aida na metry - gdzie w W-wie ?

1. Data: 2004-08-30 17:47:51

Temat: aida na metry - gdzie w W-wie ?
Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o namiar na pasmanterię lub sklep z materiałami.
Najchętniej Praga, cenrtum lub Wola (z bliźniakami trochę mi ciężko jeździć i
szukac w ciemno).

A byłam dziś na Śniadeckich i 57 pln za metr to stanowczo za drogo ;-(

Pozdrawiam
MOLNARka

P.S. A może macie jeszcze namiary na obrusy ???

1. Data: 2004-08-31 08:10:20

Temat: Re: aida na metry - gdzie w W-wie ?
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Niestety, ale Aida jest w takiej wlasnie cenie /53-59 zl/m/.Jest to Aida
hiszpanska.Jest tez Aida niemiecka firmy Zweigart w cenie ok 100 zl./m.
Te Aidy wystepuja w szerokosci 150 cm.
Aide tez robi nasz Żyrardow.Robia oni Aide 18 o szerokosci 140 cm.
Jest ona w cenie ok.30zl/m.Jest ciensza i bardziej wiotka od
oryginalow, ale tez jest bardzo rowna i calkiem dobrze na niej sie robi.
Ma tylko jedna wade nie wystepuje jako 14 /trzeba sie nadlubac/.
Na obrusy polecam tez inne plota Zyrardowskie.Oni nazywaja je kanwami.
Kosztuja ok.25 zl/m.
Niestety ja mieszkam na Ursynowie i sklepy z tymi materialami znam tylko po
mojej stronie.Dobrze jest zaopatrzony sklep na ul.Madalinskiego, oraz
na ul.Marszalkowskiej /miedzy Swietokrzyska, a Krolewska/.
Pozdrowiena
dorota

1. Data: 2004-09-01 18:25:35

Od: "Freyja" <f...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę o namiar na pasmanterię lub sklep z materiałami.
> Najchętniej Praga, cenrtum lub Wola (z bliźniakami trochę mi ciężko
jeździć i
> szukac w ciemno).

Pasmanteria/sklep z materiałami na pierwszym piętrze Uniwersamu Grochów przy
rondzie Wiatraczna. Zawsze tam kupuję polska kanwę, bywa nawet w różnych
kolorach, np w błękitnym lub czerwonym. Ceny przystępne.

Pozdrawiam

Freyja (W-wa)

1. Data: 2004-09-01 19:05:39

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Freyja" <f...@W...pl> napisał

> Pasmanteria/sklep z materiałami na pierwszym piętrze Uniwersamu Grochów przy
> rondzie Wiatraczna. Zawsze tam kupuję polska kanwę, bywa nawet w różnych
> kolorach, np w błękitnym lub czerwonym. Ceny przystępne.

Własnie wróciłam z 'zakupów' i chciałam obwieścić, ze znalazłam takie fajoskie
miejsce ... ale mnie ubiegłaś.

Uprzejmie donoszę, ze w Uniwersamie jest kanwa polska (tak się nazywa ale wygląda
jak ciut gorszej jakości aida).
Jest 14 i 18 w kolorach biały, błekitny, różowy i ecru i kosztuje ~30pln (przy
szerokości 140), a 11pln zapłaciłam za szerokość 90.

Baaardzo poprawiłam sobie humor ... siadam do dziergania :-)

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2004-09-02 06:58:13

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(przy
> szerokości 140), a 11pln zapłaciłam za szerokość 90.

wielkie dzieki za ten namiar :))))
chyba tez bardzo poprawie sobie humor ;)

pozdrawiam
kasiatoya

1. Data: 2004-09-02 14:59:42

Temat: OT Re: aida na metry - gdzie w W-wie ?
Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" napisał w wiadomości
> Baaardzo poprawiłam sobie humor ... siadam do dziergania :-)
>
> Pozdrawiam
> MOLNARka

MOLNARka ty haftujesz!!!!!!!!
No proszę, wszystkiego bym się spodziewała, ale nie tego że spotkam cię na
robótkach ;-))

też dziergająca
gdaMa (Magda),

1. Data: 2004-09-02 15:29:04

Temat: Re: OT Re: aida na metry - gdzie w W-wie ?
Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <s...@w...pl> napisał

> MOLNARka ty haftujesz!!!!!!!!
> No proszę, wszystkiego bym się spodziewała, ale nie tego że spotkam cię na
> robótkach ;-))

Ano ;-) ... tylko plizzz nie mów tego głośno sama-wiesz-gdzie bo mi image
twardzielki popsujesz :-)

Płaskim haftuje od dawna, szyje całkiem nieźle a teraz zaraziłam się krzyżykami i
wpadłam po uszy.
Ot ... kobieta ma wiele twarzy.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2004-09-07 20:28:39

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" napisał:
> Uprzejmie donoszę, ze w Uniwersamie jest kanwa polska (tak się nazywa ale
wygląda
> jak ciut gorszej jakości aida).

A czym się ta gorsza jakość objawia? Przepraszam, jeśli to głupie pytanie,
ale nie jestem ekspertem, jak na razie raz zakupiłam dużo za dużo, bo
właśnie się nie znałam, dopiero kończę ten ogromniasty zakup sprzed roku i
będę kupować znowu - dlatego pytam...

Pozdrawiam,
Connie

1. Data: 2004-09-07 21:38:12

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Connie" <c...@s...pl> napisał

> [...]
> ale nie jestem ekspertem, jak na razie raz zakupiłam dużo za dużo, bo
> właśnie się nie znałam, dopiero kończę ten ogromniasty zakup sprzed roku i

Wiesz co ... ze mnie ekspert taki sam ;-)
Ale porównując kawałek aidy i tegoż cuda stwierdziłam, ze jest trochę luźniej
spleciona i na pewno mniej sztywna. Ale nie jest to róźnica mocno zauważalna. Mi
się haftuje doskonale ... bratki :-)

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2004-09-08 06:53:07

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale porównując kawałek aidy i tegoż cuda stwierdziłam, ze jest trochę luźniej
> spleciona i na pewno mniej sztywna. Ale nie jest to róźnica mocno

Czesc,
A policzylas ile ma cm np. 10 krzyzykow w pionie i poziomie?Przy kwiatkach
i widoczkach moze byc O.K.Ale co bedzie gdy wyhaftujesz postac???
Pozdrowienia
dorota

[haft plaski?] jaka technika jest to robione
[xxx] Animal Babies - szukam
[szydełko] zabawne lalki
[szydełko]Ozdoby choinkowe!!!
[frywolitki] ale fajne