[albertan] medycyna i religia

1. Data: 2003-06-02 08:47:18

Temat: [albertan] medycyna i religia
Od: "Albert Jacher, filozof" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na paru grupach usenet
> To ja też Cię napadnę. Idź wreszcie stąd w cholerę na pl.soc.religia.
> To *jedyna* grupa odpowiednia dla Ciebie,

Z powodu niecheci do mnie z powodu niezrozumienia i uprzedzen, wzywam
WSZYSTKICH do rozwazenia i przedyskutowanie w tej grupie, co nastepuje:

*Czy medycyna i religia maja coś wspolnego ze sobą?*

*Co łączy medycynę i religię?*

A co to jest religia?

Slownik PWN definiuje religie jako m.in.:
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=53076

"zespół wierzeń dotyczących genezy, struktury i celu istnienia człowieka,
ludzkości i świata [..]"

Albert Jacher, tworca Religii Mądrości, nowoczesnej ideologii bazującej na
Nauce, definiuje religie jako:

http://albertanism.freezope.org/pl/wisdom_theory/ter
minology.html#religion
"Religion
Any specific system of belief founded or unfounded, with the goal to
explain the rules of the real world (actual reality) or a virtual world
(virtual reality) and set a target and or justification for the activity of
an object. A system often involving a code of ethics and a philosophy,
practices, behavior patterns. Ideology with associated practice, behavior,
deeds.

Examples: Aikido, Buddhizm, Christianity, Communizm, Cult of money, Drug
Addiction, Feminizm, Islam, Judaizm, Kung Fu, Nazizm, Science, Sex
addiction, Socializm, Terrorizm, Yoga, Wisdom Religion,
"

Wynika z tego, ze Albert Jacher w jego szerszym postrzeganiu religii, jako
religie uznaje rowniez Nauke i naukowy swiatopoglad. Stad wynika, ze
medycyna akademicka, ktora jest uzywana w Polsce jest czescia wiekszej
religii jaką jest nauka akademicka.

Z obu definicji, i PWN i Jachera wynika, ze religia to Swiatopoglad,
ideologia, przekonania kierujace czlowiekiem w zyciu.

Wzywam wszystkich uzytkownikow tej grupy abyscie rozwazyli i
przedyskutowali te wazne problemy.

*Czy medycyna i religia maja coś wspolnego ze sobą?*

*Co łączy medycynę i religię?*

Jesli komus z przyczyn ograniczonej zdolnosci do kojarzenia faktow i
ograniczonej zdolnosci do abstrakcji, sprawia trudnosc rozumowanie w ten
sposob, to prosze zamienic slowo religia na 'ideologia' albo 'filozofia' a
slowo 'prorok' na slowo 'ideolog', 'filozof'.

*Czy medycyna i ideologia maja coś wspolnego ze sobą?*

*Co łączy medycynę i ideologie?*

albo

*Czy medycyna i filozofia maja coś wspolnego ze sobą?*

*Co łączy medycynę i filozofie?*

"Wszystko jest religijne albo jakąś religią."
-- Teoria Mądrości

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., ideolog
www.albertanism.freezope.org news://alt.religion.albertanism

2. Data: 2003-06-02 09:53:20

Temat: Re: [albertan] medycyna i religia
Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:Xns938E6DBAC88AFalbrtn@213.180.128.20 tako rzecze Albert
Jacher, filozof

> Z powodu niecheci do mnie z powodu niezrozumienia i uprzedzen,
> wzywam WSZYSTKICH do rozwazenia i przedyskutowanie w tej grupie,
> co nastepuje:

Weźmy opis tej grupy http://www.usenet.pl/doc/pl.newsgroups
pl.sci.medycyna Od pediatrii do *patologii.*

Hmmm, faktycznie, możesz tu pisać. Szkoda.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

3. Data: 2003-06-02 09:56:15

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Albert Jacher lek., ideolog
> www.albertanism.freezope.org news://alt.religion.albertanism
> Wspieraj nowoczesnego filozofa! Pomagaj!

Ogromny plus dla Ciebie ze nie jestes juz prorokiem. Ufffff.....

--
Norbert
#GG: 3226283

4. Data: 2003-06-02 12:56:07

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Ogromny plus dla Ciebie ze nie jestes juz prorokiem. Ufffff.....
BTW. Myślę, że należy docenić jego wysiłki i zatem:

Uroczyście ogłaszam całej grupie, że nowym Arcybłaznem tej grupy zostaje
Albert Jacher.
Składam mu szczere gratulacje.
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik deekspierdyzacji Usenetu.

5. Data: 2003-06-02 13:59:38

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
napisał w wiadomości news:o6imdv4tm78dp1d11d0aggsgoeqj3h1sf7@4ax.com...

> Zwolennik deekspierdyzacji Usenetu.

Zmień sygnaturkę na "zwolennik dealbertyzacji Usenetu" ;-)
Zwłaszcza, że ekspierd zapadł się był gdzies pod ziemię i ani widu ani
słychu, tfu! tfu! tfu! Może do albertan przystał? ;-)

J.

6. Data: 2003-06-02 15:31:32

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[cut]
> http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=39078

daj sobie spokój, nudzisz już.
dużo lepsze było wysłanie do mnie wiadomości przez kiegos uzytkownika
grupy - chyba chodzilo o bezsennosc - napisal mi maila z zapytaniem o inne
poszlaki dowodzace porwania przez UFO :) czy nie mam sladow za uszami, czy
budze sie okolo 4 w nocy. :)

7. Data: 2003-06-02 16:31:16

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Zmień sygnaturkę na "zwolennik dealbertyzacji Usenetu" ;-)
Ano racja.:-)
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik dejacheryzacji Usenetu.

8. Data: 2003-06-02 18:39:44

Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 02 Jun 2003 from pl.sci.medycyna
message-id= news:bbfqc8$7ga$1@news.onet.pl :

> [...]
> inne poszlaki dowodzace porwania przez UFO :) czy nie mam sladow za
> uszami, czy budze sie okolo 4 w nocy. :)

No i prosze!
Kolejne publiczne sugerowanie choroby psychicznej innemu uzytkownikowi
Usenet...

Jesli jestes nie-lekarzem, to mozna twoje zachowanie usprawiedliwic twoja
glupota.
Jesli jestes lekarzem, to nie ma dla ciebie usprawiedliwienia i zachowujesz
sie jak dyletant i bardzo nieetycznie.

--
Albert Jacher lek., Mówca Boga, Swięty Prorok
www.albertanism.freezope.org news://alt.religion.albertanism

9. Data: 2003-06-02 18:44:44

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Albert Jacher, Mówca Boga"
<i...@o...pl> napisał w wiadomości

> Kolejne publiczne sugerowanie choroby psychicznej innemu uzytkownikowi
> Jesli jestes nie-lekarzem, to mozna twoje zachowanie usprawiedliwic twoja
> glupota.

Jako nielekarz przyłączę się wraz ze swoją głupotą do kakrysy ;-)

Jesteś waść idiotą!
Najlepszym dowodem w sprawie jest zaś twa własna sygnaturka (z której jakimś
cudem zniknęło słowo "finansowo" - czyżby nie było chętnych?;-) ), że o
całości grupowej tfurczości nie wspomnę.

J.

10. Data: 2003-06-02 19:01:44

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i prosze!
> Kolejne publiczne sugerowanie choroby psychicznej innemu uzytkownikowi
> Usenet...

Chyba sam zasugerowales. Ja napisalem to, co napisal mi on. Łącznie z
kawałkiem o UFO.

> Jesli jestes nie-lekarzem, to mozna twoje zachowanie usprawiedliwic twoja
> glupota.

Nie jestem. Ale Twojej głupoty nie da sie usprawiedliwić niczym,
sądzę, ze dalsza dyskusja to tracenie czasu, wiec daje ignora

Cukier
leczenie zęba tlenkiem cynku
gonadotropina po poronieniu
Dobry KARDIOLOG- Wrocław