[akcesoria] pudelko-pytanie

1. Data: 2003-09-10 20:09:37

Temat: [akcesoria] pudelko-pytanie
Od: Beazuku <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
DMC (Hobby Studio) ma zgrabne pudelka na muline razem z kartonikami i
nawijarka. Mam prosbe do osob, ktore sa szczesliwymi posiadaczkami
takich pudelek. Jakiej wielkosci jest cale pudelko? Jakiej wielkosci sa
kartoniki? Czy to sie sprawdza? Nawijarka przydaje sie?

Pozdrawiam. Beazuku

1. Data: 2003-09-11 06:14:00

Temat: Re: [akcesoria] pudelko-pytanie
Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beazuku <b...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> takich pudelek. Jakiej wielkosci jest cale pudelko? Jakiej wielkosci sa
> kartoniki? Czy to sie sprawdza? Nawijarka przydaje sie?

Heyka,
Mam kartoniki, jak trzeba można na taki kartonik nawinąć nawet dwa moteczki -
mieszczę się spokojnie:-)
Pudełka nie kupowałam bo sprawdziłam,że wchodzi tam max 50 nawiniętych
kartoników to dla mnie dużo za mało. Pudełeczko trochę inne używam tylko na
bierzącą robótkę i mam w nim wtedy do 30-40 mulin z kartonikami + igły +
nożyczki + magnesy. A zapasy trzymam w czymś tego typu:

http://www.nordicneedle.com/Merchant2/merchant.mv?
Screen=PROD&Product_Code=70086&Category_Code=E03-00-
00&Product_Count=18
tylko ja mam zrobione na 12 szt na "stronie" a nie 15

stoją sobie niteczki w segregatorze i jest im bardzo dobrze:-))
pozdrawiam porannie
Anga(Ania)

1. Data: 2003-09-11 07:28:29

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki jakoś niedokładnie mi to wyszło w tym sklepie:

1. Data: 2003-09-11 08:02:45

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja ten caly majdan znalazlam pod choinkka w ubiegle swieta + obrus z wzorem
i mulimkami z hobby Studio. ja mma tak poukladane, ze miesci mi sie duzo
wiecej niz 50 sztuk, bo nie ukladam na lezaco tylko na stojaco nawiniete
mulinki. nawijarka bardzo sie przydaje, na 1 kartonik faktycznie mozna
nawinac spokojnie 2 motki. pozdrawiam cie Beazuku i przy okazji.... czy
moglabys mi przeslac schemat Paryza z serii podroze ?

maja
m...@c...pl

1. Data: 2003-09-11 09:11:40

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Anga" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

>+ magnesy.

Jak laik zapytam. Po co magnesy? Jakie magnesy?

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2003-09-11 09:34:51

Od: "Anga " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Variete <a...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Anga" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jak laik zapytam. Po co magnesy? Jakie magnesy?
>
> Pozdrawiam. Variete.

Po pierwsze takie paski - linijki magnetyczne,którymi oznaczam miejsce na
schemacie położonym na tabliczce magnetycznej
po drugie magnes - trochę grubszy do którego czepiają mi się szydełka i igły
do frywolitek w opakowaniu - bo tez to trzymam w tym samym pudełku a
"przymagnesione"nie wypada
pozdrawiam
Anga(Ania)

1. Data: 2003-09-11 09:36:35

Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

maja <m...@c...pl> napisał(a):
> ja mma tak poukladane, ze miesci mi sie duzo
> wiecej niz 50 sztuk, bo nie ukladam na lezaco tylko na stojaco nawiniete
> mulinki.

a ile faktycznie daje się tam upchać?Ja na razie swoją wiedzę nt temat
czerpałam z obrazków i rozmowy telefonicznej z tą panią z HS.
Anga

1. Data: 2003-09-11 09:45:20

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu 1
nie mam teraz tego pudelka przy sobie, ale o ile sobie dobrze przypominam,
to na wcisk do 1 przegrodeczki wchodzi mi jakies 9 mulinek, oczywiscie na
stojaco. kazdy kartonik mma podpisany numerem i jak ukladam, to patrze, by
bylo numerem do gory. posluguje sie wtedy tym pudeleczkiem jak kartami
bibliotecznymi.. pozdrawiam !!!!
maja (Rzeszow)

1. Data: 2003-09-13 08:21:37

Od: Beazuku <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Dziekuje wszystkim za porady na forum i na priva.
Jak kupie to tez podziele sie uwagami.
Pozdrawiam. Beazuku

[druty] kamizelka
JULIA i Megi