie podobał. :-( Jednej nogi mu brakło ;-)

Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2004-02-03 12:30:49

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wczoraj wnikliwie przyglądałam się temu przelicznikowi i bardzo mi się
> nie podobał. :-( Jednej nogi mu brakło ;-)

> [...]

A której konkretnie? ;-)
Bo miałam zamiar się nim posłużyć...

pozdrowienia
Ania (Poznań)

1. Data: 2004-02-03 13:21:44

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> A której konkretnie? ;-)
> Bo miałam zamiar się nim posłużyć...

Lewej ;-)

Przykład: miałam dwa kolory w jednym odcieniu, różniły się tylko o ton. Po
przeliczeniu okazało się że jeden był jaśniejszy niż powinien, drugi
ciemniejszy niż powinien, więc na koniec nie różniły się już tylko o ton ale
o dobre trzy i na dokładkę były w innym odcieniu :-(

Bardziej spodobał mi się ten przelicznik:
http://yarntree.com/018anchc.htm

Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2004-02-03 14:25:05

Od: a...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o dobre trzy i na dokładkę były w innym odcieniu :-(
>
> Bardziej spodobał mi się ten przelicznik:

W takim razie z niego skorzystam. Dziękuję :-)

i pozdrawiam
Ania (poznań)

1. Data: 2004-02-03 17:07:37

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie z niego skorzystam. Dziękuję :-)

Czyzby Ania odlozyla szydelko na rzecz haftu? ;o) (nadeszlo nieuniknione
;o))) ?)
pozdrawiam
Myszka

1. Data: 2004-02-03 17:12:40

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialam sie powolutku przygotowac do xxx tego obrazka z wedkarzem,o ktorym
wspominalam kilka watkow wczysniej (pt:na ryby, jak na grzyby..) ale jakos z
przyzwyczajenia uzywam DMC i chcialam to przeliczyc, bo numerki Anchor.
Sprawdze jak to wyjdzie w tym ktory podalas :)
Dzieki :)
--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-02-03 17:33:48

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdzilam oba i ... gucio: zadne numerki si nie pokrywaja, ale pojde
jeszcze obejrzec w naturze(pasmanterii)

--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-02-03 18:09:02

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyzby Ania odlozyla szydelko na rzecz haftu? ;o) (nadeszlo nieuniknione
> ;o))) ?)
> pozdrawiam
> Myszka
>
> No właśnie! Już po pierwszym spotkaniu czułam, że mnie dopadnie :-)
Próbowałam coś nieśmiało krzyżykować, ale tak naprawdę podoba mi się haft
płaski. Na dodatek mam taki ładny wzorek na powój... Muszę się jeszcze trochę
dokształcić i chyba spróbuję :-)

pozdrowienia
Ania

1. Data: 2004-02-03 18:35:49

Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu, ale tu trzeba się dokształcać właśnie przez próbowanie, więc chwytaj
za iglę.
A co to za powój?

--
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)