agata

111. Data: 2008-06-11 14:45:38

Temat: Re: agata
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Jun 2008 16:39:13 +0200, cbnet napisał(a):

> - Dlaczego nikomu dotąd nie udało się przeczytać książki p.t.
> "Co mężczyźni wiedzą o kobietach"?
> - Nie ma w ogóle tekstu.

Tobie się udało.
Normalny mężczyzna wie, co wie o kobietach, ty musisz szukać literatury,
aby się dowiedzieć, żeś idiota. Hie hie, już widzę twoją głupią minę po
zajrzeniu do wewnątrz...

112. Data: 2008-06-11 14:46:43

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<i...@g...pl>

[...]
> Mój stosunek do gwałtu jest dokładnie taki, jak mój obecny stosunek do
> Ciebie i cbneta. Jedno, drugie i trzecie jest poniżej najniższego
> poziomu rozpatrywania w kategoriach normalności.

No to proponuję raczej 'ciebie'.

Aha, ja nie mogę ci się odwdzięczyć równą/równie wystudiowaną pogardą.

Ba, czuję, że na żywo mógłbym cię lubić :).

A że tutaj wypisujesz czasem głupoty i walczysz jak typowe zwierzę
społeczne, to już inna sprawa.

Don

113. Data: 2008-06-11 14:53:41

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> możliwe, zmęczony jestem :)
> więc jaki wiek ustalasz na podejmowanie decyzji w kwestii aborcji?
> tożsamy z wiekiem zdolności rozrodczej (vide cb) czy jakiś inny
> wynikający z twego widzimisię, w którym 14 letnie dziecko / młoda
> osoba juz taką decyzyjność posiada?

wydaje mi się, że w wieku 13-14 lat nastolatka będąca w ciąży w wyniku
"czynu niedozwolonego" powinna już mieć OSTATNIE słowo, z tym że normą
powinno być niedopuszczanie do rodzenia dzieci przez tak młode ciążówki - no
chyba że się STRASZNIE uprą i SĄ ponadprzeciętnie dojrzałe emocjonalnie

poniżej tego wieku na nic upieranie się

Don

114. Data: 2008-06-11 15:24:51

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Wed, 11 Jun 2008 11:39:41 +0200, kto: tren R, co:

> http://bozeuchowaj.salon24.pl/78718,index.html

niektórzy zawsze stają po stronie boga, co ma tę zaletę,
że wybór jest zawsze prosty, dzięki czemu można pozować
na nieomylny autorytet moralny

115. Data: 2008-06-11 18:30:41

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Jun 2008 16:46:43 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> Użytkownik<i...@g...pl>
>
> [...]
>
> No to proponuję raczej 'ciebie'.
>
> Aha, ja nie mogę ci się odwdzięczyć równą/równie wystudiowaną pogardą.

Oczywiście, że wystudiowaną. Gardzenie ludźmi mi generalnie nie wychodzi,
muszę się specjalnie starać... zwłaszcza wobec nielicznej grupki połączonej
dość luźnymi i tymczasowymi (mam na to nadzieję w Twoim przypadku i cbneta)
normami grupowymi. Sam cbnet byłby dla mnie łatwiejszym obiektem pogardy,
aleś się do niego przykleił na dziwnej zasadzie, no to trudno...

> Ba, czuję, że na żywo mógłbym cię lubić :).

Ja Ciebie też, dlatego jednak pozostanę przy "Tobie", małe litery
rezerwując dla zupełnie beznadziejnych przypadków vide cbnet.

> A że tutaj wypisujesz czasem głupoty i walczysz jak typowe zwierzę
> społeczne, to już inna sprawa.

Przykro mi, że większość zapomniała, iż człowiek to zwierzę społeczne, a co
rusz któreś w urojeniu alienuje się z tej społeczności wg jakichśtam swoich
sztucznych zasad. Każąc gwałcić katoliczki np i robiąc sobie zwyczajne
jaja, zamiast zrozumieć, że jest jedno prawo dla wszystkich: prawo do życia
i nietykalności własnego ciała i o czym w ogóle ta głupia dyskusja na
poziomie sedesu.

116. Data: 2008-06-11 19:21:23

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> z tego co mi mignęło - ksiądz wspominał o adopcji tego dziecka.
> o ile to prawnie możliwe :p

Pewnie nie doczytałeś, jakiego typu to by była adopcja. Może typu
"adopcja serca" - wysyłałby co miesiąc 50zł na pieluchy. ;-)

Pozdrawiam
Ewa

117. Data: 2008-06-11 20:42:28

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> [...]
froncie.html

ml

http://kataryna.blox.pl/2008/06/Swiadomy-wybor-w-cie
mno.html

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

118. Data: 2008-06-11 20:47:42

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> http://kataryna.blox.pl/2008/06/Swiadomy-wybor-w-cie
mno.html

A nie dopuszczasz myśli, że przynajmniej w części przypadków syndrom
poaborcyjny jest indukowany przez przepowiadanie wystąpienia syndromu
poaborcyjnego (ilustrowane odpowiednio przerażającymi przykładami,
naturalnie).

Domyślam się, że Luiza Łaniewska dopuszcza taką możliwość. A Katarynie nawet
ona do głowy nie wpadła.

Don

119. Data: 2008-06-11 21:05:37

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> [...]
> poaborcyjny jest indukowany przez przepowiadanie wystąpienia syndromu
> poaborcyjnego (ilustrowane odpowiednio przerażającymi przykładami,

rozumiem, że szok pourazowy występuje z powodu indukowania przez
przepowiadanie wystąpienia szoku (ilustrowane odpowiednio przerażającymi
przykładami naturalnie)?

> Domyślam się, że Luiza Łaniewska dopuszcza taką możliwość. A Katarynie
> nawet ona do głowy nie wpadła.

jaki ty domyślny jesteś!

120. Data: 2008-06-11 21:08:08

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> rozumiem, że szok pourazowy występuje z powodu indukowania przez
> przepowiadanie wystąpienia szoku (ilustrowane odpowiednio
> przerażającymi przykładami naturalnie)?
[...]

kiepska analogia

don

poszukiwane dwie osoby z Wielkiej Brytanii
MATEMATYCZCE !!!
szlachetna ośmiostopniowa ścieżka Buddy
Asztanga-joga Patańdżalego
samobójstwo