[albertan] medycyna i religia

21. Data: 2003-06-04 10:30:47

Temat: Re: [albertan] medycyna i religia
Od: "Edyta" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Albert Jacher, Mówca Boga"
<i...@o...pl> napisał w wiadomości
news:Xns938EE63982325albrtn@213.180.128.20...
> A FollowUp to a message dated 02 Jun 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
> news:bbgc5q$3b5$1@atlantis.news.tpi.pl :

> Jarku P.!
>
> Czy twierdzisz, ze Albert Jacher choruje na chorobe psychiczna?
> Jesli tak, to jaka?

Schizofrenia paramoidalna?
Czy może charakteroaptia padaczkowa?

Życze powrotu do zdrowia

Edyta

22. Data: 2003-06-04 10:39:52

Temat: Re: katolicyzm a prezerwatywy
Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to ty sie zastanow o czym piszesz -- twoja madrosc chyba ci
> pozwala na odroznienie dwoch pojec:
> - nie zacheca
> - zabrania

Niech tu sie w koncu wypowie jakis katolik!!!!
Do irytacji mnie doprowadza, to ze JA prorok realnego boga musze nauczac
WAS katolikow o WASZEJ wlasnej religii!
To jest jakis absurd!

Wasz papa z Roma przybyl do Polski juz pare razy osobiscie i wy nadal nie
wiecie czy wam jest dozwolone uzywac prezerwatywy?!
Nie wiecie czy jest to dla was grzech?!

To czy wy w ogole go sluchacie i czytacie czy tylko patrzycie jak w obrazek
i bijecie brawo w ciemno?

Poczytajcie wreszcie pisma waszych prorokow i przywodcow, bo ja nie jestem
wybrany przez boga aby nauczac was - katolikow. Wasza religie uwazam za
chora i wynaturzona i nie chce z katolicyzmem miec nic wspolnego.

Oto co nauczaja WASI -katoliccy nauczyciele i przywodcy:
"Stąd wielkim skandalem było opublikowanie w 1968 r. encykliki „Humanae
vitae”, gdzie papież Paweł VI wykładał, dlaczego Kościół nie zgadza się na
aborcję, środki antykoncepcyjne, czy inne manipulacje wokół ludzkiego
życia."
http://www.mateusz.pl/pow/020624.htm

Katoliku!
Czy miales encyklike twojego Ojca Świętego chociaz w rece? Nie mowiac o jej
przeczytaniu?

Sam poszukaj źrodel informacji:
http://www.mateusz.pl/szukaj/index.asp
szukaj "prezerwatyw"

Przy okazji ja jako Mowca Boga oznajmiam calej ludzkosci ludzkosci, ze
popieram i ZALECAM uzywanie antykoncepcji i prezerwatyw, jako srodka
przeciw chorobom i niechcianej ciazy, czym drastycznie roznie sie od
Jahuszuah z Nazareth i jego nastepcow - papieży.

--
Albert Jacher lek., Mówca Boga, Swięty Prorok
www.albertanism.freezope.org news://alt.religion.albertanism

23. Data: 2003-06-04 11:05:19

Temat: Albert Jacher przekroczyl granice ...
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Niech tu sie w koncu wypowie jakis katolik!!!!
> Do irytacji mnie doprowadza, to ze JA prorok realnego boga musze nauczac
> WAS katolikow o WASZEJ wlasnej religii!
> To jest jakis absurd!

jesli jestes rzeczywiscie zdrowy to przekroczyles
wszelkie granice dobrych obyczajow.

Proponuje wszystkim zakonczenie dyskusji z ww,
poniewaz dalsza dyskusja podtrzymuje tylko jego obecnosc
na liscie

Z mojej strony ww. wedruje do KF

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

24. Data: 2003-06-04 11:43:54

Od: "Amalein" <a...@b...spamu.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczytajcie wreszcie pisma waszych prorokow i przywodcow, bo ja nie jestem
> wybrany przez boga aby nauczac was - katolikow. Wasza religie uwazam za
> chora i wynaturzona i nie chce z katolicyzmem miec nic wspolnego.

I ty religerze :) (wiesz co znaczy ten usmieszek?), dziwisz sie w swoich
postach ze ludzie na ciebie napadaja, ze malo kto cie toleruje...
Biedactwo.. A twoja religie ktos uznaje za chora... (pomijajac fakt czy
SLUSZNIE czy nie) Wystarczyloby gdybys nie atakowal innych,
nie wygadywal bzdur i nie pisal jak wyzej. Badz sobie prorokiem, profetem,
religerem, filozofem czy kimkolwiek chcesz - ale nie zmuszaj nikogo do
Twoich przekonan i nie twierdz ze masz monopol na madrosc... A co do twojego
tytulu lekarza w podpisie mam male pytanie - masz jeszcze prawo wykonywania
zawodu? A na koniec do rozwazenia jeden tekst. Geniusz rozni sie od idioty
jednym - choc obaj mowia niezrozumiale dla mas, ten pierwszy ma zazwyczaj
racje..
Jesli religer Albert ma racje reka do gory:)

PS Do grupowiczow - ostatni to moj tekst w sprawie godnego nastepcy
eksperta...
Pozdrawiam wszystkich i dolaczam sie do slow Piotra Kasztelowicza o
zakonczeniu dyskusji z Albertem J.

PPS Nie karmic trolla. Albert wedruje do KF

25. Data: 2003-06-04 13:16:36

Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 04 Jun 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
news:bbkm1e$7ip$1@absinth.dialog.net.pl :

> Nie karmic trolla.

Tematem watku jest stosunek katolicyzmu, Religii Katolickiej do uzywania
przez ludzi prezerwatyw!

Tematem watku nie jest w zaden sposob Albert Jacher.

Katolicy sa znani na calek planecie z tego ze zakazuja ludziom uzywania
prezerwatyw. Wmawiaja oni ludziom urojone poglady ich prooka i ich papiezy,
ze uzywanie prezerwatyw to jest obraza ich boga Jezusa i "grzech przeciwko
życiu". Jest to praktyka prowadzaca do zla na planecie: do chorob ktore
ogarniaja cale populacje niektorych panstw, do plodzenia i rodzenia dzieci-
smieci- wyrzutkow katolickich spoleczenst, ktore moga sie utrzymywac tylko
dzieki dzieciecej prostytucji. Dzieci te zapadaja na choroby przenoszone
droga plciowa i plodza kolejne dzieci ulicy, ktore znowu zyja po paru
rokach z prostytucji. Jesli ktos nie zna jeszcze prawdziwego oblicza
katolicyzmu i katastrofalnych spolecznie nastepst "idei i dziela Ojca
Świetego" - to niech wybierze sie na wycieczke do miast katolickich panstw
jak Filipiny, czy Brazylia.

W katolickiej Brazylii, dzieci-smieci, dzieci-ulicy nawet sa regularnie
odstrzeliwane jak psy przez policje, bo katolicy ich naplodzili juz za
duzo.

Ale oczywiscie lekarz Kasztelowicz i jemu podobni w mentalnosci, wola nie
dostrzegac tamtych ludzkich tragedii i tamtych straszliwych warunkow do
ktorych doprowadzila dzialalnosc Jezusa z Nazarety i jego wiernych uczniow
- papiezy.
Dla nich liczy sie tylko "wlasne podworko" i wlasny partykularny interes -
reszta niech plodzi bez opamietania, choruje i zdycha na smietniku...

"Mądry człowiek uczy się od każdego, nawet od głupiego.
Głupi nie nauczy sie od nikogo, nawet od mądrego!"

26. Data: 2003-06-04 15:45:00

Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 04 Jun 2003 from pl.soc.religia message-id=
news:bbkuuo$295h$1@news2.ipartners.pl :

> owszem -- posadzanie mnie o katolicyzm jest absurdem.

Posądzanie mnie o katolicyzm jest absurdem do potegi.
Nie wiem wiec dlaczego ty pytasz mnie albo pouczasz mnie co katolicy mysla
prezerwatywach. Staraj sie unikac sytuacji absurdalnych.

"Nie nauczam katolikow! Nauczam ludzi łaknących mądrości." Mówca Boga

27. Data: 2003-06-04 15:58:27

Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 04 Jun 2003 from pl.soc.religia message-id=
news:bbkuuo$295h$1@news2.ipartners.pl :

> jezus zabranial uzywania prezerwatyw?? gdzie, jak, kiedy
> cytaty prosze i wersety!!! :P

To ja ciebie prosze o podanie chociaz jednego wersetu, chociaz jednego
slowa, ktore napisalby legendarny rabbi z Nazareth.

W ktorym muzeum mozna zobaczyc taki bezcenny slad, dokument, papirus,
pergamin, gliniana tabliczke, cokolwiek co wyszlo napisane spod reki
Jahuszuah?!

Ja nie wiem co on nauczal o uzywaniu prezerwatywy, wiem jednak, co nauczaja
o prezerwatywach ustanowieni przez niego nastepcy:
prezerwatywa na penisie mezczyzny i w vaginie kobiety to jest grzech- czyli
zlo.

Wiem rowniez, ze Jahuszuah publicznie wzywal ludzi aby zabili kobiete za to
tylko ze kopulowala! Na tej podstawie moge wnioskowac, ze legendarny
Jahuszuah z Nazareth mial do do seksualnosci czlowieka rownie urojeniowy i
wynaturzony stosunek jak jego nastepcy - papieze.

28. Data: 2003-06-04 16:04:06

Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Tematem watku nie jest w zaden sposob Albert Jacher.

Katolicy sa znani na calek planecie z tego ze zakazuja ludziom uzywania
prezerwatyw. Wmawiaja oni ludziom urojone poglady ich proroka i ich
[...]

do ktorych doprowadzila dzialalnosc Jezusa z Nazaretu i jego wiernych

29. Data: 2003-06-04 16:22:00

Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 04 Jun 2003 from pl.soc.polityka
message-id= news:bbksh2$28i$1@atlantis.news.tpi.pl :

> Popieram, Jezus nigdzie nie mówił o prezerwatywach, a istnieją one
> znacznie dłużej niż 2000 lat. Normalna czynność organizmu, nie
> przynosząca innemu człowiekowi szkody w dowolnej dziedzinie nie jest
> grzechem. Przykazanie mówi jedynie: nie cudzołóż - jest to warunek
> jasny, prosty i nie wymagający tłumaczenia...

Zgadzam sie.
Rowniez Moses, Egipcjanin pochodzenia hebrajskiego, zyjac przez wiele rokow
w Egipcie musial wiedziec o egipskich praktykach antykoncepcji.
Mosesowi zas przypisuje sie autorstwo az 5 ksiag Torah. To on ponoc
przyniosl przykazania od boga Jahu. Czy jest tam cos napisane aby ich bog
Jahu zakazywal antykoncepcji?

Z dobrymi życzeniami,

30. Data: 2003-06-05 13:00:42

Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 05 Jun 2003 from pl.soc.religia
message-id= news:bbndjb$np6$1@inews.gazeta.pl :

> ?????? o czym ty piszesz? czepiasz sie proroka juz chyab tylko dla
> sportu. bo nie wierze ze masz cos przeciwko kopulacji bez plodzenia
> potomka.

W imieniu Wakan Alo, boga realnego i naturalnego zalecam ludziom
kopulowanie rownież bez woli i zamiaru płodzenia przy tym potomka.

Uprawianie dobrego porno, w tym i samo kopulowanie miedzy kobieta a
meżczyzna, sprzyja utrzymaniu wiezi małzenskich i społecznych, sprzyja
zachowaniu dobrego zdrowia ciała i polepsza stan duchowy.

Jeśli chcesz przeczytać więcej i pisywać - czytuj i pisuj w

Albert Jacher lek.
--
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html
www.groups.google.com/groups?hl=pl&group=alt.religio