agencja rozwoju gospodarczego

1. Data: 2004-08-31 09:22:46

Temat: agencja rozwoju gospodarczego
Od: "Beny" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktos uczestniczyl w szkoleniach organizowanych przez agencjE rozwoju
gospodarczego http://www.arg.org.pl i moze powiedziec co to za firma. Czy
warto? Czy dyplom zdobywany jest cos wart?

BENY
//odpowiadajac usun 'WYWAL_TO' w adresie

2. Data: 2004-08-31 10:28:59

Temat: Re: agencja rozwoju gospodarczego
Od: "Kaliope" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy dyplom zdobywany jest cos wart?

Dyplom czy wiedza?
Bo jeśli idziesz na kurs/szkolenie wyłącznie dla dyplomu - to taniej Cię
wyjdzie kupić gotowy na targu w Będzinie ...

3. Data: 2004-08-31 21:25:51

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-08-31 12:28, Użytkownik Kaliope napisał:

> Dyplom czy wiedza?
> Bo jeśli idziesz na kurs/szkolenie wyłącznie dla dyplomu - to taniej Cię
> wyjdzie kupić gotowy na targu w Będzinie ...

Człowiek pyta o reputcję tej "Agencji",
a ty się wymądrzasz...

Ja bym zapytał kogoś z listy referencji
(wygląda jak pół książki telefonicznej)
http://www.arg.org.pl/referenc.htm
oni chyba najlepiej powiedzą, jakie
te kursy są.

Jeśli chodzi o studium, to bym sie nie pchał
w "wykształcenie" oparte na 80 godzinach zajęć.
Szczególnie interesująca jest logistyka
"Studium Zarządzania Przedsiębiorstwem (Działem)
Handlowym i Logistyki", z programem podanym na
http://www.arg.org.pl/programy/pr-log.htm

Powodzenia

J.

4. Data: 2004-09-01 13:34:37

Od: "Kaliope" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Człowiek pyta o reputcję tej "Agencji",
a ty się wymądrzasz...

Naprawdę nie chciałam się "wymądrzać" (chociaż, jak teraz czytam, to tak to
zabrzmiało), ale ostatnio spotkałam się z kilkoma tego typu pytaniami (wśród
znajomych). Nie interesowało ich, jakie zdobędą umiejętności, jaką wiedzę
przyswoją na zajęciach, tylko interesował ich sam dyplom. Jeśli jest "coś
wart" to chcieli go sobie "skombinować".
Nie chciałam nikogo urażać, ale faktycznie, zakładanie z góry, intencji
innych niż "oczywiste" było z mojej strony nietaktem. Przepraszam Beny.
pozdr.
Kaliope

5. Data: 2004-09-01 16:53:28

Od: "Beny" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaliope" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
>Przepraszam Beny.
:)

6. Data: 2004-09-17 11:56:05

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chciałam nikogo urażać, ale faktycznie, zakładanie z góry, intencji
> innych niż "oczywiste" było z mojej strony nietaktem. Przepraszam Beny.

Przeprosiny przeprosinami ale jest cos wary czy nie jest? ;)
Czy czegos tam uczą??

ps. Ja spotkalem sie z info ze po prostu wyciagaja kase od UE na szkolenia

wychowawstwo
Studia podyplomowe na PG
program do nauki francuskiego.
Praca dodatkowa